ТЕНДЕНЦІЇ | Навички керівників 12 червня 2008 р.

Генеральні директори, які займаються трансформацією бізнесу, досягають найвищих показників результативності

Генеральні директори, які займаються трансформацією бізнесу, досягають найвищих показників результативності (Accenture) Вимоги до генеральних директорів, які встановлюють перед ними сучасні компанії, перевершили будь-які, навіть найсміливіші, очікування. Силами глобалізації, консолідації, акціонерного капіталу та уваги самих акціонерів до дій найманих менеджерів, рівень плинності серед генеральних директорів досягнув нечуваних висот. Якими ж навичками повинні володіти нові керівники компаній, та які зусилля для розвитку компаній докладати, щоб вижити у далеко не зразковому світі жорсткої конкуренції.

Останнє дослідження, проведене компанією Accenture, виявило, що генеральні директори, які займалися трансформацією бізнесу, починаючи з ранніх етапів їхньої діяльності, зуміли досягнути порівняно високих результатів та отримали більше часу та простору для втілення своїх планів.

Дослідження також виявило, що:

  • починаючи з січня 2004-го року і закінчуючи груднем 2006-го 28 компаній із переліку Global Fortune 100 змінили свого генерального керівника;
  • середній період, протягом якого генеральний директор працює в одній компанії скоротився до 19-ти місяців. При цьому американські генеральні директори працюють протягом 16-ти місяців, а неамериканські — протягом 21-го місяця;
  • європейські компанії, які колись вважались порівняно повільними, сьогодні більш гнучко та агресивно реагують на ринкові зміни;
  • на чолі компаній, які показують найвищий акціонерний прибуток, зазвичай знаходяться саме трансформаційні генеральні директори. При цьому компанії, на чолі яких стоять консервативні генеральні директори, показують найгірший рівень результативності;
  • агресивна, відкомунікована та чітка стратегія є рушієм акціонерного прибутку. Коли трансформаційні генеральні директори чітко проголошують свої плани — їхні компанії можуть на деякий час випередити не лише конкурентів, але й весь ринок;
  • як наслідок, для процвітання компанії часто виявляється замало змінити генерального директора. Потрібно, щоб новий керівник прийшов із чітким розумінням внутрішньої ситуації в компанії та конкретним планом майбутніх трансформаційних дій, який він буде впроваджувати у життя.

Перелік найхарактерніших ознак трансформаційного лідера:

  • трансформаційний лідер чітко постулює свої цілі та стратегічні наміри;
  • максимально скорочує витрати компанії, але робить це розумно;
  • створює нову команду управлінців не більше, ніж за 100 днів свого перебування на ключовій посаді. При цьому він змінює не менше 20% попередньої команди управлінців, а також вносить правки у компенсаційні схеми топ-менеджменту;
  • проводить реструктуризацію портфеля бізнесів: продає нестратегічні та неприбуткові одиниці та зосереджується на розвитку ключового бізнесу;
  • займається розширенням бізнесу: проголошує нові альянси, займається злиттями та поглинаннями;
  • відроджує та оновлює стосунки з клієнтами;
  • запускає нові ініціативи щодо формування цін;
  • запускає фінансовий реінжиніринг;
  • створює та підтримує хороші стосунки з акціонерами компанії.

За матеріалами "Transformational CEOs Drive High Performance", Accenture.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
29-30 червня 2017
Київ, Нивки-Холл
Управлінський облік: стратегія управління компанією (Олена Павлова)
30 червня 2017
Одеса, Brain & Lemons
Курс "Промова Лідера. Ораторське мистецтво" (Ксенія Селіна). -50% для перших 4-х учасників
4-6 липня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Преврати себя в бренд! 50 верных способов перестать быть посредственностьюПреврати себя в бренд! 50 верных способов перестать быть посредственностью
Forbes Book. 10 000 мыслей и идей от влиятельных бизнес-лидеров и гуру менеджментаForbes Book. 10 000 мыслей и идей от влиятельных бизнес-лидеров и гуру менеджмента
Бизнес в стиле Romantic. Отдавай все, не считаясь ни с чем, чтобы создать нечто более великое, чем ты самБизнес в стиле Romantic. Отдавай все, не считаясь ни с чем, чтобы создать нечто более великое, чем ты сам
Игнорируй всех, или Как стать креативнымИгнорируй всех, или Как стать креативным
Воплощение идей. Как преодолеть разрыв между видением и реальностьюВоплощение идей. Как преодолеть разрыв между видением и реальностью


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)