ТЕНДЕНЦІЇ | BI 24 червня 2008 р.

Тенденції управління інформацією в
системі засобів бізнес-аналітики (Business Intelligence)

Використання Business Intelligence для конкурентної диференціації ІТ-директори прагнуть перетворити засоби бізнес-аналітики на ключовий інструмент конкурентної диференціації та звітності протягом трьох років. Втім, перш ніж ІТ-директори зможуть досягнути підвищення результативності їхніх компаній, їм буде потрібно вирішити деякі ключові проблеми та виклики. Нижче наведено деякі основні результати глобального опитування 162 ІТ-директорів Північної Америки та Європи. Спеціалістам у галузі інформаційних технологій було запропоновано відповісти на запитання щодо управління інформацією та перспектив розвитку систем бізнес-аналітики.

Дослідження дало змогу зробити наступні висновки:

  • конкурентна диференціація залишається основною потенційною перевагою використання систем бізнес-аналітики, але більшість компаній до сих пір не зуміли її досягнути;
  • інтеграція загальнокорпоративної системи управління інформацією страждає від нестачі інвестицій та реалізації бізнес-цінності від технологій;
  • фактори бізнесу та інформаційних технологій об'єднуються для зміни та оптимізації стратегічних інвестицій;
  • пропозиція навичок бізнес-аналітики сьогодні майже повністю відповідає попитові, але попит продовжує зростати;
  • швидка адаптація та реакція на зміни навколишнього середовища ставить ще більші вимоги до систем бізнес-аналітики.

Інформаційні системи пропонують величезний потенціал для зростання та розвитку через конкурентну диференціацію. Саме цей потенціал змушує 57% ІТ-директорів позиціонувати системи бізнес-аналітики як ключовий аспекти конкурентної диференціації протягом найближчих трьох років. Втім, щоб досягнути такого становища, їм потрібно зробити ще дуже і дуже багато. А 60% респондентів все ще навіть не використовують у своїй діяльності системи бізнес-аналітики.

За матеріалами "Accenture CIO Survey: Information Management Trends in Business Intelligence", Accenture.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
26 травня 2017
Київ, kmbs
Marketing dream-team: як побудувати та управляти нею? (Оксана Кулікова)
26 травня 2017
Київ, БЦ "Євразія"
VIII щорічний Форум HR-Директорів
27 травня 2017
Київ, Український дім
Підсвідомість може все (майстер-клас Джона Кехо)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
12 недель в году. Как за 12 недель сделать больше, чем другие успевают за 12 месяцев12 недель в году. Как за 12 недель сделать больше, чем другие успевают за 12 месяцев
Мастерство жизни. Внутренняя динамика развитияМастерство жизни. Внутренняя динамика развития
Блестящая идея. Что надо знать, уметь и говорить, чтобы заставить ваши идеи успешно работатьБлестящая идея. Что надо знать, уметь и говорить, чтобы заставить ваши идеи успешно работать
Дар лидера. Как научиться влиять на людейДар лидера. Как научиться влиять на людей
Разговор по существу. Искусство общения для тех, кто хочет добиваться своегоРазговор по существу. Искусство общения для тех, кто хочет добиваться своего


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)