ТЕНДЕНЦІЇ | Аутсорсинг 2 березня 2009 р.

Розвиток аутсорсингу робочої сили

Будь-яка рецесія дуже суттєво впливає на перерозподіл робочої сили. Криза, свідками якої ми є сьогодні, нічим не відрізняється. По-суті все більше та більше людей втрачають "комфортні" робочі місця, а часто, навіть змушені повністю змінювати стиль свого життя, займаючись власним працевлаштуванням чи переходячи на фрилансерську модель. По суті, під сумнів ставиться майбутнє "пожиттєвого" працевлаштування.

Для тих із нас, хто працює в спеціальних чи професійних сферах, аутсорсінг до сих пір видається чимось спорідненим із кол-центрами в Індії чи на далекому сході. І, як правило, він асоціюється з чимось далеким. Таким, що може відбуватися з ким завгодно, але тільки не з нами.

Але разом із поглибленням у всіх куточках планети світової економічної кризи, компаніям доводиться проводити переоцінку своїх витрат. Вони вже вдавалися до їх скорочення на початку року. Тепер же, будучи "голими" до кісток, їм потрібно знайти ще місця для скорочення.

У такій атмосфері організації закономірно починають задаватися питаннями, чи існують способи організації персоналу таким чином, щоб їм не доводилося постійно крутитися перед носами менеджерів? Економія на офісах отримує неабиякий сенс у сучасних умовах.

Такі організації, як Британський дослідницький інститут Career Innovation, починають активно просувати ідею "робочої гнучкості", стверджуючи, що рецесія призведе до того, що традиційні пожиттєві працівники будуть замінені "вільними агентами".

Втім, дослідники йдуть ще далі: вони роблять висновок, що у майбутньому репутація, діяльність і надійність кожного індивіда буде оцінюватися, розвиватися і навіть рекламуватися саме в онлайні. А компанії, в свою чергу, менше займатимуться безпосереднім наймом і більше зосереджуватимуться на аутсорсингу.

"У сучасному кліматі організації вимушені всіма правдами і неправдами заощаджувати кошти, підтримуючи доступність для бізнесу основних ресурсів. І вони чудово знають, що не можуть дозволити собі розкіш найближчим часом наймати додаткових співробітників", — говорить Вейн Тармел (Wayne Turmel), авторка подкастів у виданні Management Issues.

У цьому сенсі можливість використовувати працівників, які не потребують традиційного набору "переваг", таких як: фіксована щомісячна зарплатня, робоче місце (крісло, стіл та комп'ютер), пенсія і т. п. — виглядає надзвичайно привабливою. І це ще один доказ на користь переваги аутсорсингу перед традиційними найманими працівниками.

"Хорошим наслідком кризи стане те, що люди почнуть нарешті задумуватися і брати на себе відповідальність за власні життя, репутацію та баланс між роботою та особистим життям. Багато хто почне розуміти, що заробити тепер можливо тільки приносячи конкретну цінність для організації (а не просто відсиджуючи 8 годин на робочому місці)", — стверджує Вейн.

По факту, в майбутньому для кваліфікованого працівника буде вигідніше бути "постачальником" шести компаній, ніж співробітником однієї. Некваліфікованим же знайти своє "місце під сонцем" буде набагато складніше.

За матеріалами "The rise and rise of the supplier workforce", management-issues.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
20-21 лютого 2019
Київ
Оплата за результатом: KPI-мотивація. Від ВИРОБНИЦТВА до РОЗДРОБУ і ДИСТРИБУЦІЇ. Від Директора до лінійного персоналу
26 лютого — 1 березня 2019
Київ
Спеціаліст по персоналу — SpHR
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Як управляти собою. Класика Harvard Business ReviewЯк управляти собою. Класика Harvard Business Review
Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?
Можливо все!Можливо все!


bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2019, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)