ТЕНДЕНЦІЇ | Дослідження 15 липня 2009 р.

Причини халатності та шахрайства серед працівників

Команди менеджерів, основним завданням яких у 2009-му році була реструктуризація відділів та бізнес-одиниць, пов'язана із суттєвим скороченням персоналу, схоже, повністю розчарувались в етичній культурі середньостатистичної корпорації. Цей цинізм закономірно переростає у відсутність довіри та поваги до компанії, її правил та стає причиною халатності і навіть шахрайства серед працівників.

Останнє дослідження, в якому взяли участь понад 125 000 респондентів із 75-ти країн світу, проведене компанією Corporate Executive Board, виявило цікаві тенденції у цій сфері, серед яких:

  • 20% зростання рівня халатності серед працівників станом на другу половину 2008-го року;
  • 5% зниження мотивації та готовності менеджерів вищої ланки докладати усіх зусиль для досягнення процвітання компанії;
  • зростання кількості демотивованих співробітників майже вдвічі, що призвело до зниження загальної продуктивності компанії до 5%.

Більше того, дослідження Corporate Executive Board показує, що бізнес-одиниці з найслабшою корпоративною культурою переживають у п'ять разів потужніші проблеми, пов'язані із халатністю, ніж ті, які знаходяться в переліку перших за рівнем корпоративної культури.

Яким же чином топ-менеджери здатні відновити культуру довіри та взаємодії між співробітниками? Для цього компанії слід виробити відчуття організаційної справедливості — переконання серед співробітників, що організація не буде толерантно ставитися до неетичної поведінки, а менеджмент швидко і однозначно реагуватиме на такі випадки. Коли всі співробітники знають, що у їхній компанії присутнє відчуття організаційної справедливості — тоді їх поведінка стає куди більш адекватною (довіра зростає, а рівень халатності і шахрайства падає).

За матеріалами "Employee Fraud And Misconduct", Business Week.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
11 березня — 28 квітня 2021
Онлайн-курс
Школа Керівника і Власника бізнесу: унікальний авторський курс із системного розвитку бізнесу
16-17 марта 2021
Київ
Мотивація. Оплата праці. Пільги. Компенсації
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
100 правил успішних людей. Маленькі вправи для великого успіху в житті100 правил успішних людей. Маленькі вправи для великого успіху в житті
Створення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світСтворення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світ
Серійний переможець. 5 дій для створення вашого циклу успіхуСерійний переможець. 5 дій для створення вашого циклу успіху



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2021, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)