ТЕНДЕНЦІЇ | Дослідження 15 липня 2009 р.

Причини халатності та шахрайства серед працівників

Команди менеджерів, основним завданням яких у 2009-му році була реструктуризація відділів та бізнес-одиниць, пов'язана із суттєвим скороченням персоналу, схоже, повністю розчарувались в етичній культурі середньостатистичної корпорації. Цей цинізм закономірно переростає у відсутність довіри та поваги до компанії, її правил та стає причиною халатності і навіть шахрайства серед працівників.

Останнє дослідження, в якому взяли участь понад 125 000 респондентів із 75-ти країн світу, проведене компанією Corporate Executive Board, виявило цікаві тенденції у цій сфері, серед яких:

  • 20% зростання рівня халатності серед працівників станом на другу половину 2008-го року;
  • 5% зниження мотивації та готовності менеджерів вищої ланки докладати усіх зусиль для досягнення процвітання компанії;
  • зростання кількості демотивованих співробітників майже вдвічі, що призвело до зниження загальної продуктивності компанії до 5%.

Більше того, дослідження Corporate Executive Board показує, що бізнес-одиниці з найслабшою корпоративною культурою переживають у п'ять разів потужніші проблеми, пов'язані із халатністю, ніж ті, які знаходяться в переліку перших за рівнем корпоративної культури.

Яким же чином топ-менеджери здатні відновити культуру довіри та взаємодії між співробітниками? Для цього компанії слід виробити відчуття організаційної справедливості — переконання серед співробітників, що організація не буде толерантно ставитися до неетичної поведінки, а менеджмент швидко і однозначно реагуватиме на такі випадки. Коли всі співробітники знають, що у їхній компанії присутнє відчуття організаційної справедливості — тоді їх поведінка стає куди більш адекватною (довіра зростає, а рівень халатності і шахрайства падає).

За матеріалами "Employee Fraud And Misconduct", Business Week.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 січня 2017
Київ, Український дім
Менеджер і команда. Як створити команду мрії (Максим Батирєв)
24 січня 2017
Київ, Готель «Мир»
Тайм-менеджмент і принципи делегування (Наталія Дегтярьова)
26-27 січня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Книга Ленивого Гуру. Поток. Результаты. Без усилийКнига Ленивого Гуру. Поток. Результаты. Без усилий
Призвание. Как найти то, для чего вы созданы и жить в своей стихииПризвание. Как найти то, для чего вы созданы и жить в своей стихии
Мир 3.0. Глобальная интеграция без барьеровМир 3.0. Глобальная интеграция без барьеров
Сила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесiСила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесi
Воплощение идей. Как преодолеть разрыв между видением и реальностьюВоплощение идей. Как преодолеть разрыв между видением и реальностью

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)