ТЕНДЕНЦІЇ | Дослідження 15 липня 2009 р.

Причини халатності та шахрайства серед працівників

Команди менеджерів, основним завданням яких у 2009-му році була реструктуризація відділів та бізнес-одиниць, пов'язана із суттєвим скороченням персоналу, схоже, повністю розчарувались в етичній культурі середньостатистичної корпорації. Цей цинізм закономірно переростає у відсутність довіри та поваги до компанії, її правил та стає причиною халатності і навіть шахрайства серед працівників.

Останнє дослідження, в якому взяли участь понад 125 000 респондентів із 75-ти країн світу, проведене компанією Corporate Executive Board, виявило цікаві тенденції у цій сфері, серед яких:

  • 20% зростання рівня халатності серед працівників станом на другу половину 2008-го року;
  • 5% зниження мотивації та готовності менеджерів вищої ланки докладати усіх зусиль для досягнення процвітання компанії;
  • зростання кількості демотивованих співробітників майже вдвічі, що призвело до зниження загальної продуктивності компанії до 5%.

Більше того, дослідження Corporate Executive Board показує, що бізнес-одиниці з найслабшою корпоративною культурою переживають у п'ять разів потужніші проблеми, пов'язані із халатністю, ніж ті, які знаходяться в переліку перших за рівнем корпоративної культури.

Яким же чином топ-менеджери здатні відновити культуру довіри та взаємодії між співробітниками? Для цього компанії слід виробити відчуття організаційної справедливості — переконання серед співробітників, що організація не буде толерантно ставитися до неетичної поведінки, а менеджмент швидко і однозначно реагуватиме на такі випадки. Коли всі співробітники знають, що у їхній компанії присутнє відчуття організаційної справедливості — тоді їх поведінка стає куди більш адекватною (довіра зростає, а рівень халатності і шахрайства падає).

За матеріалами "Employee Fraud And Misconduct", Business Week.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
27-30 вересня 2021
Онлайн-курс
Транспортна логістика та оптимізація логістичних витрат
29 вересня — 1 жовтня 2021
Київ
Моделювання бізнес-процесів у BPMN 2.0
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Витончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблемВитончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблем
Дай жару. 10 кроків до креативної майстерностіДай жару. 10 кроків до креативної майстерності
Спершу найважливіше! Жити, любити, вчитися, залишити слідСпершу найважливіше! Жити, любити, вчитися, залишити слід


bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2021, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)