ТЕНДЕНЦІЇ | Дослідження 4 вересня 2009 р.

Ваші працівники — прямий шлях до сердець ваших клієнтів

Ваші працівники - прямий шлях до сердець ваших клієнтів Всі ми неодноразово чули, що компанії, які хочуть без втрат подолати складні часи економічної кризи і з її допомогою стати тільки сильнішими, повинні повністю присвятити свій час, ресурси та лідерську майстерність розвитку і зростанню. Нові продукти, більш сфокусоване позиціонування, ефективніший маркетинг та постійний розвиток навичок стають необхідними аспектами бізнесу. Втім, якщо при цьому забути, наскільки велетенський вплив на задоволеність клієнтів компанії мають її співробітники — тоді на результативності можна поставити хрест.

Зв'язок між мотивацією персоналу та успішністю бізнесу просто вражає. Працівники, які обожнюють свою роботу, працюють більше і наполегливіше, віддані своєму керівництву і ніколи навіть не замисляться про перехід на вищу чи краще оплачувану посаду. Більше того — вони завжди рекомендуватимуть продукцію чи послуги компанії своїм знайомим і навіть у вільний час будуть готові допомогти їй усім, чим зможуть. Зрештою, саме працівники — це "вікно до клієнтів" і, що набагато важливіше — барометр їхньої задоволеності продуктами та сервісами компанії.

Дослідження, проведене не так давно організацією Corporate Executive Board, в якому взяли участь понад 30 000 співробітників різних компаній, виявило надзвичайно потужний зв'язок між мотивацією працівників та задоволенням клієнтів. Відділи, в яких працівники мали владу приймати рішення щодо задоволення клієнтських потреб та вирішення їхніх потреб без необхідності узгодження з вищим керівництвом, показали найвищий рівень задоволеності клієнтів.

Дослідження також виявило, що навіть найменші позитивні зміни у здатності працівників виконувати свою роботу можуть стати причиною суттєвих позитивних зрушень у ставленні клієнтів до компанії. Збільшення у компанії кількості працівників, які стверджують, що легко можуть вирішувати проблеми клієнтів всього на 5%, призводить до 10-відсоткового зростання задоволеності клієнтів. А задоволені клієнти, в свою чергу, купують більше вашої продукції та готові частіше користуватися вашими послугами, не кажучи про те, що саме вашу компанію вони рекомендують, коли друзі, колеги або рідня звертається до них за порадою.

Компанії не завжди мають змогу отримувати прямий зворотній зв'язок від клієнтів, але принаймні їм варто прислухатися, що про цю взаємодію говорять їхні співробітники. Використання цих даних для реорганізації процесів, налагодження інструментарію та прийняття рішень може суттєво покращити досвід взаємодії клієнтів і компанії та поставити її на шлях довгострокового зростання.

За матеріалами "Employees: The Direct Route to Customers' Hearts", Business Week.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 січня 2017
Київ, Український дім
Менеджер і команда. Як створити команду мрії (Максим Батирєв)
24 січня 2017
Київ, Готель «Мир»
Тайм-менеджмент і принципи делегування (Наталія Дегтярьова)
26-27 січня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Убедительное письмо. Как использовать силу словУбедительное письмо. Как использовать силу слов
Как оказывать влияние. Новый стиль управленияКак оказывать влияние. Новый стиль управления
Большая восьмерка. Результаты самого масштабного исследования успешных людейБольшая восьмерка. Результаты самого масштабного исследования успешных людей
Три признака унылой работы. История со смыслом для менеджеров (и их подчиненных)Три признака унылой работы. История со смыслом для менеджеров (и их подчиненных)
Искусство возможности. Как сыграть свою лучшую партию в карьере и жизниИскусство возможности. Как сыграть свою лучшую партию в карьере и жизни

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)