ТЕНДЕНЦІЇ | Дослідження BI 25 вересня 2009 р.

Бізнес-аналітика продовжує розвиватися

Найбільший виклик, який сьогодні стоїть перед бізнес-аналітикою (інформаційними технологіями, місія яких сприяти розвитку бізнесу), полягає в забезпеченні ефективності для кінцевих користувачів.

За даними дослідження, проведеного Aberdeen Group у минулому році, перед бізнес-аналітикою стояли два серйозних виклики: подолати проблеми, пов'язані з інтеграцією даних (42%) та реально забезпечити кінцевих користувачів інструментами бізнес-аналітики (29%).

Директор Aberdeen Group Девід Хетч (David Hatch), базуючись на результатах дослідження засвідчив, що сама по собі інтеграція аналітичних технологій може стати визначальною для провалу чи успіху всієї бізнес-аналітичної програми. "Що цікаво, компанії не розуміють, які виклики ставить перед ними бізнес-аналітика до тих пір, поки не почнуть займатися нею безпосередньо", — наголошує він.

Цьогорічне дослідження, проведене тією ж компанією, в якому взяло участь понад 190 підприємств, виявило, що ІТ-відділи почали почуватися більш вільно та адаптувалися до загальної бізнес-аналітичної системи. Наприклад, 70% респондентів підтвердили, що в їхніх компаніях діє система бізнес-аналітики вже протягом року або більше.

Результат такого "дорослішання" не викликає подиву, хоча дуже важливо звернути на нього увагу. У 2009-му році основним завданням є вдосконалення програмної частини бізнес-аналітики та простота її використання для користувачів, які не мають технічної освіти (39%). Тоді як перелік тисків щодо інтеграції даних та залучення більшої кількості користувачів скоротився всього до 31%.

Іншими словами, інформаційні технології нарешті звернули увагу на кінцевого користувача і тепер намагаються зробити процес користування інструментами бізнес-аналітики максимально зручним для нього.

Але, попри це, до сьогодні залишається безліч компаній, керівники яких більше довіряють "власним відчуттям", ніж інструментам бізнес-аналітики. І саме базуючись на цих відчуттях вони приймають рішення.

Втім, ми вже побачили, як суттєво може змінитися ІТ-галузь всього за один рік. І ці зміни ще далеко не закінчилися. Якщо раніше інструментами бізнес-аналітики користувалися переважно топ-менеджери, управлінці та власне аналітики, то у майбутньому очікується, що ці інструменти будуть використовуватися практично на всіх рівнях.

За матеріалами "BI Grows Up: IT Moving Past Integration Woes", CIO.com.
Підготував: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
1 жовтня 2020
Київ
Оплата за результатом: KPI-мотивація. KPI посад. Впровадження Системи Мотивації персоналу
5 жовтня — 7 грудня 2020
Київ
Курс «Управлінський коктейль»
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Творча крива. Як створити потрібну ідею в потрібний часТворча крива. Як створити потрібну ідею в потрібний час
Переваги поразокПереваги поразок
Створення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світСтворення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світ

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)