ТЕНДЕНЦІЇ | Цифровий маркетинг 1 лютого 2011 р.

Ключові тенденції цифрового маркетингу

2011-ий рік виявився надзвичайно продуктивним для розвитку сфери цифрового маркетингу. Безліч контактів споживачів з компаніями відбулося завдяки мобільним технологіям та соціальним мережам. Нижче наведено кілька тенденцій, які можна очікувати найближчим часом. Їх автором є Діана Чартон (Diane Charton), представник Acceleration Media, стратегічної цифрової консалтингової компанії.

Ключові тенденції цифрового маркетингу

Захопливий контент

У 2011-му році якісний контент стане ще більш важливим, ніж раніше. Щоб бути по-справжньому ефективним, контент повинен бути корисним та цікавим для користувача, а також простим для розповсюдження через соціальні мережі.

Користувачі ж, у свою чергу, найбільше взаємодіятимуть з тим контентом, який вони самі зможуть формувати. Дні статичного контенту прийшли до завершення.

Навіть найбільш консервативним компаніям настав час звернути увагу на можливості Web 2.0 — соціальні закладки, кнопку "like" від Facebook, Twitter та відео YouTube. Але пам'ятайте, що одних тільки розмов про залучення в комунікацію зі споживачами буде недостатньо. Компаніям слід ставитися до цієї ініціативи зі всією серйозністю та відповідальністю — тобто по-справжньому взаємодіяти з користувачами і назавжди відмовитися від односторонньої комунікації.

Маркетинг у реальному часі

Як тільки ви почнете взаємодіяти зі споживачами з використанням соціальних медіа — вам слід бути готовим до практично будь-яких несподіванок. Це означає, що маркетингові плани можуть змінюватися як завгодно та дуже швидко.

Вам слід стежити та оцінювати медіа-buzz та бути готовими швидко реагувати на будь-які нові можливості. Все залежатиме тільки від того, як користувачі реагуватимуть на вашу кампанію.

Компаніям також варто розвивати систему управління онлайн-репутацією (ORM), проводити моніторинг та аналіз того, про що говорять люди.

"Запланована спонтанність" — стане крилатою фразою у 2011-му році, разом з розвитком каналів соціальних медіа для реклами та маркетингу.

Локація, локація, локація

2011-ий може стати роком, коли локальні сервіси почнуть свій справжній злет, надаючи додаткові можливості для маркетологів та рекламістів. Сервіси на зразок FourSquare стають шалено популярними, а більшість із попередніх застережень щодо приватності зникають самі по собі, коли користувачі починають бачити реальну користь від таких сервісів.

Реальна цінність даних

Маркетологи нарешті зрозуміють, що дані про їхню кампанію та клієнтів — це найцінніший актив. У 2011-му можна очікувати, що вони сфокусуються на зборі та аналізі подібних даних, що дозволить їм краще зрозуміти поведінку клієнтів, яка впливає на результативність кампанії.

Інтеграція

Успішний маркетинг передбачає інтеграцію всіх можливих інструментів, як в онлайні так і в офлайні. Все більше маркетологів впроваджуватимуть стратегії, які використовуватимуть одночасно пошук, електронну пошту, рекламні повідомлення, соціальні медіа та інші онлайн-інструменти як цілісну систему. При цьому вони інтегруватимуть в цю систему і офлайн маркетинг.

Мобільний Інтернет VS програмне забезпечення

Одна з найцікавіших суперечок, яка продовжує розгоратися, полягає в тому, як виглядатиме майбутнє мобільного Інтернету. Чи набудуть додаткової ваги магазини програмного забезпечення, такі як Apple та BlackBerry? Чи навпаки — ми станемо свідками розвитку відкритого мобільного Інтернету?

Те, як розвиватиметься ця динаміка — безпосереднім чином визначатиме на те, яким чином маркетологи будуть використовувати мобільні канали для досягнення своєї ключової аудиторії.

За матеріалами "Key trends for digital marketing", Bizcommunity.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управлінське спілкування: як стати «фігурою впливу» для своїх підлеглих (Ірина Головньова)
5-6 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Асистент керівника: мотивація, організація роботи, ефективна комунікація (Наталія Дегтярьова)
7 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Все, що необхідно знати власникам малого бізнесу про фінанси, бюджети і мотивацію (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Чек-лист. Как избежать глупых ошибок, ведущих к фатальным последствиямЧек-лист. Как избежать глупых ошибок, ведущих к фатальным последствиям
Доведи идею до ума. 100 творческих упражнений для мозгового штурма, проработки и реализации проектовДоведи идею до ума. 100 творческих упражнений для мозгового штурма, проработки и реализации проектов
Работай легко. Индивидуальный подход к повышению продуктивностиРаботай легко. Индивидуальный подход к повышению продуктивности
Мудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунгляхМудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунглях
Связи — не главное. На чем держится прочный бизнесСвязи — не главное. На чем держится прочный бизнес


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)