ТЕНДЕНЦІЇ | ІТ 30 червня 2011 р.

Ролі ІТ-менеджерів суттєво зміняться

Розмаїтість вимог користувачів і мінливе ІТ-оточення обумовили прийдешні зміни в ролі персоналу ІТ-підрозділів. Від впровадження до консалтингу — напрямок руху ІТ-структур підприємств у найближчі десятиліття.

Forrester: Ролі ІТ-менеджерів суттєво зміняться Щоб ІТ-підрозділи могли впоратися з різноманітними навантаженнями і бізнес-оточенням, ролі ІТ-персоналу мають змінитися докорінно, вважають в аналітичній компанії Forrester.

Марк Цецер (Marc Cecere), віце-президент Forrester, уважає, що протягом наступного десятиліття будуть розвиватися зовсім нові моделі робочих місць у сфері ІТ.

Технологічні служби вже почали помітно мінятися у зв'язку зі зростаючими вимогами кінцевих користувачів у питаннях впровадження або експлуатації їхніх власних систем, заявив він. Зміни також викликані значними змінами в кількості зовнішніх постачальників послуг ділового призначення.

"Не виникає сумнівів, що ролі в ІТ стануть більшою мірою управлінськими, схожими з роллю брокера, — сказав експерт. — Це рух від створення до консалтингу. Інформаційні технології сьогодні дійсно тоншають. Їм не вистачає функціональності, а працює там багато чого. З іншого боку, існує технічна кмітливість ділових людей, які займають керівні посади, як і тих, хто готовий до роботи з усіма видами технологічних вимог".

Оскільки ІТ-відділи були справжніми технічними експертами в будь-якому підприємстві, зростав тиск структур, що бажають реалізувати свою власну технологію. У результаті, персонал ІТ повинен управляти цими впровадженнями й бути впевненим, що інші співробітники розуміють що відбувається, інформуючи їх.

"На підприємствах завжди були якісь відділи, що реалізують розгортання систем, але все відбувалося під спостереженням. Тепер відбуватиметься щось більше, і воно буде набагато більш очевидним", — сказав Марк Цецер.

Ще однією проблемою, за його словами, є подальше розширення ІТ-аутсорсинга і хмарного забезпечення, які "вимагають управлінського часу більше, ніж часом очікують люди". "Імовірно, виникне момент, коли люди відчують, що мають справу з надто великою кількістю зовнішніх постачальників. Тоді вони починають їх скорочувати. Це породжує завдання для управління ІТ самотужки".

Цецер також сказав, що "це поки що первісні" зрушення, але, посилаючись на бесіди з ІТ-керівниками, підтвердив, що "безперечно це відбувається, і досить швидко".

"Вам реально прийдеться працювати на випередження, — сказав він. — У вас є молода робоча сила зі своєю власною технологією, яка бажає побачити системи, що швидко розгортаються. Прийдеться також займатися освітою людей про наслідки того, що вони роблять, і системи, які вони впроваджують", — заявив аналітик. ІТ-підрозділам також має бути відомо, хто які системи запускає й хто несе за них відповідальність.

За матеріалами TADVISER.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
20-21 лютого 2019
Київ
Оплата за результатом: KPI-мотивація. Від ВИРОБНИЦТВА до РОЗДРОБУ і ДИСТРИБУЦІЇ. Від Директора до лінійного персоналу
26 лютого — 1 березня 2019
Київ
Спеціаліст по персоналу — SpHR
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Зроби це зараз. 21 чудовий спосiб зробити бiльше за менший часЗроби це зараз. 21 чудовий спосiб зробити бiльше за менший час
Ваш надійний тилВаш надійний тил
Як ви збудуєте своє життя?Як ви збудуєте своє життя?


bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2019, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)