ТЕНДЕНЦІЇ | ІТ-аутсорсинг 28 вересня 2011 р.

Великий бізнес відстає у використанні ІТ-аутсорсингу

Середній бізнес успішніше впроваджує ІТ-аутсорсинг, ніж великі підприємства. Як стверджують галузеві аналітики, постачальники послуг аутсорсингу повинні розширити свій портфель замовлень за рахунок компаній середньої частини ринку.

Незважаючи на те, що невеликі компанії прийшли до ІТ-аутсорсингу трохи пізніше, ніж їхні більші колеги, недавнє дослідження показує, що вони можуть одержати кращі показники в результаті домовленостей з аутсорсерами.

Відповідно до опитування 277 покупців послуг ІТ-аутсорсингу, проведеному аналітичною компанією HfS Research спільно з Лондонською школою економіки (LSE), 63% компаній середнього розміру повідомили про успіх їхніх ініціатив застосування аутсорсингу для скорочення витрат на ІТ у порівнянні з 44% великих компаній.

При цьому 42% середніх компаній заявили про високу ефективність аутсорсингових домовленостей у питаннях відповідності нормативним вимогам регуляторів у порівнянні з 30% компаній-гігантів.

33% компаній середнього розміру повідомили про більш ефективні глобальні можливості, отриманих у результаті аутсорсингових договорів, у порівнянні з 18% великих компаній. А 30% компаній аналогічного типу заявили, що ці угоди були дуже ефективні для одержання доступу до нових можливостей у бізнес-процесах у порівнянні з 17% серед великих компаній.

На думку дослідника Філа Фершта (Phil Fersht), засновника Hf Research, середні компанії змушені реалізовувати вигоди від використання аутсорсингу, поєднуючи кілька процесів у єдину угоду, щоб збільшити його й тим самим привернути увагу провідних постачальників сервісів. "Вони не часто можуть собі дозволити розкіш реалізації аутсорсингу поступово", — підкреслив аналітик.

Великі підприємства, з річним доходом в $3 млрд. і більше, крок за кроком впроваджують аутсорсинг протягом декількох років: спочатку служба підтримки (helpdesk), потім тестування додатків, їхня розробка й, нарешті — інфраструктура. "Великі компанії рідко реалізують підхід "великого вибуху" в аутсорсингу, — відзначає Фершт. — Вони досить великі, щоб дозволити собі диктувати вендорам переваги в темпах його впровадження".

На думку аналітика, повільний й урівноважений підхід великих компаній до цього питання не дозволяє одержати виграш. "Розміряний аутсорсинг" може перешкодити необхідним перетворенням. "За великим рахунком, організації насамперед віддають в аутсорсинг процеси, які в них не дуже добре працюють, — говорить Фершт. — Неквапливий підхід до аутсорсингу збільшує строки необоротних змін, які змушені пройти компанії для досягнення бажаного підсумку".

У клієнтів аутсорсингу — середніх компаній, є власні проблеми. Головна з них — старі діючі системи і брак талановитих ІТ-спеціалістів. Але із самого початку вдавшись до аутсорсингу й передавши зовнішнім компаніям більшу частину людей та ІТ-процесів, у них більше шансів для успішного вирішення цих питань.

Фершт уважає, що наявність кваліфікованих постачальників сервісів аутсорсингу, які взяли на себе частину турбот обслуговування ІТ-інфраструктури, є позитивним досвідом для середніх компаній. "Поки середній бізнес не може досягти настільки агресивного рівня скорочення витрат за допомогою великомасштабного скорочення робочих місць, що й великі підприємства, їхніми очевидними перевагами є доступ до покращених технологій і компетенції професіоналів", — відзначив він.

На думку аналітика, провайдери аутсорсингу, які традиційно зосереджені на багатих клієнтах, повинні взяти до відома: середній бізнес є потенційним полігоном для створення стандартизованих моделей аутсорсингу, що швидко розгортаються.

Фершт також уважає, що вендорам необхідно активно працювати з компаніями середнього сегмента ринку для того, щоб створити збалансований портфель клієнтів. "Домовленості з великим підприємством забезпечать прибуток і нададуть кошти, які згодом можуть бути інвестовані в середні компанії, що є, по суті, тестовими лабораторіями для промислових рішень майбутнього", — підкреслив аналітик.

За матеріалами TADVISER.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-29 серпня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)
6-7 вересня 2017
Київ, Конференц-центр
Ефективна закупівля від А до Я (Вікторія Березіна)
6 вересня 2017
Одеса, Atlantic Garden Resort
Топ-менеджер номер 1 (Ігор Манн)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Разговор по существу. Искусство общения для тех, кто хочет добиваться своегоРазговор по существу. Искусство общения для тех, кто хочет добиваться своего
Искусство мыслить масштабноИскусство мыслить масштабно
Интервью с генеральными директорами ведущих компанийИнтервью с генеральными директорами ведущих компаний
Футбол как модель бизнеса. Уроки бизнеса изнутриФутбол как модель бизнеса. Уроки бизнеса изнутри
Тайные мысли успешных женщинТайные мысли успешных женщин


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)