Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


ТЕНДЕНЦІЇ | Інновації 3 листопада 2011 р.

Відкриті інновації доводять свою ефективність

У "серці" процесу інновацій завжди лежить пошук нових ідей та ринкових можливостей, які мають комерційну цінність. Сучасні компанії все частіше звертаються до моделі зовнішніх партнерств. Незважаючи на всі виклики та недоліки подібного підходу, компанії вірять в те, що партнерства виявляться більш ефективними, ніж якщо вони продовжать займатися всіма дослідженнями внутрішніми засобами.

Як показує досвід, сподівання компаній виявилися не марними. Відкритість у питанні інновацій не лише приносить свої дивіденди вже зараз, але й дає всі підстави очікувати, що в майбутньому ефективність лише зростатиме. Організації, які обрали відкриту модель, більш гнучко вибирають партнерів та ефективніше керують спільними проектами, що підвищує ймовірність створення нових продуктів та сервісів. Втім, дослідники з Warwick Business School застерігають, що надмірна кількість "зовнішніх зв'язків" може виявитися контрпродуктивною.

Попередні дослідження також вказали на труднощі, які супроводжують відкриті інновації. Зокрема, компанії, які лише входять у цю сферу і вперше шукають партнерів, часто переживають провали, навчаючись узгоджувати свої потреби з потребами своїх партнерів.

Та все ж переваги відкритих інновацій перевершують будь-які недоліки. Як свідчать численні дослідження, зовнішні зв'язки стимулюють креативність, сприяють знаходженню нових технологій, знижують ризики та впливають на підвищення якості інновацій.

Найбільш розповсюдженими видами партнерств виявилися партнерства зі споживачами та постачальниками. Дещо рідше компанії вдаються до партнерств з консалтинговими компаніями та університетами. І практично ніколи не зустрічаються партнерства з іншими компаніями, яких організації вважають своїми конкурентами.

Результати інноваційної діяльності оцінювалися завдяки пропорції загальних продажів продуктів компанії, які були представлені чи покращені протягом останніх трьох років. Це дозволяє оцінити не тільки здатність компанії представляти нові чи покращені продукти, але й популярність цих продуктів серед споживачів.

Дослідники виявили, що в середньому майже 22% продажів були отримані завдяки новим чи покращеним продуктам.

Загалом дослідження переконливо доводить, що інвестиції в зовнішні партнерства та відкриті інновації можуть бути одним з найпотужніших важелів розвитку компанії та збільшення її конкурентоспроможності.

За матеріалами "The Continuing Payoff from Open Innovation", strategy+business.


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Зарабатывайте столько, сколько вы стоитеЗарабатывайте столько, сколько вы стоите
Бойся... но действуй! Как превратить страх из врага в союзникаБойся... но действуй! Как превратить страх из врага в союзника
Как работать по 4 часа в неделю и при этом не торчать в офисе «от звонка до звонка», жить где угодно и богатетьКак работать по 4 часа в неделю и при этом не торчать в офисе «от звонка до звонка», жить где угодно и богатеть
Работай легко. Индивидуальный подход к повышению продуктивностиРаботай легко. Индивидуальный подход к повышению продуктивности
Тайм-менеджмент по Брайану Трейси. Как заставить время работать на васТайм-менеджмент по Брайану Трейси. Как заставить время работать на вас

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)