ТЕНДЕНЦІЇ | Ефективність часу 9 квітня 2012 р.

А де керівник? Як завжди на зустрічі!

Чим протягом дня займаються генеральні директори? В цьому немає ніякого секрету — вони ходять на зустрічі! Це один із ключових висновків дослідження, проведеного командою науковців із London School of Economics та Harvard Business School. Вони дослідили розклади більш, ніж 500 генеральних директорів по всьому світі, намагаючись зрозуміти, яким чином ті організовують свій час і як це впливає на результативність їхніх компаній.

Дослідження проводилося на реєстрації часових відрізків, які тривали не менше 15 хвилин. Цю реєстрацію здійснювали помічники генеральних директорів, а саме спостереження за кожним керівником тривало не менше тижня.

Виявилося, що протягом свого 55-годинного робочого тижня, генеральні директори близько 18 годин витрачають на різноманітні зустрічі та зібрання. Окрім цього, більше трьох годин йде на спілкування по телефону, більше п'яти — на бізнес-сніданки, бізнес-обіди та бізнес-вечері. Певна кількість часу витрачається на особисті потреби: заняття у тренажерному залі чи обіди з членами родини. Таким чином на усамітнення та зосереджену працю, коли ніхто не відволікає, генеральні директори виділяють не більше 6 годин на тиждень.

Дослідники також відстежили прямий зв'язок між кількістю підлеглих, які звітують безпосередньо генеральному директорові, та кількістю внутрішніх зустрічей та зібрань, які доводиться проводити останньому. Складається враження, що такі керівники ще більш втягнуті у внутрішній операційний процес, замість того, щоб делегувати більше повноважень своїм колегам.

Time Crunch

Але не всі підлеглі призводять до збільшення кількості часу, який генеральні директори витрачають на зустрічі. Так, наявність у компанії офіційної посади фінансового директора чи директора з операційної діяльності — навпаки, дозволяє зменшити кількість часу зібрань в середньому на 5 з половиною годин на тиждень.

Втім, така перевантаженість керівника компанії внутрішніми та зовнішніми зустрічами не повинна викликати подиву. Адже, зрештою, основне завдання генерального директора — ефективно керувати людьми в компанії та підтримувати належну комунікацію з клієнтами, консультантами та постачальниками.

Напружений графік зустрічей, які до того ж часто відбуваються віртуально, завдяки сучасним інформаційним технологіям — один з індикаторів того, що генеральні директори глибоко інтегровані у життя своїх компаній. Втім, більшість із них чесно признаються, що мріють більше часу проводити наодинці, працюючи над планами розвитку та стратегією компанії.

Ларс Далгард (Lars Dalgaard), генеральний директор компанї SuccessFactors Inc., із сумом констатує, що витрачає на зустрічі щонайменше третину свого часу. Але, незважаючи на це, він намагається виділити щонайменше 25% тижневого часу на планування, розробку стратегії та просто для того, щоб подумати.

На відміну від нього, Джон Орінгер (Jon Oringer), генеральний директор Shutterstock Images LLC, схоже, не страждає від "нестачі самотності". Він практично не користується телефоном і проводить у середньому не більше трьох зустрічей на день, кожна з яких триває близько 30 хвилин. Решту часу він присвячує аналізу своїх конкурентів.

В офісі Джон Орінгер перебуває з 9:30 до 16:00, але при цьому чимало працює вдома, навіть у вихідні. "Я не відчуваю, що виконую складну роботу коли працюю" — пояснює він.

Цікаво те, що коли генеральні директори побачили, як насправді витрачається більша кількість їхнього часу, вони були здивовані. Їхні пріоритети у більшості випадків не відповідали реальній ситуації.

Професор управлінської практики у Harvard Business School Роберт Каплан (Robert Kaplan) рекомендує керівникам завжди ставитися до часу як до ресурсу, куди більш цінного, ніж гроші. "Коли хтось просить у вас подарувати йому трохи грошей, ви у більшості випадків відмовитесь".

За матеріалами "Where's the Boss? Trapped in a Meeting", WSJ Online.




БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 січня 2017
Київ, Український дім
Менеджер і команда. Як створити команду мрії (Максим Батирєв)
24 січня 2017
Київ, Готель «Мир»
Тайм-менеджмент і принципи делегування (Наталія Дегтярьова)
26-27 січня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Управляй своей мечтой. Как реализовать любой замысел, проект, планУправляй своей мечтой. Как реализовать любой замысел, проект, план
Работайте меньше, делайте больше. 14-дневный тренинг повышения продуктивностиРаботайте меньше, делайте больше. 14-дневный тренинг повышения продуктивности
Умение слушать. Ключевой навык менеджераУмение слушать. Ключевой навык менеджера
Война за креатив. Как преодолеть внутренние барьеры и начать творитьВойна за креатив. Как преодолеть внутренние барьеры и начать творить
Кради как художник. 10 уроков творческого самовыраженияКради как художник. 10 уроков творческого самовыражения

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)