ТЕНДЕНЦІЇ | ІКТ 14 лютого 2013 р.

Головні користувальницькі тренди 2013 року

Дослідники Ericsson ConsumerLab визначили головні споживчі тенденції на 2013-ий рік у галузі інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Результати дослідження свідчать, що користувацькі уподобання змінюються із розвитком хмарних технологій. У той же час, поведінка молоді впливає на зміну користувацьких трендів, а період економічної нестабільності відкриває нові області для бізнесу в інтернеті.

Ericsson: Головні користувальницькі тренди 2013 року

1. «Хмари» змінюють потреби

Понад 50% власників планшетів і трохи більше 40% користувачів смартфонів в США, Японії, Австралії та Швеції стверджують, що їм подобається простота використання одних і тих же додатків і даних на декількох пристроях завдяки хмарним сервісам.

2. Пристрої на будь-який смак

Користувачі відмовляються від настільних ПК, звичних файлів і папок на користь мобільних пристроїв, додатків та хмарних сервісів, щоб мати можливість вирішувати повсякденні завдання в будь-який час. Опитування свідчать, що все більше людей віддають перевагу планшетам і смартфонам, а не настільним ПК і ноутбукам.

3. Зі своїм інтернетом на роботу

57% користувачів смартфонів використовують мобільний інтернет в робочих цілях, оплачуючи послуги передачі даних самостійно.

4. Міські жителі стають все більш мобільними

Мобільний зв'язок є одним з ключових факторів комфортного життя в місті, і саме міські жителі, які використовують інтернет завжди і скрізь, роблять його справді мобільним.

Згідно з дослідженням Ericsson ConsumerLab Ukraine 2012, 70% населення великих міст України, мають доступ до мережі. Стаціонарні ПК залишаються основними пристроями для роботи в інтернеті, хоча цей показник стрімко знижується (від 83% у 2011 році до 72% у 2012). Все більшу роль відіграють ноутбуки (43%) і мобільні телефони (36%).

За прогнозами Ericsson, до 2018 року загальна кількість підключень через смартфони досягне 3,3 млрд.

5. Довіра до персональних мереж

У результаті економічної нестабільності падає довіра до традиційних джерел інформації, і користувачі все більше довіряють своїм персональним спільнотам, які сприймаються як джерело достовірної інформації. Соціальні мережі перетворюються на серйозного конкурента традиційних ЗМІ та агенцій з працевлаштування.

Згідно з дослідженням Ericsson ConsumerLab Ukraine 2012, українці частіше «сидять» в соціальних мережах, аніж жителі деяких високорозвинених країн. Так, 60% користувачів інтернет з міст України регулярно обмінюються повідомленнями і фото, оновлюють статуси в соціальних мережах. У США та Німеччині цей показник дорівнює 41%, у Швеції — 47%.

Інфографіка: Ten Hot Consumer Trends 2013

6. Популярність смартфонів росте завдяки жінкам

Жінки сприяють зростанню популярності смартфонів на масовому ринку. 97% жінок-власників смартфонів користуються SMS. 77% відправляють / одержують фотографії, 59% відвідують соціальні мережі, 24% реєструються в різних місцях (check-in) і 17% користуються купонами. Чоловіки в цих сферах менш активні.

7. Міста — центри креативності

У жителів великих міст значно більше друзів у мережі, ніж у жителів передмість. 12% міських жителів заявили, що використовують соціальні мережі для спілкування та обміну ідеями з іншими користувачами. Це третя найбільш поширена причина використання соціальних мереж після підтримки контактів з друзями та інформування про події.

8. Традиційний шопінг об'єднується з інтернет-шопінгом

32% користувачів смартфонів роблять покупки за допомогою смартфонів. У даний час ми спостерігаємо тенденцію об'єднання традиційного шопінгу з можливостями інтернет-шопінгу. Споживачам важливо мати можливість побачити товар, порівняти ціни, отримати додаткову інформацію про нього і зробити покупку негайно без необхідності стояти в черзі.

9. Перегляд телебачення стає соціальним видом діяльності

62% глядачів використовують соціальні мережі під час перегляду відео і телебачення, при цьому 42% з них щотижня обговорюють у соціальних мережах те, що дивляться. Понад 30% глядачів готові платити за контент, який переглядається в соціальному контексті, при цьому велика частина відео і телевізійного контенту на мобільних пристроях проглядається поза домом.

10. Процес навчання трансформується

Під впливом внутрішніх і зовнішніх факторів процес навчання трансформується: нове покоління приносить власний досвід використання технологій у клас, ініціюючи тим самим зміни знизу вгору. Разом з тим, рішення на базі ІКТ активно впроваджуються в освіту, відкриваючи учням принципово нові можливості.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 лютого 2017
Київ
Продажі, переговори (Сергій Азімов)
24-25 лютого 2017
Київ
Ефективні переговори 360° (Максим Голубєв)
24 лютого 2017
Київ, Гранд Пасаж
Фінанси для нефінансистів (Наталія Єременко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Lift. Поднимите энергию на максимально возможный уровеньLift. Поднимите энергию на максимально возможный уровень
Стратегия успеха. Как избавиться от навязанных стереотипов и найти свой путьСтратегия успеха. Как избавиться от навязанных стереотипов и найти свой путь
Самое важноеСамое важное
Кради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiстьКради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiсть
Як ви збудуєте своє життя?Як ви збудуєте своє життя?


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)