Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


ТЕНДЕНЦІЇ | Інновації 9 жовтня 2015 р.

Інновації для сеньйорів

Одним із найбільш недооцінених чинників успіху середнього бізнесу є чітко відмінна ідентичність фірми, а також умови праці, у яких не виникає бажання «прочісувати» сайти у пошуках вакансій.

Інновації для сеньйорів
Ілюстрація: Shutterstock
Наприкінці 1990-тих Emporia Telecom переживала не найкращі часи. Попит на стаціонарні телефони та факс-машини, які цей австрійський виробних продавав на ринку B2B, неухильно скорочувався. Ідея, де шукати порятунок, з’явилася зненацька. Коли Альберт Феллнер (Albert Fellner), засновник та CEO компанії, допомагав своїй мамі розібратися з новеньким мобільним телефоном, буквально «нашпигованим» усілякими «наворотами», він усвідомив, що наштовхнувся на величезну нішу на ринку. Прості, функціональні телефони для сеньйорів — ось що дозволить вийти з кризи.

Раніше Emporia розробила стаціонарний телефон з «тривожною кнопкою», а її R&D-підрозділ пишався добре налагодженими стосунками з клієнтами, що давало змогу ефективно взаємодіяти з ними на етапі тестування продукту. А тому компанії було неважко швидко переключитись на обслуговування цієї недооціненої та дуже перспективної ніші.

Відповідно до висновку дослідження, проведеного англо-німецькою групою фахівців1, приклад Emporia ілюструє дві важливі для сучасного бізнесу тези. По-перше, фірми не можуть замикатися на собі та повинні вести безперервний пошук можливостей у зовнішньому середовищі, відстежуючи зміни демографічних на інших трендів. По-друге, сегмент людей похилого віку залишився поза полем уваги навіть найпрозорливіших гравців технологічного ринку. А тому, як зазначають дослідники, компанії мають виняткову можливість здобути прихильність сеньйорів. Для цього потрібно лише досконало вивчити певну категорію продуктів та мати фахівців, спроможних адаптувати пропозицію до потреб цього споживчого сегменту. І ще варто пам’ятати, чисельність людей у віці 50 років та старше зростає і, до того ж, у них є гроші, які вони готові витрачати «на себе».

Протягом більш ніж шести років автори вивчали інформацію щодо кількох великих компаній з різних країн світу, кожна з яких вела розробку продуктів, орієнтованих на сеньйорів (проводили опитування менеджерів та R&D-спеціалістів, аналізували відомості з внутрішніх й зовнішніх джерел, а також дані щодо конкурентів).

Одним із висновків дослідження є те, що, хоча інноваційні проекти компаній, як правило, спрямовані на вдосконалення систем доставки (зокрема, на технологічний апгрейд ланцюга постачання), не варто оминати увагою динаміку попиту, і, серед іншого, враховувати демографічні фактори.

Наприклад, німецька ImmoKasse, з’ясувавши, що в США та Великій Британії серед громадян старшого віку популярні зворотні іпотеки, які дозволяють отримувати додаткові кошти шляхом монетизації житла. Отже, компанія успішно адаптувала цей продукт до свого ринку, де його на той час не було.

Компанія Topro, норвезький виробник ролаторів (пристроїв для полегшення самостійного пересування людей з обмеженими руховими можливостями), вивчивши думку споживачів, побачила ще не використаний потенціал ринку преміум-сегменту. Зазвичай, модель, яка виписується лікарем та оплачується страховою компанією, є суто функціональною, але, як виявилося, деякі пацієнти хотіли мати такий її варіант, що відповідав би їхнім естетичними смакам та мав певні особливості конструкції. Це допомогло компанії збагнути одну дуже важливу річ: маючи змогу отримати функціональні продукти, придбання яких фінансується третіми сторонами (як-от страховими компаніями), споживачі не завжди задумуються над тим, що вони насправді воліли б мати. Тож ніщо не заважає фірмам допомогти людям зробити найоптимальніший для себе вибір, пропонуючи продукти, адаптовані до їхніх індивідуальних потреб.

Також дослідники радять компаніям, що прагнуть скористатися з демографічних змін, перерозподілити ресурси таким чином, щоб можна було створити продукти, рішення та послуги, що задовольняли б потреби людей похилого віку. І, можливо, найважливіше: автори звертають увагу на те, що працівники компаній мусять мати здатність до емпатії, а також щиро прагнути допомогти розв’язати проблеми, з якими стикаються люди похилого віку, бо лише тоді можливо зібрати дані, що дадуть змогу зрозуміти, як слід підходити до освоювання цього сегменту.

За матеріалами "Serving the Silver Generation", strategy+business.


    1 Автори дослідження: Флоріан Кольбахер (Florian Kohlbacher), Ліверпульский університет Сянь Цзяотуна (Xi'an Jiaotong); Корнеліус Герштатт (Cornelius Herstatt) та Нільс Левсен (Nils Levsen) обидва з Гамбурзького університету технологій. Стаття — «Golden Opportunities for Silver Innovation» («Золоті можливості для срібної інновації»), Technovation, травень-червень 2015.

I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Совет на миллион. Измени мир и заработай состояниеСовет на миллион. Измени мир и заработай состояние
Дар лидера. Как научиться влиять на людейДар лидера. Как научиться влиять на людей
Привычка к творчествуПривычка к творчеству
Футбол как модель бизнеса. Уроки бизнеса изнутриФутбол как модель бизнеса. Уроки бизнеса изнутри
Ответы на 74 ключевых вопроса о современном бизнесеОтветы на 74 ключевых вопроса о современном бизнесе

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)