ТЕНДЕНЦІЇ | Розвиток бізнесу 6 червня 2017 р.

Споживачі: майбутнє

Джерело: innovations

Сьогодні люди у різних країнах відчувають, що світ став нестабільним. Глобальні загрози й виклики призводять до того, що рівень довіри знижується — причому не лише до урядів, але й до бізнесу. Як діяти компаніям у таких умовах?

Споживачі: майбутнє За результатами нещодавнього дослідження Edelman Trust Barometer, більшість людей непокоїть глобалізація. 59% вважають, що система розвалюється, і лише 15% вірять, що вона продовжує ефективно працювати.

Ці цифри можуть шокувати, але насправді вони є результатом багаторічного процесу, в основі якого лежать такі фактори:

  • Масова нерівність. Дуже малий відсоток світового населення живе дуже добре, проте чимало людей може спостерігати за цим гарним життям — скажімо, через Instagram. Громадяни у бідних країнах знають, як виглядає побут населення багатих держав, але не мають доступу до тих самих благ. Та й розшарування добробуту серед громадян однієї й тієї ж країни є досить великим.

  • Масова міграція. Сирія, Мексика, Китай — ось лише невеликий перелік країн, з яких люди прагнуть втекти у більш розвинені. Проте що більшою стає кількість біженців, то відчутніше зростає напруга там, куди біженці хочуть потрапити. А це, у свою чергу, призводить до посилення націоналістичних настроїв і відродження старих етнічних стереотипів. Люди знову починають судити інших за їхнім походженням.

  • Постправда. Значення фактів стає все меншим, на перший план виходять емоції, які викликає в нас певна інформація. Люди все частіше опиняються всередині «мильної бульбашки»: відфільтровують новини, які суперечать тому, у що вони вірять, і читають лише те, що підкріплює наявні переконання. Результат — поляризація населення.

  • Майбутній шок. Попереду на нас чекає багато змін: в економіці, у шаблонах поведінки, у тому, як ми працюємо та відпочиваємо. Мільйони людей знають, що ці зміни невідворотні, адже технології розвиваються, і зупинити цей процес неможливо. Скажімо, штучний інтелект вже стає частиною нашого життя й тих сервісів, якими ми користуємось щодня. А згодом, швидше за все, він займе частину робочих місць, і мільйони людей залишаться з професіями, що вже не користуються попитом.

Значення фактів стає все меншим, на перший план виходять емоції, які викликає в нас певна інформація

Розуміння, що у майбутньому ми стикнемось із чимось, що зараз не можемо навіть уявити, породжує відчуття невпевненості, небезпеки. У таких умовах ми живемо сьогодні, й у таких самих доводиться працювати бізнесу. Що ж допоможе йому вижити? На думку фахівців trendwatching.com, щоб досягти успіху у поточних умовах, потрібні інновації, які здатні зробити майбутнє кращим для споживачів — принаймні, у якихось аспектах.

Момент, який ми переживаємо, є не тільки загрозливим, але й може надати чимало можливостей для розвитку бізнесу. Та щоб скористатись ними, компаніям потрібно пам’ятати про п’ять універсальних принципів, які залишаються правдивими навіть зараз, в умовах нестабільності та змін. Саме на них варто базувати свої інновації бізнесу.

1. Прозорість. Люди хочуть знати якомога більше про ті бренди, якими користуються, про компанії, з якими співпрацюють, про уряди своїх держав тощо. Бізнесу залишається тільки йти назустріч споживачам. Скажімо, надавати своїм клієнтам спілкуватись один з одним напряму, щоб вони могли обмінятись враженнями.

2. Прагнення кращого. Люди завжди прагнуть покращення свого статусу, і сучасні технології дають цьому новий поштовх. «Підглядаючи» за більш заможними громадянами, ми й самі починаємо активніше боротись за краще місце під сонцем. Завдання бізнесу — допомогти споживачам у цьому.

73% людей вважають, що організації мають не лише генерувати прибуток, але й робити щось більше для світу

3. Позитивний вплив. У нещодавньому глобальному дослідженні виявилось, що 53% споживачів активно уникають купувати у компаній, які негативно впливають на екологію чи соціальне середовище. Крім того, 73% вважають, що організації мають не лише генерувати прибуток, але й робити щось більше для світу. Таким чином, компаніям залишається тільки відповідати цим очікуванням.

4. Толерантність. Зараз існує три фактори, які стимулюють толерантність. По-перше, це урбанізація: у містах люди різних культур знаходять спільну мову і вчаться існувати поруч. По-друге, це освіта, що розширює кругозір. І, по-третє, це можливість постійно бути на зв’язку зі світом. Цей принцип є досить складним для практичного втілення: адже для цього потрібно дійсно мати толерантність своєю цінністю, а не просто декларувати це.

5. Влада. Зараз повноваження все більше мігрують від урядів й організацій до окремих осіб. Бізнесу також варто замислитись над запитанням: як надати нашим клієнтам більше прав та можливостей?

За матеріалами trendwatching.com

Ілюстрація: Depositphotos.com



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
20-21 жовтня 2017
Одеса
Системне управління бізнесом, або Як навести порядок у своїй компанії (Ігор Сокуренко)
24 жовтня 2017
Харків, Premier Palace Hotel Kharkiv
SelfMadeMan: самоменеджмент і самомотивація (Радислав Гандапас)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів (Наталія Дегтярьова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Новые размышления о личном развитииНовые размышления о личном развитии
Работа твоей мечты. Как зарабатывать деньги, занимаясь любимым деломРабота твоей мечты. Как зарабатывать деньги, занимаясь любимым делом
Экономист под прикрытиемЭкономист под прикрытием
Связанные одной сетью. Как на нас влияют люди, которых мы никогда не виделиСвязанные одной сетью. Как на нас влияют люди, которых мы никогда не видели
Победи прокрастинацию! Как перестать откладывать дела на завтраПобеди прокрастинацию! Как перестать откладывать дела на завтра


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.


IV Форум Диригенти змін (9 листопада 2017, КИЇВ)

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)