БІЗНЕС-ОСВІТА | Особиста думка 20 листопада 2008 р.

Як бізнес-школам пережити фінансову кризу?

Своїми думками ділиться Френк Браун (Frank Brown), декан INSEAD — міжнародної бізнес-школи з представництвами у Європі та Азії.

Френк Браун (Frank Brown) Багато людей запитують мене про перспективи розвитку ринку праці для випускників MBA, які внаслідок фінансової кризи сьогодні перебувають під неабияким ризиком. Вони запитують, яка наша роль у цій ситуації. Що ми можемо зробити як бізнес-школа?

Мені не хочеться вдавати, ніби я знаю всі відповіді. Але деякими думками все ж можу поділитися. По-перше, я вірю, що більшість проблем сьогодення спровоковані банальною невпевненістю. Середньостатистичний працівник (можливо, випускник бізнес-школи) не готовий задавати "складні питання". Ми бачили це у Enron та у WorldCom.

Куди поділися яскраві освічені і впевнені у власних силах молоді працівники, які могли б поставити під сумнів логіку сучасної ситуації? На мою думку, вони просто занадто багато вагаються. Вони бояться задавати складні запитання.

Інша проблема — ситуація, яка склалася з нашими лідерами. Коли ми дивимося на наслідки кредитної кризи — настає час запитати себе: хто винен у цій кризі? Можливо люди, які керують сучасними корпораціями, і створили по-справжньому міцні та "великі" команди. Але чи не занадто бояться вони порушити status quo. Чи здатні підлеглі поставити під сумнів слова та дії свого керівника?

Одна річ, в якій я впевнений, це те, що бізнес-школи повинні не лише навчати своїх студентів якимось базовим речам, але й спонукати їх до здорового скептицизму. Студенти повинні вміти ставити під сумнів істини, які до цього вважалися непорушними. Випускники МВА повинні мати сміливість задавати складні запитання і не задовольнятися відповідями, аж поки останні не вирішуватимуть головну проблему.

Бізнес-школи повинні "вдихати" у людей впевненість, яка спонукає їх до отримання нових знань, до досягнення нових вершин, до постійного руху вперед. Адже саме готовність постійно змінюватися створює можливості для інновацій та підприємництва, які, в свою чергу, не дають компаніям та людям занепасти.

За матеріалами "How Business Schools can Weather the Financial Crisis", Chief Executive.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Рік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергієюРік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергією
Давати і брати. Революційний підхід до успіхуДавати і брати. Революційний підхід до успіху
Ваш надійний тилВаш надійний тил
bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2022, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)