Як побудувати корпоративну культуру

Як побудувати корпоративну культуру Полу Шпігельману (Paul Spiegelman), засновнику та генеральному директору компанії Beryl, вдалося створити унікальну корпоративну культуру, повністю орієнтовану на людей, та досягнути рекордних показників лояльності співробітників та клієнтів. На сторінках журналу Inc.com він ділиться 8-ма секретами створення ефективної корпоративної культури.

1. Товариські стосунки. В контексті нашої культури товариські стосунки означають вміння отримувати задоволення від спільних дій. Іноді я спеціально поводжуся кумедно під час вечірок, щоб дати змогу підлеглим посміятися наді мною. Все що завгодно заради хорошого настрою співробітників!

2. Свята. Ми святкуємо кожну подію і кожну перемогу. Дуже важливо завжди помічати і відзначати хорошу роботу людей. Але не менш важливо – щоб її помічали не тільки керівники, але й колеги, які знаходяться на одному з ними рівні.

3. Спільнота. До якої б спільноти ви не належали, дуже важливо долучитися до локальної спільноти. Beryl – це національна компанія. Але ми завжди беремо участь у локальних подіях, тим самим долучаючись до локальної спільноти.

MUST READ:  Від блогерів до "дизайнерів вражень" – 10 "гарячих" посад 2007-го

4. Комунікація. Кожен знає, наскільки важливим фактором є комунікація. Та чи все гаразд з цим фактором у вашій організації? П’ять ключових цінностей компанії Beryl нанесені на стіни у кількох місцях в офісі. Не кожен відчуває себе комфортно, задаючи запитання на відкритому форумі – такі люди можуть зайти до “Холу запитань” в інтранеті і гарантовано отримати відповідь протягом 24 годин.

5. Турбота. Ми турбуємося про людей та їхні життя. Звідки мені знати, що відбувається з 350 людьми? Яким чином лідер може пам’ятати про кожного? Наші люди знову ж таки користуються внутрішнім корпоративним сайтом, ділячись там подіями зі свого життя, спілкуючись там зі своїми колегами та друзями. Що б це не було, народження чи смерть, шлюб чи розлучення – люди хочуть поділитися своїми особистими новинами з кимось.

6. Бажання навчатися. Основне завдання, яке ми ставимо перед собою – це навчити наших людей навчатися. Окрім внутрішнього навчального центру, ми користуємося зовнішніми тренінговими послугами і шукаємо інших способів для того, щоб бути організацією, яка навчається.

MUST READ:  Які бувають організаційні структури

7. Цілісність. Комбінація багатьох дрібних аспектів створює культуру. І головне, про що потрібно пам’ятати – так це про те, що їх не можливо зробити миттєво. Не можна сказати: “Давайте будемо отримувати задоволення від роботи” і почати його отримувати. Потрібно працювати над цим!

8. Зв’язок. Не менш важливо підтримувати особистий зв’язок з персоналом на постійній основі. Тому я регулярно пишу листи співробітникам, ділячись новинами як зі свого особистого, так і з бізнес-життя. Я можу вкласти фото своїх дітей – тому більшість моїх співробітників бачать, як вони ростуть та розвиваються. Це спонукає людей ділитися новинами зі свого особистого життя. Таким чином утворюється доволі міцний зв’язок, який сприяє ефективності та розвитку бізнесу. Окрім того, вплив “особистого дотику” лідера важко переоцінити. Іноді, один такий персональний лист здатен до невпізнаваності змінити життя підлеглого.