Ласкаво просимо… на цвинтар ідей

Ви повні ідей, більшу частину яких з різних причин неможливо реалізувати? Не тримаєте їх у собі. Іноді ідеї корисно… “ховати”. Саме таку послугу тепер пропонує інтернет-проект Ideenfriedhof.com, створений німецьким відділенням Gettyimages.com. Що ж, чорний гумор поставлений у них на досить високому рівні.

цвинтар ідейЦе не що інше, як цікавий рекламний хід. Gettyimages пропонує свого роду втіху: позбавлення власної ідеї при розгляданні нових надходжень ресурсу, які неодмінно викличуть приплив натхнення й допоможуть наплодити велику кількість молоденьких, свіженьких, креативненьких ідей, пише Adworker.ru.

Рекламна кампанія нового проекту містила в собі дірект-мейл. Адресати отримували елегантний “шматочок цвинтаря” і лист:

“Шановний Містер N,

Із глибоким сумом ми констатуємо смерть Вашої ідеї. Улюблені ідеї часто відриваються від світу цього занадто рано, і по чиїй би волі не відбувалися ці несподівані прощання, – консультантів, креативних директорів або клієнтів, – біль завжди реальний.

Можливо, Вам легше буде переносити Ваше горе, якщо Ви будете знати, що воно розділено іншими – тисячі ідей вмирають щодня. Приєднуйтеся до нашого великого співтовариства, що горює, на www.ideenfriedhof.com і співпереживайте із друзями про велич Ваших ідей.

MUST READ:  5 прийомів для розвитку креативності

Щоб утішитися, використайте меморіальний парк, який додається до листа, що зробить Ваш робочий стіл місцем урочистих міркувань.

Ви відчуєте, як горе відпускає Вас. У Вас попереду – чудесні дні, наповнені прекрасних ідей. Наш онлайн-каталог “Одне життя” покаже Вам останні й найважливіші візуальні тенденції та надихне Вас на свіжі карколомні ідеї.

З найкращими побажаннями для Вашого творчого майбутнього,

Horst Zsifkovits,
Віце-президент із продажів у Центральній і Північній Європі”