 Репутацію компанії чи організації можливо поліпшити доволі простим і дешевим способом – достатньо лише модернізувати їхній сайт. До такого дивного на перший погляд висновку дійшли автори дослідження Університету Пенсільванії (Penn State Media Effects Research Laboratory), пише Washington Profile.
Репутацію компанії чи організації можливо поліпшити доволі простим і дешевим способом – достатньо лише модернізувати їхній сайт. До такого дивного на перший погляд висновку дійшли автори дослідження Університету Пенсільванії (Penn State Media Effects Research Laboratory), пише Washington Profile.
У рамках дослідження обстежилися сайти компаній і організацій. Численній групі студентів було запропоновано висловити свої думки про сайти з “низькою”, “середньою” й “високою” часткою інтерактивності, де була надана інформація про робочі вакансії. Як виявилося, з погляду потенційного претендента на роботу, що більше інтерактивний сайт, тим краще репутація організації, яка за допомогою Інтернету підшукує собі співробітників.
Справа в тім, що, відповідно до їх гіпотези, більш технічно розвитий і більш “дружелюбний” стосовно користувачів сайт дозволяє користувачеві припускати, що власники сайту принаймні стежать за технологічними інноваціями та цінують думки інших людей.
Ось таким зовсім нехитрим способом американці зв’язали функції сайту й імідж організації, якій цей сайт належить 😉
Це дослідження не мало б ніякої користі, якщо б не було зворотної тенденції. Себто коли компанії з не дуже доброю репутацією виготовляють гарнесенькі і суперінтерактивні сайти, приклади яких ми можемо знайти і в Україні, залучають аудиторію, а потім пропонують напівлегальний заробіток, або ж впроваджують різні обманні схеми. Тому, думаю, не завжди варто вестися просто за гарною картинкою.

 Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців
  Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців