Фінальні результати 1 туру GMC-2008. Команди Management.com.ua святкують перемогу!

GMC-2008Нарешті стали відомі фінальні результати першого туру глобального змагання з менеджменту GMC-2008. Для команд інтернет-порталу для управлінців Management.com.ua вони виявилися по-справжньому втішними: обидві команди зуміли пройти до наступного – другого – туру змагання. І якщо “Creative Management.com.ua” впевнено утримувала за собою лідерство на протязі всіх п’яти етапів, то нова команда “Management.com.ua R(L)eader” змусила вболівальників похвилюватися.

Ті, хто стежив за оновленнями у Менеджмент@БЛОЗі, безперечно, пам’ятають, що у другому етапі змагання команда опустилася до третьої (непрохідної) сходинки у групі, а у третьому етапі вона мало не опинилася на четвертій позиції (тоді розрив між R(L)eaders та “Тесоро-Клуб”, яка займала четверту сходинку, склав всього лише 0,001 бал). Втім, Management.com.ua R(L)eaders довели, що мають право на участь у другому турі і показали свій бойовий дух, спершу у четвертому етапі піднявшись на другу (прохідну) позицію, а потім, у останньому – п’ятому етапі, утримавши її за собою. Таким чином розрив між ними та KPMG Wizards (які посіли третє місце) склав 0,030 пунктів.

Загалом же фінальні результати у групах (після закінчення п’ятого етапу) виглядають так:

Група 26
1. Creative Management.com.ua – 1,880
2. “AXA” – 1,701
3. EBS Parabellum – 1,634
4. “Логос” – 1,616
5. PLEON Talan LeMonS – 1,595
6. “Двигатель Торговли” – 1,061

Група 29
1. “Контракты” – 1,942
2. Management.com.ua R(L)eaders – 1,901
3. KPMG Wizards – 1,871
4. “Тесоро-Клуб” – 1,583
5. “Розница UA” – 1,406
6. MIB 06 – 0,879

Як вже згадувалося раніше, до наступного (другого) туру змагання проходить дві команди з кожної групи, які зуміли посісти перші місця. Тому ще раз вітаємо обидві команди від Management.com.ua.

До речі, цікаво те, що фінальні результати у 29-тій групі повністю віддзеркалюють результати першого етапу. Тобто команди у ній розташувалися точнісінько так само, як і після першого етапу змагання. Вочевидь, це свідчить про значний вплив початково обраної стратегії на фінальний результат гри.

Насамкінець, нам нарешті вдалося отримати коментарі лідера команди Creative Management.com.ua Андрія Галича, а також одного з її членів Олега Богуша про перебіг гри у команді, якими з радістю ділимося з читачами.

MUST READ:  Результати третього етапу 1-го туру GMC-2008

“В першому турі ми застосували свою улюблену стратегію високих цін та помірних інвестицій в обладнання, – розповідає Андрій. – Вона повністю себе виправдала, і варто зазначити що конкуренти нам у цьому допомогли.

Насправді весь перебіг гри визначається в перших кварталах, коли приймається рішення про закупівлю обладнання. Компанії у нашій групі у цьому відношенні повели себе доволі стримано (мене мучать сумніви чи деякі з них взагалі вносили свої рішення). І виходячи з цього єдина компанія що могла запропонувати альтернативну нашій стратегію була АХА №2. Саме вони зробили значні інвестиції в обладнання і змогли закидати товаром ринки. Однак вони вибрали політику високих цін, що є доволі суперечливим рішенням.

Таким чином склалася ситуація, коли ті, хто міг постачати, тримали високі ціни і обладнання у них очевидно простоювало, а ті, хто продавав за низькими цінами, просто не могли виробляти товар у достатній кількості. Це не стосується Creative Management.com.ua, звичайно.

Серед помилок, які були допущені, варто відзначити не надто точний фінансовий аналіз, коли ми, з однієї сторони, вкладали гроші в інвестиції, а з іншої – брали овердрафт. Був нюанс зі спробою економити на техобслуговуванні станків, що призвело до різкого падіння ефективності обладнання, але ми це швидко виправили. Одного разу закупили надто багато сировини, але це випадковість, а не системна помилка”.

“Я б сказав, що окрім об’єму обладнання та цінової політики, дуже потужний вплив на наш успіх мала стратегія управління персоналом, – додає Олег Богуш. – Встановивши “божевільну” зарплатню, наші конкуренти підняли собівартість одиниці своєї продукції на 5–7%. Окрім того, у них був якийсь велетенський штат. Схоже, що вони наймали дуже багато збірників, а за їхній найм також потрібно платити”.

MUST READ:  Результати двох перших етапів другого туру GMC-2008

А ось що говорить про результати першого туру лідер Management.com.ua R(L)eaders Олексій Микуляк: “Хоча робота команди проводилась виключно дистанційно (через електронну пошту та скайп) – кожен брав у ній участь в міру своїх можливостей. Особливою активністю відзначились Костянтин Солов’єнко та Олександр Яценко. Саме вони були головними генераторами пропозицій, хоча участь в обговоренні, звісно ж, брали всі учасники.

Оскільки всі тури команда пройшла достатньо рівно – ніхто не впав духом, коли ми виявилися третіми. Нам допомогло те, що у цей момент ніхто не запанікував. Після аналізу результатів команда вирішила, що обрана нею стратегія все-таки правильна і її, зі внесення певних коректив, слід дотримуватися й надалі. Як бачите – ми виявилися праві.

В цілому ж, команда, не дивлячись на те, що доводилося працювати в режимі переписки, віпрацювала на відмінно. Хотілося б подякувати кожному учаснику: Костянтину Солов’єнко, Олександру Яценко, Сергію Ладанічу та Ростиславу Дюку. МОЛОДЦІ!!!”

Cвоїми враженнями від гри у першому турі поділився ще один учасник Management.com.ua R(L)eaders Костянтин Солов’єнко: “Команда Management.com.ua R(L)eaders напочатку мала два варіанта стратегій: виробляти велику кількість продуктів чи принципово не збільшувати виробництво. Перша стратегія більш ризикована і, врешті решт, була вибрана друга. Однак при її реалізації ми все таки робили деякі тактичні помилки. Наприклад, невиправдано збільшили кількість дистриб’юторів. Однак головною проблемою, у всякому разі для мене, було визначення міри відповідності реального бізнесу математичній моделі гри. Колись я працював над розробкою експертних систем і добре уявляю, що будь-яка комп’ютерна модель простіша за реальне життя. “Вгадуючи”, чи “вираховуючи” міру цього спрощення ми значно просунулись в розумінні загальної моделі гри. Тому, як на мій погляд, сили команди значно зросли в порівнянні з початком змагань. Тепер, сподіваємось, що набутий досвід допоможе нам в другому етапі.”

Що ж, перший тур видався успішним для команд Management.com.ua. З нетерпінням будемо чекати наступного, який стартує у вересні!