Чесне агенство нерухомості? І таке можливо

Чесне агенство нерухомості? І таке можливоУ цій замітці я хочу привести цікаву розповідь Мартіна Ліндстрома (Martin Lindstrom), одного із найшановніших у світі експертів в області брендінгу, про одну британську мережу, що займалася продажем об’єктів нерухомості. Кілька років тому в питаннях продажу будинків і квартир агентство вирішило використати діаметрально протилежний підхід. І, як це ні парадоксально, домоглося неабиякого успіху.

Нам всім добре відомий жаргон агентів із нерухомості, які люблять використовувати слівця на зразок “захоплюючий”, “чудовий” і “витончений” у кожній пропозиції, навіть коли вони описують доволі посереднє житло. Від них можна часто почути наступні шедеври: “Ви обов’язково повинні подивитися цю чудову квартиру в центрі міста із ексклюзивним панорамним видом на чудовий двір…”.

Найцікавіше полягає в тім, що ми всі добре знаємо: такий опис навряд чи відбиває дійсність. Він скоріше свідчить про таланти красномовства агентів із нерухомості.

Британське агентство, про яке веде мову Мартін, пішло зовсім іншим шляхом: його працівники стали описувати реальність без усяких прикрас.

MUST READ:  Витончена реклама книжкових магазинів

Вони зовсім відмовилися від клішованих фраз і стали використовувати реалістичні замальовки квартир у будинках на вулицях Лондона. “Ця руїна має потребу в набагато більшому, ніж просто любовному до неї ставленні, щоб вона змогла перетворитися в щось пристойне для життя. Коридор там набагато гірше найгірших уявлень про житлові умови в Бангладеш: по стінах тече вода, а підлога ледве проглядає з-під щільного шару бруду, що покриває все внутрішнє оздоблення будинку”.

Саме так виглядали їхні рекламні оголошення. Насмілилися б ви на таку стратегію?

У цього агентства вистачило на це сміливості, і їхній успіх були приголомшуючим: люди раптом стали по-справжньому вчитуватися в рекламні оголошення. Їх настільки мотивував цей новий стиль подачі матеріалу, що вони з нетерпінням чекали виходу нових оголошень, щоб їх прочитати. Найчастіше вони це робили для власної розваги, але в більшості випадків – саме тому, що ці оголошення були реальними і чесними, і в них використовувалися слова, які були відомі лише вузькому колу агентів із нерухомості.

MUST READ:  Ефект ореолу в маркетингу та менеджменті

Але найцікавішим результатом цієї кампанії стало збільшення продажів, а також той факт, що такий підхід імпонував агентам із нерухомості, тому що їм не доводилося більше брехати і видавати бажане за дійсне. Покупцям квартир також подобався цей підхід тим, що їм більше не доводилося витрачати час даремно. Продавцям квартир подобалося те, що люди, які відвідували їхні квартири, могли вважатися потенційними покупцями, а не простачками, яких талановиті рекламодавці заманили подивитися квартиру.

Джерело: Megarost.ru