5 інструментів соціальних медіа для малого бізнесу

5 інструментів соціальних медіа для малого бізнесу Амбер МакАртур (Amber MacArthur), консультант у сфері соціальних медіа, промовець та автор книги «Сила дружби: Демістифікація соціальних медіа для побудови бізнесу» (Power Friending: Demystifying Social Media to Build Your Business), на OpenForum ділиться власним переліком інструментів, які необхідні для малого бізнесу.

1. NameChk – сервіс перевірки доступності імені вашої компанії (чи будь-якого іншого імені) у практично всіх основних сервісах Web 2.0. Це найпростіший спосіб захистити присутність вашої компанії у соціальних медіа, навіть якщо ви ще не користуєтесь деякими з них.

2. Twitter – сервіс, який дозволяє користувачами обмінюватися короткими (140 символів) повідомленнями в онлайні. У 2009-му році цей сервіс пережив справжній бум зростання і сьогодні перетворюється практично на обов’язковий інструмент просування в арсеналі кожної компанії.

3. bit.ly – сервіс скорочення довгих лінків (url), а також збору статистики щодо того, скільки людей скористалися (перейшли) цим лінком. Найчастіше цей сервіс використовується спільно з попереднім – Twitter, але має доволі значну самостійну користь, оскільки дозволяє відстежувати потоки трафіку через ті чи інші посилання в інтернеті.

MUST READ:  Хто і за що звільнив Стіва Джобса?

4. WordPress – блоги – один з найстарших соціальних інструментів в мережі. Вони з’явилися набагато раніше, ніж будь-які соцмережі чи сервіси мікроблогінгу на зразок твіттера. Саме блог компанії може стати стартовим майданчиком онлайн-стратегії вашого бізнесу. Вордпрес же – це система управління контентом, яка дозволяє без зайвих зусиль створити якісний автономний блог.

5. Facebook – одна із найпопулярніших соціальних мереж, в якій сьогодні зареєстровано більше 350 мільйонів користувачів. Якщо ви орієнтуєтесь на локальний ринок – можна скористатися присутніми там соціальними мережами, або спеціалізованими соціальними мережами. Але присутність компанії у Фейсбуці є дуже бажаною, оскільки цей інструмент дає безліч можливостей.

Використання цих інструментів допоможе компанії стати ближчою до своїх користувачів і почати нарешті на повну силу використовувати можливості Web 2.0.

One thought on “5 інструментів соціальних медіа для малого бізнесу”

  1. Таки цікаво наскільки малий бізнес вживає ці всі медіа. Реально для нас – це інструмент – інтернет реклама, форуми та соціальні медіа – це 95% клієнтів

Коментувати не дозволено.