На початку 1970-х років адміністрація служби швидкої допомоги у Великій Британії поставила дуже жорсткі цілі щодо часу очікування машини після виклику. Із роками ці показники перетворилися на самоціль — бригади швидкої допомоги були готові жертвувати всім іншим заради їхнього досягнення…
Читати далі →Категорія: Business Books Quotes
Business Books Quotes
Цінність цінностей
Ваші цінності як особистості та організації в кінцевому підсумку визначають, які дії ви вважаєте правильними. Вони — ваша полярна зірка. Ваш дороговказ. Вони визначають, які конкурентні позиції вам комфортно займати, а які ні. Які конкурентні дії слід вживати, а яких уникати…
Читати далі →Калейдоскоп характерів керівників
Багато керівників припускаються однієї спільної помилки — сприймають компанію як якийсь механізм, яким можна керувати так само, як і, наприклад, автомобілем. Насправді ж організація — це жива система, яка розвивається за складними, не завжди зрозумілими й очевидними законами…
Читати далі →Стратегії, що сприяють переходу до цифрового рішення
Інвестиції в цифрові технології не окупляться, якщо керівництво не вкладатиме кошти в ініціативи, що стимулюють використання нового рішення клієнтами або внутрішніми користувачами, — пишуть консультанти McKinsey у своїй книзі «Rewired»…
Читати далі →Парадокс мовою бізнесу
Багато концепцій, що стосуються бізнесу, передбачають взаємовиключні потреби. Наприклад, робота з клієнтами має на увазі «проштовхування» будь-якої послуги покупцеві і «витягування» його власних потреб і бажань…
Читати далі →Шість ключових елементів стратегії сервісу
Головна причина, чому більшість компаній отримує низькі оцінки за обслуговування клієнтів, полягає в тому, що ці компанії не розуміють, які можливості та фінансовий ефект дає якісний сервіс…
Читати далі →Як управляти в новому світі
Кілька років тому Кейт Феррацці привіз на фестиваль Burning Man одного з найкращих у світі управлінців з автомобільної галузі (у цілях конфіденційності назвемо його Франсуа). Франсуа з’явився в спортивній сорочці, шортах кольору хакі і сповнений цікавості, хоч і присмаченої неабиякою часткою сумніву…
Читати далі →Які працівники вам потрібні?
Основоположне управлінське запитання: які працівники вам потрібні? Чи ставлю я його клієнту особисто, чи групі слухачів — я зазвичай отримую у відповідь перерахування розпливчастих позитивних характеристик на кшталт: «Потрібні продуктивні працівники. Ті, хто душею вболівають за справу. Вірні. Честолюбні. Інтелігентні. Щоб уміли ладнати з людьми. Щоб правильно дивилися на речі…»
Читати далі →4 кроки управління людьми в компанії Walt Disney
Співробітники діснеївських розважальних комплексів послідовно забезпечують клієнтам позитивні враження завдяки тому, що компанія Walt Disney вірна своєму підходу до управління людьми, який складається з чотирьох кроків: відбір, навчання, спілкування та турбота…
Читати далі →«Just Do It»: як продаж емоцій торжествує над продажем товарів
Слоган «Just Do It» став одним із найвідоміших. Але він є не просто фразою, що запам’ятовується; це несподіваний і парадоксальний підхід до створення бренду. Саме такі осяяння і створюють згодом великі бренди…
Читати далі →