Журнал Business 2.0 задал вопрос “Как преуспеть в 2007 году?” (How to Succeed in 2007?) самым светлым умам международного бизнеса.
Читати далі →Категорія: Загальна
Публікації на загальні теми, що стосуються менеджменту
10 типів назв компаній
Про важливість назви компанії для успіху бізнесу говорилося дуже багато, лунали гучні суперечки, тривали дискусії, опоненти намагалися довести, що творення назви повинно відбуватися саме так, а не інакше. Але завжди з’являвся скептик, який наводив приклади успішних компаній, які мали „неуспішні” за твердженнями теоретиків назви. І дискусія починалася знову…
Читати далі →Куда подевались менеджеры?
Профессор Грей приводит воображаемый диалог менеджера и его сына:
Сын: Папа, а чем ты занимаешься целый день?
Отец: Ну, я, как бы это сказать, эксплуатирую людей.
Сын: Это как?
Отец: Я лишаю людей человеческого облика, заставляя их работать так усердно, как это только возможно, и за минимальные деньги.
Сын: Ой…
Корпоративні леви, вовки та бобри…
Одна з останніх статей, що з’явилася на англомовному сайті Девіда Мейстра (David Maister) „Чи однакові у нас думки? Передумови для стратегії” (Are we In This Together? The Preconditions For Strategy) описує чотири типи корпоративних співробітників. Умовний розподіл відбувається за двома критеріями. Перший – ставлення людини до роботи у групі (схильність до самостійності чи до командної роботи). Другий – ставлення людини до винагороди (прагнення отримати миттєвий зиск чи орієнтація на більш довгострокові результати)…
Читати далі →Що спільного між консультантами та дантистами?
Відповідь на це запитання спробував дати Девід Мейстер (David Maister) у своєму блозі „Захоплення, люди та принципи” (Passion, People and Principles). Він переконаний, що спільною рисою для дантистів та консультантів є той факт, що коли люди потребують їх – вони не хочуть їх. І не зважаючи на те, що дантисти роблять чудову справу (вони лікують людей) – глибоко в душі пацієнти мріють більше ніколи не бачити дантистів.
Читати далі →Ейчар у ролі Бога
Коли чергова компанія починає усвідомлювати важливість корпоративної культури і її вплив на процеси організації, вона замислюється про ейчара (HR-менеджера). У рідкісних випадках (коли компанія особливо велика та потужна) вона може заснувати цілий HR-відділ. Приймаючи рішення про створення посади HR-директора/відділу, компанія часто потрапляє під вплив одного з найбільш розповсюджених міфів про корпоративну культуру: вона починає вірити, що одна людина (HR, консультант) чи один спеціалізований відділ здатні створити чи змінити корпоративну культуру компанії… Але це не так!
Читати далі →Книжкові автомати почнуть діяти вже у 2007-му
В одному з попередніх постів ми вже писали про діяльність компанії Google у книжковій сфері. Проте, як виявилося, кінець епохи друкованої книги ще не настав. У всякому разі компанія On Demand Books („Книги на замовлення”) так не вважає. Вона створила Espresso – машину, яка друкує книги на замовлення. А отже купівля потрібної книги перетворюється на процес, не складніший ніж приготування порції еспрессо або придбання пачки жувальної гумки…
Читати далі →Не відкладайте на завтра…
„Не відкладайте на завтра того, що можна зробити сьогодні”, – хто не знає цієї простої мудрості? Професорові University of Calgary B-school Пірсу Стілу (Piers Steel), здається, вдалося розробити просту формулу боротьби з бажанням відкласти важливу роботу у довгий ящик. Його відкриття, опубліковане в журналі Business Week, складається із шести порад:
Читати далі →Американці з’ясовували якості лідера: головне “не пересолити”
Дослідники з бізнес-шкіл Колумбійського і Стенфордського університетів з’ясовували майже вічне питання: які якості роблять людину справжнім лідером. Висновки були зроблені на основі опитування декількох тисяч співробітників американських компаній і опубліковані в Journal of Personality and Social Psychology.
Читати далі →Чи завжди покупець правий?
Твердження, що покупець завжди правий, довгий час було своєрідною аксіомою. Чи дійсно правдиве це твердження? Звісно – ні! Але оскільки саме покупець приймає рішення щодо придбання тих чи інших товарів та послуг – за ним завжди залишається останнє слово…
Читати далі →