Продовжуючи розмову про характерні риси людей в ролі першої особи, цікаво зауважити ще деякі типові ознаки, що характеризують ці персоналії. Не можу обійти стороною одну з таких яскравих рис, яка є хоч і похідною, симптоматичною, але, насправді, є характерною для якісних лідерів компаній. Це – іронія. Саме спроможність до іронічних суджень та висловлювань є показовим і часом необхідним у стилі поведінки лідерів, перших осіб. І, звичайно, ми маємо одразу зауважити про особливу її форму – самоіронію.
Як землетрус в Японії впливає на український бізнес
Землетрус у Японії сколихнув увесь світ. Крім співчуття людям і жаху від побачених фотографій і відеосюжетів, ми відчуваємо особливий страх. І на нього неможливо вплинути або зупинити… Це страх смерті.
Роботодавці не згодні, що «хорошої людини повинно бути багато»
Світ бізнесу до сих пір сповнений дискримінації. Жінки отримують менше, ніж чоловіки, привабливі люди заробляють більше і частіше сприймаються як лідери. Про расову дискримінацію під час прийому на роботу взагалі краще промовчати. Серед інших категорій, за якими дискримінують людей, повнота – один із найбільш “кричущих” факторів, переконаний Фрік Вермулен (Freek Vermeulen), один з дописувачів Forbes.
Інновації без Продуктового менеджменту – ЯК?
Слово “інновації” скоро стане в нас таким самим заїждженим, як і маркетинг, менеджмент чи щось подібне. Оскільки розмов багато, а справжніх інновацій… Тобто, скільки не кажи “цукор” – солодше в роті не стає. У цьому контексті мені трохи дивно, що головні, так би мовити, проповідники інновацій в нас – наші провідні бізнес-школи, – так рідко звертаються до поняття “продуктовий менеджмент”. Поняття, яке є класичним для західного світу і звідки, власне, до нас йдуть ті ж самі інновації.
Спритко і Гарнюня: Зворушливі головастики вимкненої країни
Він – активний та сміливий, вона – красива та незалежна. Спритко і Гарнюня – тепер головні особи інформаційної обструкції в українському Інтернеті та мас-медіа. Дизайнери та бренд-менеджери, не шкодуючи влучних і не дуже епітетів, нищівно розкритикували нову стратегію іміджу України. Та чи могло б бути інакше?
Дещо про природу ролі першої особи (частина І)
Досить часто доводиться переконуватися, наскільки «друга» чи інші «енні» особи в компанії не мають відчуття природи роботи «першої» особи. А можливо це було б дуже корисно усвідомити, щоб краще співпрацювати. Насправді різниця колосальна, особливо в наш, постіндустріальний період управлінських підходів.
Хочете бути більш ефективними? Більше спіть!
Нестача сну призводить до суттєвого зниження здатності сприймати нові знання під час робочого дня. А у далекому минулому позбавлення від сну вважалося однією із найбільш жорстоких тортур, пише Тоні Шварц (Tony Shwartz), у статті, розміщеній на Business Week.
Притча: Випий повну чашку!
Одного разу, коли день занять уже наближався до кінця, учень запитав Учителя:
– Підкажи, як мені бути. Я заступник директора фірми. Мій директор платить співробітникам дуже низькі зарплати. У результаті люди постійно звільняються, на їхнє місце приходять нові, їм треба спочатку ввійти в курс справи, навчитися, а потім вони бачать, що перспектив на покращення ніяких, і теж ідуть.
Читати далі →Чи можливо ефективно працювати вдома?
Розвиток інформаційних технологій, зміна свідомості роботодавців та бажання зекономити призводить до того, що у світі поступово зростає кількість віддалених працівників – тобто тих людей, які з тих чи інших причин виконують свою роботу, знаходячись поза межами класичного офісу. Українські компанії поки що не дуже активно переймають досвід західних колег, але і в нас вже є успішні приклади подібної організації робочого процесу.
Народження імені: Panasonic (National)
Японська компанія Matsushita у 1936-му році придумала, мабуть, найбільш інтернаціональну марку: марку за назвою National. У будь-якому місці, де б не продавалися товари цієї марки, покупці вважали, що вони вироблені в їхній рідній країні.