Не думав, що блоги можуть кардинально міняти точку зору. Але це сталося зі мною. Послідовні та системні застереження Джефрі Джеймса (Geoffrey James), автора блогу “Sales Machine”, щодо методів маркетингу, застосовуваних у В2В, заставили мене переглянути власний багаж знань і досвіду та більш критично подивитись на традиційні методи та прийоми, яким нас вчать у бізнес-школах. Зокрема, мова йтиме про Брендинг.
Чи варто намагатися стати «найкращим другом» для підлеглих?
Автори блога Leadership Expert спробували дати відповідь на запитання, де знаходиться межа між створенням позитивних робочих стосунків та дружбою керівника з працівником.
МВА потрібні тим, кому вони… не потрібні
Час від часу виникають конструктивні дискусії з приводу того, чому можна і чому не можна навчити менеджера, чи варто йти навчатися на програми МВА, які взагалі навчальні дисципліни є найефективнішими для розвитку управлінця.
Management.com.ua: Ювілей і непрості питання
День народження – це завжди день, коли ти хоча б трохи переосмислюєш своє життя. Згадуєш, що вдалося, а що ні. І думаєш: ось, якби …, то я б … У цих крапках – відкладена і поки що нездійсненна мрія. Але, як відомо, історія не терпить умовного способу…
Смертні гріхи українського менеджменту, або Що заважає досягти успіху
Я вже десять років спеціалізуюся на успішному впровадженні змін в організаціях, і, виходячи зі свого досвіду, можу виділити 7 «смертних гріхів» українського менеджменту, які заважають досягненню успіху в бізнесі.
Маркетингова помилка Coca-Cola, яка перетворилася на провал
Цікавою історією ділиться бізнес-консультант Алекс Левітас. Він розповідає про маркетингове рішення, яке було прийнято компанією Coca-Cola, але через неправильне формулювання виявилося провальним.
Ознаки огидних керівників (бета-версія)
Не встигли ми розмістити на Management.com.ua коротку статтю з характерною назвою “П’ять ознак того, що ви поганий керівник”, як знову натрапили на цікавий матеріал. Автор колонки Corner Office на порталі BNET Стів Тобак (Steve Tobak) перелічив сім ознак поганого менеджера. Ще один список, складати які так полюбляють американці, але, думаю, не остаточний, адже тема поганого/хорошого керівництва просто невичерпна…
Систематизація та Лояльність
Ви звертали увагу, що великі та потужні компанії далеко не завжди мають лояльних споживачів? Тобто, так – всі вони борються за лояльність та декларують її своїм пріоритетом. Для цього розробляються корпоративні стратегії та політики, процедури та правила, методи та засоби. Однак, часто лояльність при цьому не підвищується, а навпаки – падає.
Не має значення, чи любите ви свою роботу, якщо вам подобається те, що ви робите!
Саймон Оутс (Simon Oates), автор блога Leadership Expert, робить доволі провокаційну заяву: “Не має значення, чи любите ви свою роботу, якщо вам подобається те, яким чином ви її виконуєте!”
Бізнес-ідеї для сервісної досконалості
Як відомо, найдешевший і найвигідніший спосіб конкурувати в непрості часи – надавати клієнтам найкращі або неординарні послуги. Зараз люди підходять до здійснення покупок більш виважено, ніж колись. Схилити їх зробити вибір у вашу користь можуть не тільки унікальні якості продукту, але й усілякі сервіси – постійні або тимчасові.