МВА потрібні тим, кому вони… не потрібні

МВА потрібні тим, кому вони... не потрібніЧас від часу виникають конструктивні дискусії з приводу того, чому можна і чому не можна навчити менеджера, чи варто йти навчатися на програми МВА, які взагалі навчальні дисципліни є найефективнішими для розвитку управлінця.

Читати далі →

Management.com.ua: Ювілей і непрості питання

Management.com.ua: Ювілей і непрості питанняДень народження – це завжди день, коли ти хоча б трохи переосмислюєш своє життя. Згадуєш, що вдалося, а що ні. І думаєш: ось, якби …, то я б … У цих крапках – відкладена і поки що нездійсненна мрія. Але, як відомо, історія не терпить умовного способу…

Читати далі →

Смертні гріхи українського менеджменту, або Що заважає досягти успіху

Смертні гріхи українського менеджменту, або Що заважає досягти успіхуЯ вже десять років спеціалізуюся на успішному впровадженні змін в організаціях, і, виходячи зі свого досвіду, можу виділити 7 «смертних гріхів» українського менеджменту, які заважають досягненню успіху в бізнесі.

Читати далі →

Ознаки огидних керівників (бета-версія)

Ознаки огидних керівниківНе встигли ми розмістити на Management.com.ua коротку статтю з характерною назвою “П’ять ознак того, що ви поганий керівник”, як знову натрапили на цікавий матеріал. Автор колонки Corner Office на порталі BNET Стів Тобак (Steve Tobak) перелічив сім ознак поганого менеджера. Ще один список, складати які так полюбляють американці, але, думаю, не остаточний, адже тема поганого/хорошого керівництва просто невичерпна…

Читати далі →

Систематизація та Лояльність

Систематизація та ЛояльністьВи звертали увагу, що великі та потужні компанії далеко не завжди мають лояльних споживачів? Тобто, так – всі вони борються за лояльність та декларують її своїм пріоритетом. Для цього розробляються корпоративні стратегії та політики, процедури та правила, методи та засоби. Однак, часто лояльність при цьому не підвищується, а навпаки – падає.

Читати далі →

Бізнес-ідеї для сервісної досконалості

Бізнес-ідеї для сервісної досконалостіЯк відомо, найдешевший і найвигідніший спосіб конкурувати в непрості часи – надавати клієнтам найкращі або неординарні послуги. Зараз люди підходять до здійснення покупок більш виважено, ніж колись. Схилити їх зробити вибір у вашу користь можуть не тільки унікальні якості продукту, але й усілякі сервіси – постійні або тимчасові.

Читати далі →

Ознаки хорошого керівника

Ознаки хорошого керівникаЦікавий перелік ознак хорошого керівника пропонує Майнді Фрайд (Mindy Fried), співробітниця консалтингової компанії Arbor Consulting Partners, у своєму блозі Mindy’s Musings. Менеджерам буде цікаво перевірити себе, а працівникам – оцінити свого керівника за запропонованими ознаками.

Читати далі →

Притча про двох дроворубів

Притча про двох дроворубівЯкось два дроворуби посперечалися, хто з них нарубає за день більше лісу. З ранку чоловіки розійшлися по своїх позиціях. Спочатку вони працювали в одному темпі. Але за годину один з них почув, як другий перестав працювати. Зрозумівши, що це його шанс, перший лісоруб подвоїв свої зусилля.

Читати далі →