Сьогодні, читаючи книгу про швидкість довіри, я згадав 2 історії. Чому я згадав саме їх – я поясню в кінці цієї замітки, добре? Отже, історія перша. Минулого літа ми обідали з одним дуже відомим і багатим бізнесменом з Одеси і про дещо домовились. Угоду було укладено на словах, однак у мене не було жодних причин не довіряти цьому панові, тому у мене не було жодної думки стосовно того, що щось може зірватися. Мова йшла про довгостроковий проект, який мав початися, коли у сторін «визріє» відповідна необхідність.
П’ять секретів бізнес-успіху від Річарда Бренсона
Річарда Бренсона (Richard Branson), відомого підприємця, власника корпорації Virgin, епатажного мільярдера й автора кількох книг-бестселерів, часто запитують, чи не довідався він протягом своєї кар’єри якогось секрету або хоча б чіткої відповіді на питання про те, як успішно розвивати свій бізнес. Він витратив деякий час, щоб обміркувати, що характерно для успішних проектів Virgin і, головне, що пішло не так у випадках, коли вони зазнали невдачі. Отже, проаналізувавши 40 років своєї кар’єри в бізнесі, Бренсон сформулював п’ять “секретів”.
Новачки-самоучки: Чому саме вони стають рушіями інновацій?
У своїй книзі “Парадигми мислення”, автор Джоел Баркер виділяє особливий тип людей – новачків-самоучок, – які здатні змінити парадигму і привести до відкриттів, які раніше здавалися неможливими. Він розповідає про одного такого новачка – Алмона Строуджера, який винайшов та запатентував автоматичну систему телефонної комунікації, яка позбавляла тисячі операторів від необхідності з дня на день займатися з’єднанням абонентів.
Як підприємці використовують Twitter
Як відомо, у Твіттері точиться багато розмов про невдоволення різними брендами, продуктами й послугами. Якщо їх відслідковувати, то можна повернути ситуацію на свою користь, поліпшивши сервіс або зробивши потенційному покупцеві вигідну пропозицію. The New York Times пропонує вашій увазі кілька прикладів того, як підприємці використовують Twitter для розвитку свого бізнесу.
Кілька слів про лояльність
Лояльність – це готовність клієнта відмовитися від завідомо кращої пропозиції. Якщо ваш продукт або послуга завжди найкращі – тоді ваших клієнтів важко назвати лояльними. Їх радше можна називати наділеними здоровим глуздом чи просто розумними. Не варто тішити себе ілюзіями про лояльних клієнтів, якщо ви пропонуєте найдешевший продукт чи найякісніший продукт на ринку, пише Сет Годін (Seth Godin) у своєму блозі.
Аутсорсінг на всі випадки життя
У кожної людини є список дрібних, не надто цікавих справ, які було б непогано передоручити кому-небудь. Позбавити людей від виконання неприємних справ, виявляється, хороша ідея для бізнесу, яку взяли на озброєння деякі компанії.
10 ризиків, на які повинен йти кожен підприємець
Більшість підприємців вважають ризик виключно негативним явищем і намагаються всіма можливими способами знизити чи взагалі виключити його можливість. Втім, як стверджує Мартін Цвілінг (Martin Zwilling), генеральний директор та засновник Startup Professionals, на сторінках видання Examiner.com – йти на певні ризики все ж необхідно для зростання та конкурентної переваги. До таких ризиків належать, наприклад, стратегічні ризики – тобто готовність свідомо ризикувати, щоб ініціювати позитивні зміни у компанії.
Притча: Коли крадуть думки
Одного разу учень прямо з порога сказав Учителю:
– Учитель, я довідався, що один консультант із продажів в іншій країні пише щотижневу колонку в газеті й постійно використовує твої думки та висловлення!
– Скажи, а він сильно спотворює ідеї?
Читати далі →Майбутнє визначають «білі ворони»
У своїй книзі “Парадигми мислення” відомий автор-футуролог Джоел Баркер (Joel Arthur Barker) розповідає про обряд ініціації, який у 1930-ті роки проходив кожен новий інженер General Electric, приступаючи до роботи у відділі розробки електричних ламп. Перш ніж взятися до роботи, кожен новачок повинен був зустрітися з керівником підрозділу. Той вмикав електричну лампу і говорив: “Бачите точку, яка світиться в лампі? – (В ті дні вольфрамову нитку було видно, навіть якщо лампа мала покриття) – Ваше завдання – розробити таке розсіююче покриття, щоб вся поверхня лампи світилася рівним світлом”.
Інновації: Цикл брокерінга знань
Найкращі новатори у якості сировини для нових ідей використовують старі ідеї. Таку стратегію автори статті “Побудова фабрики інновацій” Ендрю Харгадон і Роберт Саттон називають брокерінгом знань. А система підтримки інновацій являє собою цикл брокерінга знань, що складається з чотирьох стадій.