Соціальні медіа, історії та новий підхід до реклами

Соціальні медіа, історії та новий підхід до рекламиВ онлайн-спільнотах саме контент має найбільше значення. Люди підтримують контакти не тому, що вони знають одне-одного, а тому, що їх пов’язує спільний інтерес. Якщо ви маєте власний тематичний блог або активно спілкуєтесь на певну тематику у мікроблогах, форумах, соцмережах, то, безперечно, помічали, що ваші пости та тексти куди більше цікавлять незнайомців, які проявляють інтерес до теми, ніж ваших друзів, знайомих та близьких, яких тема не цікавить.

Читати далі →

Народження імені: Mitsubishi

Народження імені: MitsubishiУ 1870-му році Ятаро Івасакі володів невеликою судноверф’ю під назвою Tsukumo Shokai (Цукумо Шокай). Будівництво морських судів, особливо транспортних, які перевозять боєприпаси японським військам в Азії, було в ті роки дуже прибутковим бізнесом.

Читати далі →

5 технік, які допоможуть вам завжди залишатися сфокусованими

5 технік, які допоможуть вам завжди залишатися сфокусованими Ми живемо у світі, сповненому мільйонами можливих відволікаючих факторів, стресів, випадковостей та миттєвих “важливих” речей. Чи можливо, попри всі ці перешкоди, залишатися сфокусованими. Відповідь на це запитання намагається дати юрист Рондалін Короляк (Rhondalynn Korolak) на сторінках журналу Australian Anthill. Вона пропонує п’ять простих і водночас дієвих технік, які допоможуть залишатися сфокусованими?

Читати далі →

«Ефект Матвія» або Як речі стають вірусними

«Ефект Матвія» або Як речі стають віруснимиМетт Роудс (Matt Rhodes), директор по роботі з клієнтами компанії Freshnetworks (Великобританія), розмірковує про так званий «Ефект Матвія», теорії, що ті, хто мають владу або економічний і соціальний капітал, можуть легко примножити ці ресурси.

Читати далі →

Перший послідовник – найважливіша цінність для лідера

Перший послідовник - найважливіша цінність для лідера Можливо, ми дещо перебільшуємо вплив лідерів на суспільство. Адже не лідер, а саме перший послідовник робить можливим лідерство, як таке… Щоб зрозуміти, що мається на увазі, слід переглянути відео Дерека Сіверса (Derek Sivers), в якому він надзвичайно влучно і коротко описує основні принципи лідерства.

Читати далі →

Кілька ідей для видавничого бізнесу

Кілька ідей для видавничого бізнесуВидавничий бізнес, можливо, зараз переживає не кращі часи. Але, як і будь-який бізнес, у разі впровадження нових ідей, може отримати новий поштовх для розвитку. Вашій увазі пропонується кілька подібних вже реалізованих за кордоном ідей, які цілком можуть стати в нагоді українським видавцям.

Читати далі →

Вузька спеціалізація чи широкі знання?

Вузька спеціальність чи широкі знання?Що краще – детально освоювати вузьку спеціальність чи мати широкі знання на багато тем? Особисто я завжди був прихильником спеціалізації, вважаючи, що людина просто не здатна досконало засвоїти багато галузей знань. Втім, Мет Гартланд (Matt Gartland), один із дописувачів блога Untemplater, вважає інакше. Він посилається до стародавніх часів, коли наші далекі предки лише починали створювати те, що сьогодні зветься людиною.

Читати далі →

Як отримати більше рекомендацій від ваших клієнтів

Як отримати більше рекомендацій від ваших клієнтівСеред інструментів продажів мало найдеться таких, які можуть зрівнятися за ефективністю з клієнтськими відгуками й рекомендаціями. Це легкий, безкоштовний і високоефективний інструмент. Однак чомусь багато компаній не поспішають його використовувати. Адже попросити рекомендацію нескладно. Рей Сільверстейн (Ray Silverstein), президент мережі консультативних груп для підприємців President’s Resource Organization (США) пропонує кілька порад щодо отримання рекомендацій від ваших клієнтів.

Читати далі →

Чому важливо мислити довгостроковими категоріями?

Чому важливо мислити довгостроковими категоріямиРосійський бізнес-тренер Алекс Левітас у своєму блозі розповідає про те, чому важливо мислити довгостроковими категоріями. І його спостереження стосуються не лише бізнесу, але й будь-якої іншої сфери життя.

Читати далі →

Що таке «хороша бізнес-модель»?

Що таке хороша бізнес-модельОдин із провідних Австралійських бізнес-стратегів Мік Любінскас (Mick Liubinskas) на сторінках журналу Australian Anthill ділиться своїми думками та спостереженнями щодо того, що таке хороша та сильна модель бізнесу. “Я провів багато часу допомагаючи компаніям побудувати ефективну бізнес-модель і прийшов до висновку, що головним запитанням тут є наступне: “Наскільки близьким ваш продукт є до потоку готівки?”

Читати далі →