Дуже цікава стаття з’явилася нещодавно на блозі Пенелопи Транк Brazen Careerist. В ній авторка відповідає на 4 найбільш розповсюджені запитання, які стосуються працівників молодшого покоління, або, простіше кажучи, “покоління Y”. При цьому вона розвінчує деякі міфи, які давно вже оточують “ігреків”. Ось ці запитання.
Як продати свою історію
У світі щодня пишуться мільйони корпоративних текстів, прес-релізів, новин. При цьому чи часто ви виказуєте справжній інтерес, читаючи черговий e-mail, сторінку сайту компанії чи блог? Кріс Броган (Chris Brogan), президент New Marketing Labs, засновник Inbound Marketing Summit і Inbound Marketing Bootcamp, відомий блогер, ділиться своїми поглядами на цю проблему.
Едвардс Демінг: 5 смертельних хвороб менеджменту
Edwards Deming Institute опублікував відео відомого мислителя та управлінця, доктора Едвардса Демінга (Edwards Deming), на якому той розповідає про п’ять смертельних хвороб менеджменту. Відео було зняте у 1984-му році, але більшість проблем, про які розповідає доктор Демінг, залишаються надзвичайно актуальними до сьогодні.
Народження імені: Jеер
Ця назва давно вже ввійшла в розмовну мову, але Jеер – це марка, яка була заснована для автомобіля-позашляховика. Експериментальний зразок розробив у 1940-му році Карл Пабст, інженер компанії Bantam Car. За допомогою компаній Willys-Overland і Ford у листопаді 1940-го року почалося виробництво таких автомобілів для потреб армії США.
Самоосвіта – єдина альтернатива для молодого покоління працівників
Традиційний шлях розвитку кар’єри не підходить більшості представників молодшого покоління (так званого “покоління Y”), оскільки сучасна система освіти не пристосована для того, щоб готувати спеціалістів, які працюватимуть у XXI-му столітті. Принаймні, так вважає Джек Дельоза (Jack Delosa), молодий підприємець, який вирішив покинути університет для того, щоб зайнятися бізнесом і у свої 22 роки встиг побувати власником трьох компаній.
Кілька способів заробити на дитячому інтересі до дорослого життя
Як відомо, діти люблять у всьому наслідувати батьків. Тому іноді дуже важко пояснити дитині, чому “це тобі ще рано знати” або “ти ще не виріс”. А чому б не заробити на допитливості малюка, якого до того ж потрібно потроху готовити до дорослого життя. Багато компаній не соромляться адаптувати дорослі товари та сервіси для дитячої аудиторії.
9 переваг просування продукції в Інтернеті
Багато компаній традиційно (а можливо, правильніше сказати – “архаїчно”) оцінюють ефективність PR за кількістю згадок на телебаченні та в пресі. Втім, інтернет-PR має кілька суттєвих переваг у порівнянні з орієнтацією на традиційні канали. Інтернет-видання BizTimes пропонує 9 найбільш сильних аспектів PR в Інтернеті.
Притча: Найбільш сприятливий день
Одного разу учень запитав Учителя: «Учитель, скажи, чи існує день, найбільш сприятливий для того, щоб звертатися із пропозицією до покупця?»
– День? – здивувався Вчитель.
– Ну, можливо, день тижня або число місяця…
Читати далі →Як нас обманюють продавці?
Далеко не завжди маркетингові та рекламні техніки, які використовуються продавцями різного штибу та масштабу, є чесними. Особливо багато технік обману можна зустріти на ринку. Вочевидь, вам також неодноразово доводилося бувати обманутими, хоча не виключено, що ви до сих пір про це навіть не здогадуєтесь. Які ж маніпулятивні техніки використовують продавці на ринку, розповідає автор блога AdBlog.
Успіх компанії: орел або решка
У багатьох “суперуспішних” компаніях по суті немає нічого особливого, стверджує професор MIT’s Sloan School Ребекка Хендерсон (Rebecca Henderson). Дослідники шукають закономірності там, де їх немає. Вони переважно займаються не наукою, а астрологією.