За даними компанії Rowntree-Nestle, її продукт, шоколадний батончик KitKat, є найбільш продаваним у світі. Ці ласощі почали виробляти в Англії в 1935-му році. Називалися вони спочатку Chocolate Crisp, потім у 1939-му році їх перейменували в KitKat.
4 рівні мотивації співробітників
Кожна людина, яка проводить 8 годин на роботі, повинна мати для цього серйозну мотивацію. Втім, ця мотивація може бути різною. Наприклад, грошова мотивація, яка вже стереотипно вважається чи не єдиною, насправді є найслабшою. Журнал BizTimes публікує чотири рівні мотивації, які можуть бути присутні у співробітників.
25 уроків Джека Уелча для сучасних бізнес-лідерів
Джек Уелч (Jack Welch), легендарний колишній керівник General Electric, поставив собі за мету зробити свою корпорацію «найбільш конкурентноздатним підприємством у світі». Він знав, що буде потрібна щонайменше революція, щоб перетворити цю мрію в реальність.
Електронна пошта – найбільший «пожирач часу» та «вбивця» ефективності!
Так, ви вже чули про це сто разів, і безперечно, чудово знаєте, що електронна пошта “пожирає” час, який можна було витратити на робочі завдання. Всі знають! Але, тим не менше, ситуація не покращується, а навпаки – стає все більш та більш жахаючою. Якщо такі тенденції збережуться, то у майбутньому причиною краху великих корпорацій буде аж ніяк не криза, і навіть не проблеми у сфері корпоративної соціальної відповідальності, а простий факт наявності доступу у них до електронної пошти.
Менеджмент і наука щастя
Ефективність менеджменту тісно пов’язана з чинником мотивації, яка для кожного з нас є багаторівневою, але залежить від кінцевої мети нашого життя – щастя, і того що ми вкладаємо в це поняття. Але, як може показати відеозапис презентації відомого психолога Ненсі Еткофф (Nancy Etcoff), сучасна наука суттєво просунулася у розумінні справжньої ролі поняття щастя у людській діяльності.
Розкажіть свою казку, або Товар із легендою
Казки і легенди відіграють важливу роль у бізнесі насамперед тому, що люди дуже люблять розповідати історії про своє життя. Втім, клієнти не менше люблять слухати і читати цікаві історії, які можуть їм повідати ваші товари або послуги. Усе більше споживачів віддають перевагу не безликим стандартизованим продуктам, а тим, що мають свої легенди. Цю тенденцію треба враховувати, щоб завойовувати нових клієнтів та утримувати вже наявних. Як же це роблять успішні компанії?
Винна система, а не люди, які працюють в ній!
Саме система, а не люди, які вимушені працювати в ній, відповідальна за 97% проблем – переконаний доктор Едвардс Демінг (Edwards Deming). Виправте систему – і ви позбавитесь від проблем. Продовжіть звинувачувати людей – і ви залишитесь без них.
Притча: Твій хрест
Якось одна людина, вирішивши, що в неї занадто важка доля, звернулася із проханням до Бога: «Господи, мій хрест занадто важкий. Не міг би ти замінити його яким-небудь легшим?»
Менеджер з нагайкою або Як знизити результативність компанії
У компанії, де колись працював один мій товариш (міжнародна IT-компанія з філіалом в Україні), було встановлене спеціальне програмне забезпечення, яке “фотографувало” робочий стіл комп’ютера працівника у випадковий момент часу, але не менше 5 разів на день. Призначення такого софту – очевидне! Таким чином керівництво компанії намагається відучити підлеглих займатися чимось іншим, окрім своїх безпосередніх посадових обов’язків. Втім, навіть якщо забути про банальну етику, давайте спробуємо відповісти на запитання, наскільки подібний підхід справді здатен підвищити ефективність роботи персоналу (і компанії в цілому)?
Есте Лаудер: Винахідливість без меж
Есте Лаудер (Estee Lauder) починала свій бізнес із баночки крему, винайденого її дядьком… і гарячого бажання показати красу кожної жінки. Вона дуже любила свою справу, була дуже винахідлива, і це допомогло їй здійснити свою мрію. Вашій увазі я хочу запропонувати деякі життєві і бізнес принципи, котрих безустанно дотримувалась ця дивовижна жінка.