Існує доволі висока ймовірність, що вам доведеться змінювати внутрішню структуру своєї компанії у відповідь на світову економічну кризу. Більше того, якщо ви хочете далі існувати і процвітати на ринку – то існує 100% ймовірність потреби у змінах, навіть якщо ніякої кризи немає. Автори Роджер Перрі (Roger Perry), генеральний директор, та Девід Енджел (David Engel), консультант компанії The Bevington Group, діляться сімома принципами успішної реструктуризації на сторінках журналу Anthill.
Гігантський стрибок заробітної плати від Генрі Форда
Завжди роби більше, ніж обіцяв. Це один із простих принципів, яких дотримувались титани бізнесу, стверджує Річард Тедлоу (Richard S. Tedlow), професор Harvard Business School, один з авторів книги “Дієве лідерство”. Яскравою ілюстрацією втілення цього принципу є наступна історія.
Ключова компетенція менеджера
Сумно визнавати, але більшість людей, які займають управлінські посади, насправді не пристосовані вести інших людей. Більшість із них навіть не здогадується, що навички спеціаліста у будь-якій професійній сфері і менеджера відрізняються не просто сильно, а докорінно. Можна навіть сказати, що це зовсім різні навички.
Народження імені: KitKat
За даними компанії Rowntree-Nestle, її продукт, шоколадний батончик KitKat, є найбільш продаваним у світі. Ці ласощі почали виробляти в Англії в 1935-му році. Називалися вони спочатку Chocolate Crisp, потім у 1939-му році їх перейменували в KitKat.
4 рівні мотивації співробітників
Кожна людина, яка проводить 8 годин на роботі, повинна мати для цього серйозну мотивацію. Втім, ця мотивація може бути різною. Наприклад, грошова мотивація, яка вже стереотипно вважається чи не єдиною, насправді є найслабшою. Журнал BizTimes публікує чотири рівні мотивації, які можуть бути присутні у співробітників.
25 уроків Джека Уелча для сучасних бізнес-лідерів
Джек Уелч (Jack Welch), легендарний колишній керівник General Electric, поставив собі за мету зробити свою корпорацію «найбільш конкурентноздатним підприємством у світі». Він знав, що буде потрібна щонайменше революція, щоб перетворити цю мрію в реальність.
Електронна пошта – найбільший «пожирач часу» та «вбивця» ефективності!
Так, ви вже чули про це сто разів, і безперечно, чудово знаєте, що електронна пошта “пожирає” час, який можна було витратити на робочі завдання. Всі знають! Але, тим не менше, ситуація не покращується, а навпаки – стає все більш та більш жахаючою. Якщо такі тенденції збережуться, то у майбутньому причиною краху великих корпорацій буде аж ніяк не криза, і навіть не проблеми у сфері корпоративної соціальної відповідальності, а простий факт наявності доступу у них до електронної пошти.
Менеджмент і наука щастя
Ефективність менеджменту тісно пов’язана з чинником мотивації, яка для кожного з нас є багаторівневою, але залежить від кінцевої мети нашого життя – щастя, і того що ми вкладаємо в це поняття. Але, як може показати відеозапис презентації відомого психолога Ненсі Еткофф (Nancy Etcoff), сучасна наука суттєво просунулася у розумінні справжньої ролі поняття щастя у людській діяльності.
Розкажіть свою казку, або Товар із легендою
Казки і легенди відіграють важливу роль у бізнесі насамперед тому, що люди дуже люблять розповідати історії про своє життя. Втім, клієнти не менше люблять слухати і читати цікаві історії, які можуть їм повідати ваші товари або послуги. Усе більше споживачів віддають перевагу не безликим стандартизованим продуктам, а тим, що мають свої легенди. Цю тенденцію треба враховувати, щоб завойовувати нових клієнтів та утримувати вже наявних. Як же це роблять успішні компанії?
Винна система, а не люди, які працюють в ній!
Саме система, а не люди, які вимушені працювати в ній, відповідальна за 97% проблем – переконаний доктор Едвардс Демінг (Edwards Deming). Виправте систему – і ви позбавитесь від проблем. Продовжіть звинувачувати людей – і ви залишитесь без них.