Наявність власного житла веде до безробіття…

Наявність власного житла веде до безробіття...Надзвичайно цікавими даними дослідження британського економіста Ендрю Освальда ділиться Антон Гладченко у блозі BizTimes. А присвячене воно власності та безробіттю. Виявляється, що наявність власного житла негативно впливає на показники працевлаштування в країні. Чи, простіше кажучи, чим більше людей володіє нерухомістю, тим вищий рівень безробіття!

Читати далі →

Ніколи не наймайте «розумників»!

Ніколи не наймайте розумників!Джеймс Кілтс (James Kilts), блискучий антикризовий менеджер, у своїй книзі “Нічого зайвого. Філософія ведення бізнесу від СЕО Gillette” ділиться цікавими спостереженнями про підходи, якими керувалися в компанії Kraft при формуванні команди. Надто ж вони насторожено ставилися до “розумників” і “розумниць” 😉

Читати далі →

Майбутнє Твіттера: Соціальна система CRM

Бренди, які використовують TwitterТвіттер, як система, що останнім часом розвивається нечуваними темпами, перебуває на роздоріжжі у виборі стратегії і тактики монетизації. Але, на думку Джеремії Ов’янга, найкращою стратегією монетизації цього ресурсу є не реклама, що базується на концепції переходів за посиланнями, а використання потенціалу цього ресурсу як системи управління відносинами з клієнтами.

Читати далі →

Як купити за $10, а продати за $35? Історія про мавп!

Як купити за $10, а продати за $35? Історія про мавп!Колись давно у одному забутому поселенні у джунглях з’явився чоловік, який, зустрівши туземців, пообіцяв їм, що буде купувати їхніх мавп по $10. Мешканці чудово знали, що кількість мавп навколо надзвичайно велика і вони погодилися ловити їх для чоловіка за $10. Вони принесли чоловікові 1000 мавп і він із радістю всіх їх купив.

Читати далі →

Притча: Традиції управління

Притча: Традиції управлінняОдного разу в Оксфордський університет приїхала велика делегація глав університетів різних країн. Не знайшовши ректора у своєму кабінеті, гості відправилися на його пошуки. Зрештою його знайшли в безлюдному університетському садку: він сидів на ослоні та безтурботно читав книгу.

Читати далі →

Ідеальна робота. Яка вона?..

Ідеальна робота. Яка вона?..У світі є дуже мало ідеальних речей. Тому про них можна говорити тільки умовно. Але, якби ідеальна робота існувала, вона, безперечно, володіла б певними якостями. І саме про них розповідає Раджеш Сетті (Rajesh Setty), автор блога Life Beyond Code.

Читати далі →

Народження імені: Hertz

Народження імені: Hertz
У 1923-му році Джон Д. Хертц купив у Вальтера Якобса дванадцять автомобілів марки Ford Т для заснованого їм п’ять років тому власного маленького підприємства, яке надавало послуги з найму машин. Він пофарбував їх у жовтий колір – колір компанії, президентом якої він був й яка надавала автомобілі в прокат або для найму.

Читати далі →

Маркетинг після рецесії

Маркетинг після рецесіїПоточна фаза економічного розвитку сильно змінює купівельні звички людей. Професор Гарвардської школи бізнесу Джон Квелч (John Quelch) нещодавно опублікував свої міркування стосовно того, як саме маркетологам слід готуватися до взаємодії з клієнтами після того, як криза закінчиться.

Читати далі →

Скільки можна вимірювати ефективність праці годинами?

Скільки можна вимірювати ефективність праці годинами?“Ми давно дотримувалися точки зору, що принципи та філософія гнучкого графіку роботи (flexible working) мають кілька суттєвих недоліків, – стверджує Джон Блеквел (John Blackwell), один із дописувачів журналу Management-Issues, – І одним з основних аспектів проблеми є те, що результат праці занадто часто намагаються прив’язати до часу. Навіть тоді, коли таке “прив’язування” є абсолютно недоречним”.

Читати далі →

Porsche і зміни

Porsche і зміниЗміни загартовують найсильніших. Зміни дають їм можливість залишити позаду слабких і “хворих” суперників. Зміни – ваш кращий союзник, якщо, звичайно, ви до них готові. У якості ілюстрації цих слів хочеться привести чудову історію, що розповів колишній президент компанії Porsche Пітер Шульц (Peter Schultz) Іцхаку Адізесу (Ichak Adizes).

Читати далі →