Народження імені: Hertz

Народження імені: Hertz
У 1923-му році Джон Д. Хертц купив у Вальтера Якобса дванадцять автомобілів марки Ford Т для заснованого їм п’ять років тому власного маленького підприємства, яке надавало послуги з найму машин. Він пофарбував їх у жовтий колір – колір компанії, президентом якої він був й яка надавала автомобілі в прокат або для найму.

Читати далі →

Маркетинг після рецесії

Маркетинг після рецесіїПоточна фаза економічного розвитку сильно змінює купівельні звички людей. Професор Гарвардської школи бізнесу Джон Квелч (John Quelch) нещодавно опублікував свої міркування стосовно того, як саме маркетологам слід готуватися до взаємодії з клієнтами після того, як криза закінчиться.

Читати далі →

Скільки можна вимірювати ефективність праці годинами?

Скільки можна вимірювати ефективність праці годинами?“Ми давно дотримувалися точки зору, що принципи та філософія гнучкого графіку роботи (flexible working) мають кілька суттєвих недоліків, – стверджує Джон Блеквел (John Blackwell), один із дописувачів журналу Management-Issues, – І одним з основних аспектів проблеми є те, що результат праці занадто часто намагаються прив’язати до часу. Навіть тоді, коли таке “прив’язування” є абсолютно недоречним”.

Читати далі →

Porsche і зміни

Porsche і зміниЗміни загартовують найсильніших. Зміни дають їм можливість залишити позаду слабких і “хворих” суперників. Зміни – ваш кращий союзник, якщо, звичайно, ви до них готові. У якості ілюстрації цих слів хочеться привести чудову історію, що розповів колишній президент компанії Porsche Пітер Шульц (Peter Schultz) Іцхаку Адізесу (Ichak Adizes).

Читати далі →

“Термінатори” в бізнесі, або Чому звичайним працівникам варто остерігатися роботів?

Термінатори в бізнесі, або Чому звичайним працівникам варто остерігатися роботів?Той факт, що рано чи пізно людство таки створить “ідеальну” машину – робота, який зможе виконувати практично будь-який різновид фізичної діяльності, доступної сьогодні тільки людям – не викликає сумнівів. Вже зараз існує безліч роботів, які так чи інакше виконують частину обов’язків, які раніше лягали на плечі працівників. Численні автоматизовані конвеєри, хірургічні машини, не кажучи вже про комп’ютерні мережі – це по-суті роботи, які спрощують наше життя.

Читати далі →

5 основних стратегій застосування соціальних медіа у несприятливих економічних умовах

5 основних стратегій застосування соціальних медіа у несприятливих економічних умовахТак звана криза – це час, який варто сприймати як подарований долею шанс для переходу на інший рівень у бізнесі і особистому зростанні. Центральну роль у процесі такого переходу багато хто віддає соціальним медіа як інструменту, що в найбільшій мірі відповідає новій, інтерактивній добі бізнесу. Але як правильно використовувати ці нові і потужні засоби? Дейвід Фінч (David Finch), автор блогу “Дослідник соціальних медіа” (Social Media Explorer), наводить основні типи стратегії їхнього застосування, які допоможуть вам не загубитися в інформаційному потоці, а використати переваги web 2.0 для свого бізнесу.

Читати далі →

15-річний український геній розкриє вам секрети бізнес-успіху!

15-річний геній розкриє вам секрети бізнес-успіху!У вас проблеми в бізнесі? Криза не дає вам спокійно спати, кардинально відбиваючись на звичному укладі життя? Не засмучуйтесь! До вас поспішає на допомогу молодий власник компанії й найперспективніший бізнес-тренер країни. Знайомтеся – геній Віктор Горд, 15 років…

Читати далі →

10 виправдань власної ліні

10 виправдань власної лініЯк завжди дотепний Раджеш Сетті (Rajesh Setty) у своєму блозі Life Beyond Code ділиться переліком 10-ти виправдань власної ліні. Скориставшись будь-яким із них ви потенційно зможете виправдати свою бездіяльність. І навпаки – якщо ви хочете рухатися вперед і досягати успіху – ніколи не користуйтесь цими порадами.

Читати далі →

Книжковий кайдзен або Як ви обираєте корисні книжки?

Книжковий кайдзен або Як ви обираєте корисні книжки?Нещодавно на тренінгу з питань особистої ефективності менеджера, який я проводив у Харкові, у нас спалахнула дискусія: “Які є ефективні (та недорогі, як на період кризи) інструменти для підвищення власного управлінського рівня, іншими словами інструменти самоосвіти?”

Читати далі →

Народження імені: Hilton

Народження імені: HiltonКонрад Хілтон, власник із 1919-го року готелю в Чикаго, щасливо уник розорення, яке спіткало багатьох під час Великої депресії 1929-1933 років. Крім того, він за сміховинну ціну скуповував готелі в збанкрутілих власників. Незабаром він став власником мережі готелів, однаково обладнаних відповідно до того рівня обслуговування, до якого звикли американські бізнесмени.

Читати далі →