Всі вже давно змирилися з китайською товарною експансією світових ринків. Але чи довго традиційна формула “дешевизна + низька якість” китайських товарів буде сидіти у наших головах? Достатньо звернутись до не дуже далекої історії японських та корейських брендів. Ось вам яскравий приклад – бренд Samsung…
Демінг і теніс
На днях, працюючи над нашим новим проектом “Візіонери”, я перекладав цитати відомих людей бізнесу. Мою увагу привернули деякі цитати Вільяма Едвардса Демінга (William Edwards Deming). І зокрема – ось ця: “Нам потрібно працювати над процесами, а не над результатами цих процесів” (We should work on our process, not the outcome of our processes).
Не допускайте простих помилок
Зараз з’являється безліч статей про світову економічну кризу. Безліч порад – що потрібно робити, неменше – що не треба робити… Все це, звісно, згодом просто набридає, але сподіваюсь, що ще одна порція подібної інформації (можливо, трохи наївної) все ж таки має право на життя. СЕО консалтингової компанії Mighty Ventures Крістін Комафорд (Christine Comaford), засновниця декількох успішних бізнесів, член ради директорів і радник у 36-ти стартапах, а також успішний інвестор розповідає про 5 основних помилок, які аж ніяк не можна допускати керівникам в умовах економічної кризи.
Народження імені: Goodyear
Акрон – світова столиця шинного виробництва. Це розумієш, коли в’їжджаєш у місто з боку Огайо, де зосереджені заводи Goodrich, Firestone і Goodyear. Фабрика Goodyear Tyre and Rubber Co була заснована в 1898-му році двома братами, Френком і Чарльзом Сайберлінг. А назву свою одержала на честь Чарльза Гудійра (1800-1860), винахідника вулканізації.
Чи може криза викликати сміх?
Фінансова криза поступово перетворюється на певну субкультутру. Про неї говорять, пишуть, сперечаються, з неї глузують та надсміхаються. Анекдоти – найбільш позитивний прояв кризи. Схоже, що почуттю гумору криза не загрожує. І це тішить. Якщо Ви вмієте сміятися над своїми проблемами – то це означає, що ви їх не боїтеся. Це дуже важливе вміння.
Бренд: мій погляд на стереотипи
Демпінг – політика кволого та бездарного підприємця…
Креативність – що це? Як і хто її визначає? (“вау” та “ого” не враховується). Яка користь від креативності?..
Фокус-групи (глибинні опитування) – деякі маркетингові компаніі вважають данний метод дослідження основним, та навіть на ньому будують стратегію виходу бренда на этапі його створення або ребрендінгу…
Споживач – хто це? Ви скажете: чоловік, 25-45 років, середнього достатку… А якщо…
Стереотипи – на моє глибоке переконання, стереотипи та “правила” в маркетингу – це єдине, що стримує ринки від диктатури монополій…
Читати далі →Чим здивує нас Китай у 2009-му
Китай давно перетворився на центр уваги світової спільноти. Ярлик “Зроблено в Китаї” поволі перестає бути ознакою низької якості. Та користувачеві особливо й нікуди діватися – адже такий ярлик можна побачити на кожному другому товарі, продукті чи виробі. А буквально нещодавно журнал McKinsey Quarterly опублікував ще декілька аспектів, якими може здивувати нас Китай вже у найближчому майбутньому.
Притча: Підвищ ціну
Одного разу учень запитав:
– Учитель, мій конкурент знизив ціну на десять відсотків. У мене на чверть упали продажі. Що мені робити?
– Підвищ ціну, – сказав Учитель.
Читати далі →Ідеї бізнесу від Джейсона Фріда
Джейсон Фрід (Jason Fried), співзасновник компанії 37signals виступив на конференції Business of Software, на якій поділився власними ідеями бізнесу. Унікальність Джейсона полягає в тому, що більшість з його ідей цілковито суперечать так званим “аксіомам” бізнесу. Але, попри це, 37signals зуміла досягнути успіху і сьогодні непогано почуває себе у вибраній ніші, пишуть у блозі SellMe.
Друкер і бізнес-визначення
Як відомо, Пітер Друкер (Peter Druker), найповажніший бізнес-стратег і візіонер, якого тепер називають не інакше як “батько менеджменту”, полюбляв прості визначення відомих термінів. Кеннет Маковскі (Kenneth D. Makovsky), президент компанії Makovsky + Company, у своєму блозі виклав декілька таких цікавих (а іноді – провокативних) визначень-пояснень бізнес-термінів, які він знайшов у книгах Друкера.