“Підприємці мають набагато більше спільних рис із Ейнштейном, ніж вони можуть припустити”, – стверджує Майк Верлінг (Mike Werling) у статті “10 Traits Entrepreneurs and Einstein Share”, опублікованої на Entrepreneur.com. І, маю визнати, досить переконливо викладає свої цікаві спостереження.
Як стати найгіршим керівником у світі
Не знаю, навіщо вам це може знадобитися, але видання Management-Issues ділиться зі своїми читачами порадами, що слід робити, щоб стати найгіршим керівником у світі. Виявляється – це зовсім не складно. А особливо, зважаючи на скрутну економічну ситуацію на світовому ринку праці, яка дає вам повне право почуватися розлюченим. В свою чергу злість – це ключова навичка будь-якого керівника-покидька!
Видавництво книжок в Україні
А Ви любите читати книжки?
Я люблю. Завдяки великій кількості відряджень вдається читати багато і часто 🙂 В дорозі, звичайно. Книги заспокоюють, розслаблюють, повчають, розвивають образне мислення, дають нові ідеї, розважають, присипляють, радують, розчаровують і багато чого іншого. Ось уже не одне сторіччя гарна книжка – це не просто книжка, а бізнес. Про це й піде мова у відеопості.
Закінчився другий тур змагання GMC-2008. Фінальні результати
Ось і закінчився останній етап другого туру змагання, за яким ми з інтересом спостерігали протягом більш, ніж місяця. У п’ятницю 17-го жовтня у клубі DISCO RADIO HALL відбувся глобальний гала-коктейль, куди було запрошено всіх учасників другого туру змагання. Ніхто із учасників не знав про фінальні результати до гала-коктейлю – тому було дуже гаряче! Менеджерів і талановитих управлінців розворушив запальний Кузьма із гурту Скрябін. Сьогодні ж, нарешті, ми маємо змогу познайомити вас із фінальними результатами другого туру.
Соціальні медіа як клієнтський сервіс
Блог Church of the Customer нещодавно опублікував статтю під назвою “Соціальні медіа – клієнтський сервіс”. Нічого особливого – просто кілька цифр, які можуть видатися цікавими людям (і насамперед – людям бізнесу), які працюють із соціальними медіа в Україні.
Бути директором
Хто такий директор? Я чув багато відповідей на це питання:
– Той, хто найголовніший на фірмі
– Найбільш досвідчений
– Найбільш розумний
– Найбільш кваліфікований
– Підсидів попередника
– Багато грошей має
– Син/племінник/брат господаря
– Власник
– Крутий чувак
– Йому можна запізнюватися
– Рідкісна сволота
– Модний перець
і т.д.
Чесне агенство нерухомості? І таке можливо
У цій замітці я хочу привести цікаву розповідь Мартіна Ліндстрома (Martin Lindstrom), одного із найшановніших у світі експертів в області брендінгу, про одну британську мережу, що займалася продажем об’єктів нерухомості. Кілька років тому в питаннях продажу будинків і квартир агентство вирішило використати діаметрально протилежний підхід. І, як це ні парадоксально, домоглося неабиякого успіху.
Криза як дзеркало управління
Для того, щоб виграти у війні, до неї варто готуватися в мирний час. Людині властиво вірити в краще і це основна рушійна сила, однак, однієї віри недостатньо… Не варто також забувати про логіку і причинно-наслідкові зв’язки кожної події.
Корінь управлінських проблем
Чому так багато працівників, потрапивши на нову посаду, швидко втрачають свій стартовий запал і розчаровуються? На думку Кларіса Фернандеса (Claris Fernandez), одного з авторів видання Bizcovering.com, існує чотири основні причини дисфункцій взаємодії між працівниками та їхніми керівниками.
Притча: Зло конкуренції
Майстер говорив про зло конкуренції.
– Хіба конкуренція не виявляє в нас найкраще?
– Вона виявляє у вас найгірше, тому що вчить ненавидіти.
Читати далі →