Добре, коли співробітники компанії спілкуються між собою та діляться ідеями. Погано – коли щоденні креативні мітинги перетворюються на формальність – своєрідний ритуал, коли вже ніхто не може пояснити, навіщо це потрібно, але кожен продовжує його дотримуватися, бо “так заведено”! І біда навіть не у численних зібраннях, які, по-суті, є не чим іншим, ніж порожньою тратою часу, а радше у безкінечних розмовах, які, здається, триватимуть вічно, але, попри це – так нікуди й не приведуть.
Читати далі →Притча: Сила грошей
Одного разу Мулла Насреддін вирішив перевірити правдивість приказки “Гроші до грошей притягуються”, відправився на базар і непомітно кинув одну монету на тацю міняли.
Читати далі →Успішний бізнес ґрунтується на вирішенні проблем!
Більшість успішних підприємців знають, що заробити гроші та підвищити репутацію компанії можна вирішуючи проблеми інших людей. Лікарі надають допомогу хворим, психіатри допомагають людям із психічними розладами, юристи захищають своїх клієнтів від правових проблем, консультанти пропонують маркетингові поради і часто стають стратегічними помічниками у бізнесі, стверджують автори популярного англомовного блога Dosh Dosh.
Читати далі →Спеціалізація як стратегія майбутнього для лікарень
“Для лікарень, принаймні американських, намагання бути всім для всіх пацієнтів не є більше життєздатною стратегією”. Так пишуть автори однієї з останніх статей в журналі The McKinsey Quarterly. Що ж, це правда не лише для США. Який вихід? Спеціалізуватися на тому, що добре вмієш, що потрібно суспільству і що дозволить розвиватися.
Читати далі →“Токсичні” менеджери: як з ними боротися?
Менеджмент@Блог благополучно повернувся з відпустки і готовий знову радувати наших шановних відвідувачів своїми постами ;). Сьогодні я хотів би присвятити замітку так званим “токсичним” менеджерам, людям, які, попросту кажучи, не дають нормально працювати своїм співробітникам і розвиватися компанії в цілому.
Читати далі →Що ви продаєте: цінність чи бренд?
Кожен мудрий власник та керівник бізнесу знає, що з точки зору довгострокової перспективи, пропонувати споживачам потрібно цінність, а не бренд. Тільки так компанія може досягнути успішності. Втім, значна частина псевдо-бренд-менеджерів та людей, які прийшли в бізнес тільки для того, щоб “зняти вершки” поступають із точністю до навпаки. Вони створюють у кращому разі дуже посередній продукт, а для того, щоб продати його – вкладають значні кошти у створення бренду.
Читати далі →Як сказати “НІ” своєму керівникові?
Керівники також можуть помилятися. Але як сказати про помилку тому, хто контролює вашу роботу, кар’єру і має неабиякий вплив на якість вашого особистого життя? Відповідь на це запитання спробували дати автори Management Issues.
Читати далі →Нав’язлива реклама у офлайні
Повертаючись із роботи додому, я проходжу через кілька імпровізованих “рекламних точок”. Розміщені вони біля торгівельного центру або на майданчику перед поштамтом, який знаходиться на моєму шляху. Рекламні точки – це місце роботи промоутерів. Переважно – юнаків і дівчат студентського віку, які займаються розповсюдженням листівок найрізноманітнішого змісту. Починаючи від послуг масажиста, і закінчуючи супер-вигідними комплексними обідами місцевого ресторанчику “Обжиралово і Ко”.
Читати далі →Google знову розібрали по гвинтиках
Я вже неодноразово акцентував увагу нашої шановної аудиторії Management.com.ua на унікальні особливості корпоративної культури Google. Інформація, що накопичується, розміщується в тематичному форумі. В останньому номері російській версії Harvard Business Review вийшла досить цікава стаття Балу Айєра (Bala Iyer) і Томаса Дейвенпорта (Thomas H. Davenport) “Розбираємо по гвинтикам: інноваційний механізм Google”, де інноваціям, унікальним підходам і корпоративній культурі пошукового гіганта у черговий раз приділяється гідне місце.
Читати далі →Кожен шостий працівник ніколи не заговорить про підвищення
Розмови про підвищення заробітної платні ніколи не були легкими. Втім, якщо деякі співробітники все-таки спромагаються на таку розмову – кожен шостий працівник стверджує, що ніколи у житті не піде на такий крок. Принаймні, саме такі дані HR-дослідження, проведеного компанією Ceridian та опублікованого на Management Issues.
Читати далі →