У цьому місяці компанії Google виповнилося 10 років. “Зараз ми зробили 90% із того, що можна було зробити в області пошуку; залишилося всього 10%, але вони найскладніші”, – пише в офіційному блозі Google Марісса Майєр (Marissa Meyer), віце-президент компанії. Усім відомий закон Парето говорить про співвідношення 80-20, але Марісса впевнена, що в пошуку досліджено вже 90%, цитує SEONews.
Не має жодного значення, чим саме ви займаєтесь
Ви можете копати котловани, а можете керувати їх будівництвом. Можете днями і ночами телефонувати потенційним клієнтам, а можете їздити світом у пошуках фотографій для журнала. Можете викладати літературу дошкільнятам, а можете повести експедицію в забуті джунглі Амазонки. Не має жодного значення, чим ви займаєтесь. Головне – робити це трішечки краще, ніж всі інші, стверджує автор проекту “Ефективна людина” Олексій Глазков.
Притча: Їжак і Лисиця
Один із найвидатніших філософів XX століття cер Ісайя Берлін (Isaiah Berlin) у своєму знаменитому есе “Їжак і Лисиця” поділив світ на “їжаків” і “лисиць”, опираючись на давньогрецьку притчу.
Результати жеребкування 2-туру змагання Global Management Challenge 2008
Минуло літо, і ми знову повертаємося до спостереження за успіхами двох команд Management.com.ua у глобальному змаганні з менеджменту GMC-2008. Найбільш уважні пам’ятають, що 8 вересня (тобто позавчора) стартував другий тур змагання, який, як і перший, складатиметься з п’яти етапів. І поки ми очікуємо перших результатів (які з’являться наступного тижня), поділимося результатами жеребкування, проведеного напередодні.
Як позбутися покупця за 10 секунд?
Якщо ви хочете, щоб потенційний споживач назавжди забув про ваш товар, як про страшний сон, то спробуйте притримуватися нижченаведених “порад” від професіоналів.
Як досягнути майстерності краху
Ніхто не любить “програвати”. Втім – це частина людської сутності. Іноді складається враження, що люди, які досягнули успіху, мають імунітет до поразок та провалів. А якщо уважніше дослідити історію становлення таких людей – можна звернути увагу, що вони помилялися анітрохи не менше, ніж будь-хто інший. Що було відмінним – то це їхнє ставлення до “поразок”.
Діти ставляться до брендів як до друзів
“Мамо, купи мені косметику Лореаль” – просить 5-літня дівчинка.
“Що!? Але ж ти ще зовсім маленька”.
“А в рекламі вони говорять, що я цього гідна…”
БЕЗКОШТОВНО! Але якою ціною?
Всі ми любимо “халяву”. Але інколи, в гонитві за безкоштовностями, ми приймаємо незважені рішення. Адже існує ціна, яку ми ніколи не будемо навіть порівнювати з іншими цінами. На відміну від інших цін, саме вона збуджує у нас бажання отримати цю річ. Інколи, вона змушує нас діяти неадекватно, затуманює нашу свідомість. І ця ціна… “безкоштовно”.
10 найгучніших проектів Уанет, що провалилися
Причиною невдачі інтернет-проекту майже завжди стає або відсутність чіткої стратегії розвитку в керівників проекту, або ж завищені очікування інвесторів, які потім змінюються розчаруваннями й, відповідно, відмовою від фінансування. Щоправда, у нас ніякого краху не було: українські домени закривалися тихо, тому витрачені на них кошти можна оцінити тільки побічно, пише газета “Діло”.
5 найбагатших людей всіх часів та народів
Хто найбагатша людина в історії людства? Біл Гейтс? Уорен Баффет? Ніхто не заперечує, що вони дуже і дуже багаті, але до справжніх багатіїв їм далеко. Найбагатшою людиною всіх часів та народів (вимірюючи статок у відсотках від національної економіки) був Джон Рокфеллер. Порівняно з його статками, Гейтс та Баффет виглядають жебраками.