Не може бути! 1 листопада 1972-го року Standard Oil Company, розташована в Нью-Джерсі, оголосила, що змінює свою назву, якій уже 90 років, на Exxon Corporation. Вона відмовляється від Esso, марки, відомої в усьому світі, на користь нової назви марки Exxon. Але якщо Esso вже більше 25-ти років має ім’я Exxon, чому ж у Франції все ще можна зустріти автозаправні станції Esso, пофарбовані в синій і червоний кольори?
Ви довіряєте йому? Він слухає Вас? Ви порекомендуєте його?
На ці питання про власного доктора пацієнтів просить відповісти нещодавно створений у Британії веб-сайт www.iwantgreatcare.org (дослівно: я-хочу-якісної-допомоги.org). Якби ми були британцями, ми могли б зайти на сайт і по кожному з трьох питань поставити своєму лікарю оцінку від 0 до 100 балів. А також знаходити лікаря з найкращими оцінками та відгуками. Щоправда, багато лікарів не тільки не розділяють ентузіазму щодо такого сайту, але й бурхливо проявляють обурення змішане з панікою.
Рухаємо меблі або Чому креативні сесії та наради часто перетворюються на порожню трату часу?
Добре, коли співробітники компанії спілкуються між собою та діляться ідеями. Погано – коли щоденні креативні мітинги перетворюються на формальність – своєрідний ритуал, коли вже ніхто не може пояснити, навіщо це потрібно, але кожен продовжує його дотримуватися, бо “так заведено”! І біда навіть не у численних зібраннях, які, по-суті, є не чим іншим, ніж порожньою тратою часу, а радше у безкінечних розмовах, які, здається, триватимуть вічно, але, попри це – так нікуди й не приведуть.
Притча: Сила грошей
Одного разу Мулла Насреддін вирішив перевірити правдивість приказки “Гроші до грошей притягуються”, відправився на базар і непомітно кинув одну монету на тацю міняли.
Успішний бізнес ґрунтується на вирішенні проблем!
Більшість успішних підприємців знають, що заробити гроші та підвищити репутацію компанії можна вирішуючи проблеми інших людей. Лікарі надають допомогу хворим, психіатри допомагають людям із психічними розладами, юристи захищають своїх клієнтів від правових проблем, консультанти пропонують маркетингові поради і часто стають стратегічними помічниками у бізнесі, стверджують автори популярного англомовного блога Dosh Dosh.
Спеціалізація як стратегія майбутнього для лікарень
“Для лікарень, принаймні американських, намагання бути всім для всіх пацієнтів не є більше життєздатною стратегією”. Так пишуть автори однієї з останніх статей в журналі The McKinsey Quarterly. Що ж, це правда не лише для США. Який вихід? Спеціалізуватися на тому, що добре вмієш, що потрібно суспільству і що дозволить розвиватися.
“Токсичні” менеджери: як з ними боротися?
Менеджмент@Блог благополучно повернувся з відпустки і готовий знову радувати наших шановних відвідувачів своїми постами ;). Сьогодні я хотів би присвятити замітку так званим “токсичним” менеджерам, людям, які, попросту кажучи, не дають нормально працювати своїм співробітникам і розвиватися компанії в цілому.
Що ви продаєте: цінність чи бренд?
Кожен мудрий власник та керівник бізнесу знає, що з точки зору довгострокової перспективи, пропонувати споживачам потрібно цінність, а не бренд. Тільки так компанія може досягнути успішності. Втім, значна частина псевдо-бренд-менеджерів та людей, які прийшли в бізнес тільки для того, щоб “зняти вершки” поступають із точністю до навпаки. Вони створюють у кращому разі дуже посередній продукт, а для того, щоб продати його – вкладають значні кошти у створення бренду.
Як сказати “НІ” своєму керівникові?
Керівники також можуть помилятися. Але як сказати про помилку тому, хто контролює вашу роботу, кар’єру і має неабиякий вплив на якість вашого особистого життя? Відповідь на це запитання спробували дати автори Management Issues.
Нав’язлива реклама у офлайні
Повертаючись із роботи додому, я проходжу через кілька імпровізованих “рекламних точок”. Розміщені вони біля торгівельного центру або на майданчику перед поштамтом, який знаходиться на моєму шляху. Рекламні точки – це місце роботи промоутерів. Переважно – юнаків і дівчат студентського віку, які займаються розповсюдженням листівок найрізноманітнішого змісту. Починаючи від послуг масажиста, і закінчуючи супер-вигідними комплексними обідами місцевого ресторанчику “Обжиралово і Ко”.