Успішний бізнес ґрунтується на вирішенні проблем!

Успішний бізнес ґрунтується на вирішенні проблем!Більшість успішних підприємців знають, що заробити гроші та підвищити репутацію компанії можна вирішуючи проблеми інших людей. Лікарі надають допомогу хворим, психіатри допомагають людям із психічними розладами, юристи захищають своїх клієнтів від правових проблем, консультанти пропонують маркетингові поради і часто стають стратегічними помічниками у бізнесі, стверджують автори популярного англомовного блога Dosh Dosh.

Багато людей вирішують проблеми. Вони пропонують певні рішення людям, які цього потребують. Дехто ділиться своїми знаннями та досвідом безкоштовно. Інші – вимагають плату за свої поради. Якщо ж така порада допомагає вирішити проблему клієнта – між ним та постачальником встановлюються міцні стосунки, зав’язані на довірі. Адже якщо постачальник продукту або послуги зумів один раз допомогти клієнтові – існує велика ймовірність, що йому знову вдасться це зробити. Більше того, якщо він вирішив мою проблему – швидш за все він зможе вирішити проблему мого товариша. Так народжується один із найпотужніших інструментів підвищення репутації – особисті рекомендації лояльних клієнтів.

MUST READ:  Помилки стартаперів, які вбивають бізнес

Людина, яка вирішує чужі проблеми стає тим більш відомою, що більшу кількість проблем і що для більшої кількості людей вона зуміє вирішити. Кожного разу, коли ви вирішуєте проблему клієнта і робите це краще за інших – ви пропонуєте йому незаперечну цінність, якій важко щось протиставити.

Згадайте, після того, як ви щось знайшли у Google, які сторінки потрапляють до ваших закладок?

Та звісно ж ті, які пропонують найкращі, найкорисніші і найцінніші для вас матеріали!

Проблема полягає в тому, що вам, як постачальнику продукту чи сервісу, потрібно успішно конкурувати з іншими компаніями, які також пропонують подібний “товар”. Наприклад – існує величезна кількість рішень проблеми “брудного посуду”. Сотні миючих засобів та різноманітної техніки, яка впорається зі склянками та тарілками, поки ви будете дивитись телевізор. Тому якщо ви хочете увійти у цю сферу, вам потрібно переконливо показати, чому (чим) ваше рішення краще і більш ефективне (менш витратне), ніж у конкурентів.

MUST READ:  Вчимося бути цікавим клієнтом

Зверніть увагу, що у сучасному суспільстві кількість можливих рішень більша, ніж кількість проблем. Тому, перш ніж взятися за справу, слід ідентифікувати проблему, з якою доводиться стикатися вашій ключовій аудиторії. Для цього ви можете скористатися мережевими інструментами: тематичними форумами, блогами, порталами, соціальними мережами тощо. Спробуйте зрозуміти суть проблеми більш глибоко, ніж ваш конкурент. Зосереджуйтесь на дрібницях.

І ніколи не намагайтесь “впарити” своє рішення. Клієнт повинен сам захотіти отримати те, що ви пропонуєте. Тільки таким чином досягається успішність, яка ґрунтується на вирішенні проблем!