Коли ваші споживачі стверджують, що не можуть собі чогось дозволити – вони говорять неправду! Принаймні, у переважній більшості випадків! Про це у своєму блозі розповідає Сет Годін (Seth Godin).
Читати далі →Найбезглуздіші моменти року у світі бізнесу
Китайці, які продають іграшки, що є небезпечними для життя; звільнення топ-менеджерів, які захопилися грою в гольф; собачка, яка успадкувала 12 млн. доларів; енергетичний напій під назвою “Кокаїн” та інші непорозуміння минулого року знайшли своє місце в рейтингу “101 Dumbest Moments in Business”, складеному журналом Fortune.
Читати далі →Три помилки, які підстерігають вас при створенні корпоративного блогу
Немає сумнівів, що ведення бізнес-блогів – це один із найдієвіших методів створення корпоративного бренду та бренду роботодавця, а також підвищення трафіку вашого сайту та забезпечення собі місця на перших позиціях у пошуковиках. Проте, існує три типових помилки, якими частенько грішать корпоративні блоги, пише SmallBusinessBranding.com.
Читати далі →Логоманія
Сьогодні нікого не здивуєш тим фактом, що при виборі продукту чи послуги споживачами часто керує любов до брендів. Прикладів цьому існує безліч! Подив викликає інший факт, про який у своєму блозі розповідає Сет Годін (Seth Godin). Виявляється, незалежно від ставлення до того чи іншого бренду, логоманія (любов до логотипів) – це явище дуже вибіркове. І за статистикою, залежить воно не від вподобань споживача, а радше, від конкретного продукту.
Читати далі →Knol – Вікіпедія від Google?
Компанія Google почала тестування нового сервісу – онлайн-енциклопедії Knol, аналогічну Wikipedia. На спеціалізованому сайті будуть розміщені авторські статті з різних тематик, повідомляє RBC daily.
Читати далі →Розповсюдження чуток і вірусний маркетинг! Чи є різниця?
Можна скільки завгодно сперечатися, про наявність чи відсутність різниці між розповсюдженням чуток (Word of mouth) та вірусним маркетингом (Viral marketing). Проте, на думку Сета Годіна (Seth Godin), на відміну від вірусного маркетингу, розповсюдження чуток виконує функцію маніпулювання, оскільки часто має у своїй основі викривлену, неправдиву, а іноді – відверто брехливу інформацію.
Читати далі →Заголовки вирішують все
У Девіда Огілві було і є багато ідеологічних супротивників. Можливо, наступні зауваження гуру реклами про заголовки викличуть сумніви або, навіть, обурення в деяких людей. Проте, кожне слово тут – правда, підтверджена досвідом, стверджують у блозі “Таємниці маркетингу”.
Читати далі →Яких консультантів слід остерігатися?
Разом із розвитком світу бізнесу, розвивається і ринок консалтингу. Як і у кожному бізнесі, в ньому також існують свої професіонали і свої шахраї. І якщо відшукати перших буває доволі складно, то другі знайдуть вас самі. Як застерегти себе від недоброчесних консультантів, розповідає автор блогу Services Safari. Він наводить кілька характеристик, які повинні бути притаманні кожному консультантові, а інакше краще відразу показати йому на двері.
Читати далі →Рейтинг 10-ти найкурйозніших онлайн-магазинів
Напередодні Нового року компанія ChronoPay вирішила скласти рейтинг 10-ти найкурйозніших онлайн-магазинів за 2007 рік.
Читати далі →Якщо Ви такі розумні, чому ж такі бідні?
Хоча зв’язок між розумом та здатністю отримувати вищі прибутки видається абсолютно логічним, все ж виявляється, що надміру розвинуті розумові здібності радше шкодять, ніж сприяють накопиченню багатства. Саме до такого висновку приводить нас нове дослідження, опубліковане журналом Intelligence, пише USA Today.
Читати далі →