Українець посів перше місце у світі… за спамерство!

Виявляється, що майже 80% всього спаму, який виливається на інтернет-користувачів Північної Америки та Європи, створюється приблизно 200-ма професійними спамерами (воістину, принцип Парето ☺). Більше того, імена цих спамерів, їхні клички та діяльність документуються організацією Spamhaus (можна перекласти, як „Будиночок спамерів”) у спеціальному реєстрі відомих спамерських операцій (Register Of Known Spam Operations – ROKSO).

Читати далі →

Бізнес і метелики…

Існує безліч способів розпочати власний бізнес. Один із найцікавіших, опублікований на сайті CNNMoney.com, розповідає історію Жозе Мюкіза (Jose Muсiz). Бізнес Жозе почався випадково, коли товариш вирішив побитися з ним об заклад на $100, що той не зуміє розводити метеликів і заробляти цим на життя…

Читати далі →

Міфи про ефективність реклами

Одна реклама, безумовно, запам’ятовується набагато краще, ніж інша. Але те, що вона запам’ятовується, чи означає це, що вона також успішна? Нижче наведені 10 міфів про рекламу, в які вірять більшість людей. Маркетологи також піддані цим міфам, коли покладаються на власний досвід або випадкове спостереження замість результатів дослідження.

Читати далі →

Відкриті двері – нічний кошмар для європейського працівника

Яким чином розміщені в офісі ваші співробітники? За американською системою? Європейською? Або як-небудь? Думаю, що останній варіант явно превалює. Але ж це небезпечно впливає не тільки на фізіологічний та емоційний стан співробітників. Як наслідок, знижується працездатність працівників, що, безсумнівно, є загрозою для вашого бізнесу.

Читати далі →

На роботу вас влаштують батьки…

Америка до цього вже дійшла. Можливо, ми на черзі. Як передає msnbc.msn.com, деякі батьки пишуть резюме замість своїх дітей. Інші – виступають своєрідними „представниками” дітей на різноманітних ярмарках кар’єри, приходять на співбесіди, а іноді навіть телефонують роботодавцеві, щоб з’ясувати, чому їхній дитині відмовили у працевлаштуванні.

Читати далі →

Google виходить в офлайн

Компанії Google вже тісно стає в інтернет-просторі. З перемінним успіхом вона освоює офлайн-ринок. Нещодавно Google запустив тестову програму, що дозволяє сотні рекламодавців розміщувати оголошення в п’ятдесяти найпопулярніших щоденних виданнях Сполучених Штатів, зокрема, в The New York Times, The Washington Post, The Boston Globe і The Philadelphia Inquirer, повідомляє The Wall Street Journal.

Читати далі →

Хто зробить за вас роботу, яку ви не можете терпіти?..

Правильно – ніхто!!! І не вірте рекламним роликам, які стверджують протилежне. Адже йдеться не про миття вікон і не про велике прання – йдеться про ту працю, за яку вам платять гроші. І навряд чи вдасться відшукати хоча б двох чи трьох знайомих, які мріють про погану роботу, яку вони ненавидітимуть (це навіть звучить абсурдно). В той же час, 87% американців (про українців даних немає, але думаю – відсоток не нижчий) стверджують, що незадоволені своєю роботою. А при цьому – продовжують працювати. Своїми відкриттями щодо цього феномену ділиться з нами сайт management-issues.com.

Читати далі →

Bigmir)net залишають провідні онлайн-видання

В українському Інтернеті трапився черговий скандал. І знову в епіцентрі подій – портал Bigmir)net. Рейтинг Bigmir)net залишило провідне політичне онлайн-видання “Українська правда”. В інтерв’ю виданню proIT головний редактор “Української правди” Альона Притула розповіла про причини такого жесту відчаю (читати інтерв’ю).

Читати далі →

Як заробляють активні користувачі?..

Можна роками працювати на постійній посаді, заробляючи щомісяця фіксовану суму, а можна розмістити відео-кліп у сервісі Metacafe і отримувати по $5 за кожні 1000 переглядів, повідомляє журнал „Новий маркетинг”. Експерти стверджують, що саме таким чином сайт Metacafe збільшує власну аудиторію і прибутки від реклами. Та й взагалі, тенденції вказують на те, що Інтернет-компанії починають наймати на роботу найбільш активних користувачів.

Читати далі →