Європейські покупці все більше довіряють блогам

На основі чого ви приймаєте рішення про покупку того чи іншого товару? Телевізійна, газетна реклама? Чи все ж таки слідуєте порадам знайомих та друзів? А ось більше 52% європейців заявили, що вони, можливо, прийняли б рішення про покупку чого-небудь після прочитання відгуків у блогах, повідомляє Habrahabr.ru.

Читати далі →

Хто скільки заробляє в Україні?

Вчора, гуляючи безмежними просторами нашого любого інтернету (його української складової), випадково наткнувся на доволі таки цікаву інформацію про те, хто і скільки заробляє на теренах нашої рідної держави. Було цікаво познайомитися із деякими числами. Сподіваюся – не менш цікаво буде і Вам…

Читати далі →

Все заради індексації!

У це важко повірити, але три найпотужніших у світі пошукових машини – Google, Yahoo! та Microsoft – поєднали свої зусилля заради покращення процесу сканування сайтів пошуковими системами. Вони оголосили про підтримку протоколу Sitemaps 0.90, який безкоштовно дає змогу веб-майстрам якісно керувати процесом індексації свого сайту, вказуючи, які URL і з якою періодичністю слід індексувати. А це, в свою чергу впливає на представленні результатів пошуку, передає marketing.web-standart.net.

Читати далі →

Корпоративні сайти: хто в Європі всіх миліше?

Компанія H&H Webranking провела цікаве дослідження корпоративних сайтів у 16-ти країнах Європи. Оцінювалася інформація, що може виявитися корисною для потенційних інвесторів, аналітиків й інших осіб, які шукають площадку для інвестицій, повідомляється на сайті Lenta.ru.

Читати далі →

Стоп “машина”. В Украине появился новый управленческий инструмент :)

В гуще давно знакомых массовых методик team-building, техник продаж, НЛП-технологий, личностного роста и прочего появился ОН: новый инструмент управления бизнесом … Имя ЕМУ: “Эзотерические чудеса в бизнесе и управлении. Нестандартные методы в решении стандартных проблем. Как научиться использовать собственный внутренний потенциал Чудотворца”.

Читати далі →

Хочете безкоштовний будинок?

Створювати порожній веб-сайт розміром 1000 на 1000 пікселів і продавати кожен із них за долар, як це зробив 21-річний студент Алекс Тью (Alex Tew) і завдяки чому став мільйонером – уже не модно. На зміну цій традиції прийшла нова. Автор блогу „Можливості для бізнесу” пише, що 20-ти річний студент Шейн Мерфі (Shane Murphy) вирішив отримати будинок безкоштовно.

Читати далі →