«Ти слухаєш не для того, щоб довідатися щось нове, — сказав Майстер. — А щоби знайти підтвердження тому, що вже знаєш. Встряєш у суперечки, замість того, щоб мовчки подумати»….
Читати далі →Революция в условиях цифрового вихря
Цифровая революция затрагивает большинство отраслей промышленности и многие аспекты нашей жизни. В эпоху цифровой революции происходит слияние многих технических инноваций (облачные, мобильные и социальные технологии, большие данные). Что происходит при столкновении двух постоянно растущих сил? Увеличивается ли степень их воздействия?..
Читати далі →Что вас мотивирует?
Для небольших компаний, индивидуальных частных предприятий или фирм, в которых основной контроль осуществляют один или два ключевых члена руководства, проблемы личной удовлетворенности нередко становятся центральным элементом долгосрочного успеха…
Читати далі →Ефект ілюзії правди
Ефект ілюзії правди (інші назви: ефект ілюзорної правди, ефект достовірності, ефект правдивості, ефект повторення) — один із механізмів, що лежать в основі критичного (а скоріше навіть некритичного) мислення. Цим терміном позначається схильність людини більше довіряти тій інформації, яку вона коли-небудь вже чула…
Читати далі →Витамины или болеутоляющие?
Никогда прежде не удавалось так легко создать новый продукт, и тем не менее большинство новых проектов заканчиваются неудачей. Почему? Это происходит по разным причинам: у компаний кончаются деньги, продукт выходит на рынок слишком рано или слишком поздно, потребители не нуждаются в том, что предлагает компания, или основатели в какой-то момент сдаются…
Читати далі →Байка: Чиж і Щиглик
Чиж, вилетівши на волю, зустрівся з давнім своїм приятелем Щиглем, і той спитав його:
— Як ти, мій друже, звільнився? Розкажи мені!
— Дивом, — відповів полонянин.
Читати далі →Принимайте маленькие решения
Большие решения трудно принимать и изменять. Однажды приняв такое решение, вы,
вероятно, будете продолжать верить в его правильность, даже если это не так. Вы
перестанете быть объективным…
Ілюзія контролю
Всі дії людини націлені на максимізацію вигоди. Однак вигоду складно максимізувати одними лише перевіреними способами. Скажімо, в разі, якщо людині захотілося заробити багато грошей, вона може ризикнути, вклавшись у новий стартап. За шанси на успіх при цьому відповідати складно: існує безліч зовнішніх і внутрішніх факторів, здатних вплинути на результат подій…
Читати далі →Почему крупные преобразования проваливаются
Львиную долю успеха преобразований (70-90%) обеспечивает лидерство и лишь незначительную (10-30%) — менеджмент. Однако в силу исторических причин во многих современных компаниях не используется лидерство. Причем едва ли не каждый считает внедрение перемен менеджерской проблемой…
Читати далі →Ефект сплячого
У нас всіх є якісь переконання, і часто ми настільки міцно тримаємося за них, що готові з піною у рота доводити свою правоту. Але чи замислювалися ви про природу цих переконань? Чи дійсно вони істинно ваші і йдуть із достовірних джерел? Або ви, самі того усвідомлюючи, піддалися чужій думці і непомітно для себе повірили в її істинність? Подібний феномен в психології називається ефектом сплячого…
Читати далі →