Одного разу учень запитав Учителя: «Учитель, скажи, будь ласка, що складніше — продавати чи купувати?»
Учитель посміхнувся:
— Ти задав дуже хороше питання! Ось і спробуй тепер сам відповісти на нього. Ну що, є в тебе відповідь?
Читати далі →Одного разу учень запитав Учителя: «Учитель, скажи, будь ласка, що складніше — продавати чи купувати?»
Учитель посміхнувся:
— Ти задав дуже хороше питання! Ось і спробуй тепер сам відповісти на нього. Ну що, є в тебе відповідь?
Читати далі →Google Ventures — це венчурний фонд Google, який інвестує в сміливі та оригінальні проекти в найрізноманітніших областях — від біотехнологій та екологічних автомобілів до юридичних послуг онлайн. У фонді є власна команда дизайнерів і розробників, яка наставляє юні компанії на шлях істинний.
Читати далі →Як відомо, психологічних пасток, за допомогою яких реклама пропагує почуття невдоволення тим, що у споживача є, і всіляко спонукає його до все нових і нових покупок, відомо чимало. Але маркетологи продовжують невтомно шукати нові мотиви, інсайти та хитрощі, що підштовхують людей на придбання товару.
Читати далі →Отже, настала пора відпусток. Ви саджаєте все своє сімейство в міні-вен, виїжджаєте з двору і питаєте: «Ну, куди поїдемо?» По мірі віддалення від дому згадуєте, що забули заправитися, замовити квитки, упакувати все необхідне, прокласти маршрут, забронювати готель і домовитися з сусідом, щоб годував вашу собаку, поки вас не буде вдома. Але найгірше те, що ви виїхали, не визначивши кінцевий пункт подорожі…
Читати далі →Як можна зацікавити людей роботою, не збільшуючи їм зарплату? Виявляється, це доволі просто, якщо ви розумієте, чому і коли гроші працюють як мотиватор. Все, що вам потрібно зробити, це з’ясувати, як змусити людей відчувати себе добре, — пише Джеффрі Джеймс (Geoffrey James)…
Читати далі →Щодня якомога раніше приходила на роботу Мураха. Була у неї хороша продуктивність. І веселою вона була. І діяльність фірми була успішною. Але Джміль, генеральний директор фірми, де працювала Мураха, вирішив, що вона не може працювати сама по собі. Так була створена посада наглядача і найнято на неї гнойового Жука.
Читати далі →Як відомо, бізнес — переважно справа серйозна. Але коли у засновників є почуття гумору і частка здорового сарказму, гроші заробляти стає легше. Видання “Forbes Україна” підібрало п’ять компаній зі смішними назвами, які створені і працюють в Україні.
Читати далі →Автори книги «Правила видатної кар’єри» Стівен Кові та Дженніфер Колосімо пропонують цікавий порівняльний аналіз двох парадигм: індустріальної епохи і епохи знань (або, як її часто називають — інформаційної ери). Якщо в індустріальну епоху люди просто запитували: «Яка моя посадова інструкція?», то сьогодні працівники епохи знань повинні навчитися запитувати: «Яким має бути мій внесок?».
Читати далі →Як відомо, основним способом вирішення творчих питань є пошук нових ідей. На це деколи витрачається неймовірна кількість ресурсів, однак знайти вірне рішення вдається далеко не завжди. Журнал “Секрет фірми” зробив дуже корисну добірку технік від відомих авторів, які можуть допомогти вам краще орієнтуватися в потоці думок і доводити до логічного пояснення заповітну ідею…
Читати далі →Якось один тесляр вирішив змінити роботу. Він пішов до свого шефа, щоб сказати про це. Шефові було шкода втрачати такого хорошого тесляра. Однак той був непохитний…
Читати далі →