Деякі бренди не просто впливають на наші звичні витрати, вони визначають нас самих. Нещодавно видання AdWeek опублікувало список компаній, що вплинули на хід світової історії. Ці компанії не просто відомі всій планеті, кожна з них зробила в своїй галузі справжню революцію. Портал AdMe.ru розповідає, як їм вдалося зробити світ трохи іншим.
Історія про двох свиней
У своїй книзі “The Halfway Sun” (1930) антрополог Рой Франклін Бартон (R. F. Barton) наводить випадок із життя філіппінського племені, в якому він прожив багато років. У цій історії дві сім’ї торгуються за кількох свиней і отримують наочний урок про значення норм і стандартів. Ця історія цитується у книзі Річарда Шелла (Richard Shell) “Вдалі переговори. Уортонський метод” (Bargaining for Advantage: Negotiation Strategies for Reasonable People).
Дев’ять принципів інновацій від Google
Чи замислювалися ви, що робить компанію Google фактично легендою продуктивності і креативності? Євангеліст Google Гопі Каллайл (Gopi Kallayil) сформулював ключові принципи інновацій Google і поділився ними на сторінках Fast Company, запевняючи, що будь-яке підприємство, велике чи мале, може їх перейняти або адаптувати у власну інноваційну культуру.
Притча: Ієрогліф «криза»
Учень запитав у Вчителя: “Учителю, я ніяк не можу зрозуміти суті того, чим всі захоплюються. А саме: в японській мові ієрогліф, що означає слово «криза», складається із двох ієрогліфів, які означають «проблема» та «можливості». Ну то й що?”
10 логотипів відомих компаній та їх істинний зміст
У нашому блозі вже публікувалися перелік логотипів з прихованим змістом та добірка 10-ти логотипів “із родзинкою”. Втім, деякі відомі бренди не потрапили у ці списки. Видання Wonderful Engineering деякою мірою заповнює цю прогалину і пропонує подивитися на 10 логотипів відомих компаній та нагадати нам їх істинний зміст.
Правило дрібниць
Дрібниці можуть мати неймовірно велике значення у важливих ситуаціях, — запевняє Том Пітерс (Thomas Peters), один із провідних світових фахівців в області управлінського консультування, автор книги “Ці важливі дрібниці. 163 способи домогтися досконалості” (The Little Big Things: 163 Ways to Pursue Excellence). На доказ своїх слів він пропонує кілька цікавих прикладів.
Сім правил хорошого виступу від Джеймса Алтучера
Є теорія про те, що для вдосконалення у будь-якій справі потрібно прозайматися нею щонайменше 10 000 годин. У випадку з публічними виступами потрібно не лише непогано в чомусь розбиратися і вміти добре розповідати це публіці, — стверджує Джеймс Алтучер (James Altucher), відомий письменник, інвестор і досвідчений оратор. Він написав про те, які маленькі хитрощі допоможуть зробити ваш виступ успішним, а видання Hopes & Fears вибрало найбільш цікаві пункти.
Про що ніколи не розповідають засновники компаній
Американський серійний підприємець та ветеран фандрейзингу Віл Шротер (Wil Schroter), який заснував свою першу компанію Blue Diesel в 19 років, описав п’ять типів психологічних проблем, з якими стикаються засновники, і які вони, зазвичай, надто не люблять обговорювати. Blue Diesel наразі злилася з компанією inVentiv, і тепер має $ 1,8 млрд. обороту і 13 тис. співробітників. Отже, досвід Віла, можливо, дійсно вартий уваги…
Притча: Ким йому стати?
Одного разу в гості до Вчителя зайшов начальник поліції міста, поряд з яким тоді знаходився будинок школи:
— Учителю, чи можна поставити тобі одне запитання?
— Одне запитання ти щойно поставив, — засміявся Вчитель, але, побачивши, що гість знітився, додав: — Запитуй, звичайно.
Читати далі →Гумор у бізнесі різних народів
По мірі глобалізації торгівлі ділові люди зустрічаються в міжнародному бізнесі все частіше, і це дає їм привід думати, що вони починають розуміти один одного краще. Цілком природно, що, коли у людей складаються більш близькі стосунки, вони починають спілкуватися більш розслаблено і невимушено. Річард Льюїс (Richard Lewis), автор книги “Зіткнення культур” (When Cultures Collide), пропонує кілька цікавих спостережень щодо того, як гумор використовується у бізнесі різних народів.