Будь-яка робота в компанії має сенс, якщо вона безпосередньо допомагає залучити й утримати клієнтів. Із цього правила немає виключень! Якщо яка-небудь із робіт не відповідає цій вимозі, то її треба або скасувати, або передати зовнішньому підрядникові, – безапеляційно стверджує Джеффрі Фокс (Jeffrey J. Fox), автор книги «Як стати першокласним керівником. Правила залучення й утримання найкращих фахівців» (How to Become a Great Boss: The Rules for Getting and Keeping the Best Employees).
6 способів збереження менталітету високої результативності
Сьогоднішні підходи до організації робочого простору потребують змін, переконаний Глен Лупіс (Glenn Llopis), один з дописувачів журналу Forbes. Багато працівників вважають себе високорезультативними, але тільки дуже незначна частина з них володіє правильним менталітетом, дисципліною та мотивацією, щоб демонструвати свою результативність кожного дня. Адже по-справжньому мотивовані працівники не лише захоплено працюють, але й здатні долати кризу, справлятися зі змінами та уникати відволікаючих факторів.
Притча: Своє призначення
Жила-була жінка похилого віку, у якої було два великих глечика. Вони висіли на кінцях коромисла, що лежав у неї на плечах. В одного з глечиків була тріщина, у той час як інший був бездоганним і завжди вміщав у себе повну порцію води. Наприкінці довгого шляху від річки до будинку старої жінки глечик із тріщиною завжди залишався наповненим лише наполовину.
Чому може навчитися кожен підприємець у ремісницької сфери
Чоботярі, ткалі, в’язальники, меблярі, художники та інші підприємці, які працюють у сфері індивідуального ремісництва, можуть багато розповісти про підприємництво, переконана Версі Вартаніан (Varci Vartanian). Своїми думками вона ділиться на сторінках блога The Daily Muse.
Менше означає більше, або Експеримент із варенням
Якщо вам запропонувати на власний розсуд – вибирати з обмеженого числа варіантів або з великої кількості, чому ви віддасте перевагу? Розум звично думає, що чим більше варіантів вибору, тим краще. Однак правда полягає в тім, що багаточисельність варіантів лише заважає приймати рішення.
Чому вам не варто працювати у великій компанії
Хто не мріє працювати в Google чи Amazon? В’ячеслав Баранський на сторінках Lifehacker.ru ділиться власним досвідом роботи у великій компанії та пояснює, чому для більшості людей це далеко не найкращий вибір. За винятком, хіба що, топ-менеджерських посад.
Роль консультанта з управління і… психотерапія
Організації, у яких назріли глибокі внутрішні протиріччя, зазвичай не шукають сторонньої допомоги. А якщо вони і йдуть на це, то таке втручання приносить їм мало користі. Річард Фарсон (Richard Farson), автор книги “Менеджмент абсурду”, на доказ цих слів наводить певні паралелі з… психотерапією.
Чого варто очікувати від представників покоління Z, коли вони стануть працівниками?
В одній із попередніх статей ми вже розмірковували над тим, яким чином представники покоління Z (тобто люди, які народилися в період з 1995 по 2010 роки) змінять підходи до освіти. Сьогодні ж пропонуємо вам ще одну статтю експерта з питань кар’єри Пенелопи Транк (Penelope Trunk), в якій вона ділиться своїми прогнозами щодо того, що варто очікувати від представників покоління Z, коли вони стануть працівниками.
Закриття EX.UA: Війна, яка веде в нікуди
31 січня 2012 року медіа-простір України сколихнувся від новин про закриття найбільшого файлообмінника країни Ex.ua. Ці новини швидко набирали багато сотень коментарів обурених користувачів, у яких відібрали можливість просто, швидко і головне – безкоштовно отримувати доступ практично до будь-якого відео- та музичного контенту.
Що дратує рекрутерів під час співбесіди
Щоб не зганьбитися на співбесіді, здобувачеві важливо знати не лише якої манери поведінки дотримуватися, але й те, які ваші якості точно не додадуть шансів одержання омріяної роботи. Серед таких превалюють хвастощі, фамільярний тон і багато розмов про особисте. Принаймні, це стверджують експерти ринку праці.