Попри постійний розвиток технологій, які роблять роботу з дому все комфортнішою, більшість компаній не поспішають використовувати переваги віддаленої праці на практиці. Ілля Бірман, автор однойменного блога, пише про ще один недолік традиційної офісної роботи, особливо притаманний великим містам та мегаполісам – ком’ют.
Як виявити в компанії співробітників з негативною репутацією?
Група дослідників Північно-Східного університету Бостона стверджує, що виявити в компанії співробітників з негативною репутацією можна, поспостерігавши за тим, як вони обмінюються поглядами. На людях, про які ходять невтішні чутки, інші співробітники… зупиняють свій погляд довше.
Довіра як бізнес-кейс, частина 2
Якось я вже писав про довіру. Однак тема не втратила актуальності, принаймні для мене. Так сталося, що я долучився до консалтингової технології, де поняття “взаємна довіра” є однією з центральних позицій. Йдеться про методологію Адізеса. Якщо коротко, методологія спрямована на те, щоби плекати рівень взаємної довіри в організації. Що, в свою чергу, дає пришвидшення процессів прийняття та імпліментації (тобто втілення в життя) тих чи інших рішень.
Ключові аспекти управління репутацією в онлайні
Мартін Цвіллінг (Martin Zwilling), засновник та генеральний директор компанії Startup Professionals, Inc., а також автор блога Startup Professionals Musings, розповідає про важливість відстеження та управління своєю репутацією в Інтернеті. Він щиро дивується, що більшість сучасних підприємців навіть не здогадуються, як відстежувати те, що говорять про їхні компанії користувачі всесвітньої мережі.
Мозковий штурм зменшує креативність?
Поодинці людина може згенерувати більше креативних ідей, ніж працюючи в рамках мозкового штурму (brainstorming) зі своїми колегами. Саме такий досить спірний висновок робить дослідницька група Ніколаса Кона (Nicholas Kohn). Але в дослідженні, яке опублікував The British Psychological Society (BPS), обмовляється, що цей висновок застосовується лише до “сирих” ідей. Якщо ж мова йде про пошук ефективних комбінацій, краще все-таки застосовувати мозковий штурм.
Більшості людей притаманно звинувачувати роботу у власних нещастях
Якщо у вас є сім’я та робота, то час від часу між ними може виникати конфлікт. Елізабет Попоскі (Elizabeth Poposki), професор психології в університеті Індіани, провела цікаве дослідження, в якому проаналізувала походження конфлікту та його суб’єктивне сприйняття людьми. Результати дослідження опубліковані в блозі GlassDoor.
Сучасний бізнес: «Монополія» чи «Причепи хвіст ослові»?
Колись керівництво підприємств було впевнено, що діловий світ улаштований як чесна гра в «Монополію»: треба накреслити собі чіткий план обходу ігрового поля, нарощувати обсяги й підвищувати доходи. Злиття й поглинання принесуть незлічимі багатства. А всім на світі заправляють магнати й гігантські імперії, пишуть автори книги “Інформаційна революція”.
Таланти – мотивація – індивідуальність
Наскільки легше було за вікторіанських часів, коли при прийнятті на роботу вистачало бажання працювати та практичних навичок (і то не завжди). В наші часи сконцентрувались на відборі по талантах. Але чому б не ускладнити задачу: додати до обов’язкової наявності таланту ще індивідуальність та мотивацію.
Сила контексту
Що таке контекст і чому він має таке велике значення для вашого бренду? Том Асакер (Tom Asacker), провідний експерт з питань навчання та консультування бізнес-організацій та автор однойменного блога, пояснює, яким чином контекст впливає на сприйняття вашого продукту споживачем.
Як створити провальний інтернет-магазин
Якщо ви вирішили створити еталон провального інтернет-магазина, то потрібно засвоїти кілька нескладних правил. При ретельному їхньому дотриманні, у магазина не залишиться жодного шансу бути знайденим клієнтом, а якщо людина випадково й набреде на сайт із вашими товарами – він піде відтіля протягом кількох секунд. Шкідливі поради пропонує портал “Все про директ-маркетинг”.