Ніхто в світі не застрахований від помилок. Втім, якщо ці помилки робить ваш співробітник або підлеглий – варто задуматися про те, як можна виправити ситуацію. Часто відповіддю буде конструктивна критика – вміння вказати людині, яка помилилася, що саме було зроблено неправильно і яким чином це виправити.
11 принципів успіху Томаса Ліптона
Читаючи біографії видатних людей ми іноді наївно сподіваємось отримати якусь унікальну для себе вказівку, завдяки якій зможемо досягти успіху в бізнесі. Готові рішення – це доля ледачих, які шукають найпростіший шлях для самозбагачення. У кожного підприємця свій унікальний шлях, який проторений важкою працею і несхитною вірою у свою справу. Ці слова стосуються і Томаса Ліптона, людини, яка перетворила своє ім’я на бренд.
«Справжній» менеджер пам’ятає про унікальність працівників
Британець Маркус Бакінгем (Marcus Buckingham) є одним із тих, хто відстоює унікальність кожної особистості та рекомендує пам’ятати це керівникам. Цьому присвячені його бестселери “Спочатку зламайте всі правила” (First, Break All the Rules), “Тепер, знайдіть свої сильні сторони” (Now, Discover Your Strengths) та ін.
Ще один плюс роботи з дому: Кілька слів про «ком’ют»
Попри постійний розвиток технологій, які роблять роботу з дому все комфортнішою, більшість компаній не поспішають використовувати переваги віддаленої праці на практиці. Ілля Бірман, автор однойменного блога, пише про ще один недолік традиційної офісної роботи, особливо притаманний великим містам та мегаполісам – ком’ют.
Як виявити в компанії співробітників з негативною репутацією?
Група дослідників Північно-Східного університету Бостона стверджує, що виявити в компанії співробітників з негативною репутацією можна, поспостерігавши за тим, як вони обмінюються поглядами. На людях, про які ходять невтішні чутки, інші співробітники… зупиняють свій погляд довше.
Довіра як бізнес-кейс, частина 2
Якось я вже писав про довіру. Однак тема не втратила актуальності, принаймні для мене. Так сталося, що я долучився до консалтингової технології, де поняття “взаємна довіра” є однією з центральних позицій. Йдеться про методологію Адізеса. Якщо коротко, методологія спрямована на те, щоби плекати рівень взаємної довіри в організації. Що, в свою чергу, дає пришвидшення процессів прийняття та імпліментації (тобто втілення в життя) тих чи інших рішень.
Ключові аспекти управління репутацією в онлайні
Мартін Цвіллінг (Martin Zwilling), засновник та генеральний директор компанії Startup Professionals, Inc., а також автор блога Startup Professionals Musings, розповідає про важливість відстеження та управління своєю репутацією в Інтернеті. Він щиро дивується, що більшість сучасних підприємців навіть не здогадуються, як відстежувати те, що говорять про їхні компанії користувачі всесвітньої мережі.
Мозковий штурм зменшує креативність?
Поодинці людина може згенерувати більше креативних ідей, ніж працюючи в рамках мозкового штурму (brainstorming) зі своїми колегами. Саме такий досить спірний висновок робить дослідницька група Ніколаса Кона (Nicholas Kohn). Але в дослідженні, яке опублікував The British Psychological Society (BPS), обмовляється, що цей висновок застосовується лише до “сирих” ідей. Якщо ж мова йде про пошук ефективних комбінацій, краще все-таки застосовувати мозковий штурм.
Більшості людей притаманно звинувачувати роботу у власних нещастях
Якщо у вас є сім’я та робота, то час від часу між ними може виникати конфлікт. Елізабет Попоскі (Elizabeth Poposki), професор психології в університеті Індіани, провела цікаве дослідження, в якому проаналізувала походження конфлікту та його суб’єктивне сприйняття людьми. Результати дослідження опубліковані в блозі GlassDoor.
Сучасний бізнес: «Монополія» чи «Причепи хвіст ослові»?
Колись керівництво підприємств було впевнено, що діловий світ улаштований як чесна гра в «Монополію»: треба накреслити собі чіткий план обходу ігрового поля, нарощувати обсяги й підвищувати доходи. Злиття й поглинання принесуть незлічимі багатства. А всім на світі заправляють магнати й гігантські імперії, пишуть автори книги “Інформаційна революція”.
