Більшість людей під час пошуку роботи дотримуються доволі стандартних і розповсюджених стереотипів. Втім, один з дописувачів проекту Хабрахабр пропонує доволі несподіваний альтернативний підхід, пояснюючи, чому він ніколи не займається масовою розсилкою резюме і завжди потрапляє на бажану посаду.
Клієнт: голодний або обережний
“Подумайте над тим, кому ви продаєте свій продукт: тим, хто його прагне, чи тим, хто мріє, щоб йому дали спокій”. Маркетингові міркування з використанням як завжди цікавих аналогій висловлює Сет Годін (Seth Godin) у своєму блозі.
Як керувати «нарцисичними» співробітниками
Нарцисизм – це загальна тенденція сучасного корпоративного середовища. Різноманітні дослідження вказують на стабільне зростання нарцистичних тенденцій. Міра Вайт (Myra White), одна з дописувачів видання Management Issues, переконана, що саме сьогодні тенденція до нарцисизму набирає найбільш широкого розповсюдження. І роботодавцям слід якось керувати “нарцисичними” співробітниками.
Притча: Широка загальна освіта
Одного разу зібралися в лісі звірі й вирішили відкрити школу. Серед них були кролик, птах, білка, риба й вугор, і вони сформували раду директорів. Кролик наполягав, щоб у програму занять увійшов біг. Птах наполягав, щоб у програму занять увійшло літання. Риба наполягала, щоб у програму входило плавання, а білка говорила, що абсолютно необхідно внести вертикальне лазіння по деревах.
Займайтесь тим, що вас цікавить в даний момент
Девід Хеннсон, представник компанії 37signals, ділиться своїми відкриттями щодо мотивації: “В минулому мені доводилося часто змушувати себе займатися справами, якими мені не хотілося займатися. І чесно признаюся – це було дуже складно”, – визнає він.
Народження імені: Pepsi-Cola
Калеб Д. Бредхем, аптекар з Нью-Берна в Північній Кароліні, у 1898-му році винайшов мікстуру на основі горіха коли, що допомагала при диспепсії та при розладах травлення. Змішана із сельтерською водою “Мікстура Марення” відмінно вгамовувала спрагу. Дуже багато хто спеціально заходили в аптеки, щоб спробувати новий напій.
Як виникає глибока прив’язаність працівників до компанії
Ентоні Сорк (Anthony Sork), засновник інструментарію для компаній, які хочуть знизити рівень плинності кадрів та підвищити результативність свого персоналу, стверджує, що таким компаніям потрібно створити глибинний зв’язок зі співробітниками. Те, чи стане працівник ефективною частиною команди, значною мірою визначається вже в перший день його роботи в компанії. Тому для роботодавця надзвичайно важливо працювати над створенням стосунків з першого дня. Про це він розповідає у своєму блозі Employee Attachment.
Що жоден маркетолог не скаже своєму керівнику
У кожного співробітника завжди трапляються ситуації, які він ретельно приховує від керівництва компанії. Це можуть бути дрібниці, що не варті особливої уваги, а можуть бути дії, які безпосередньо впливають на ефективність роботи компанії. А що, якщо цей співробітник – маркетолог? Видання MMR спробувало дослідити цю проблему і склало список речей, які, на їхню думку, жоден маркетолог не скаже топ-менеджеру.
Кілька мудрих принципів від Стіва Джобса
Стів Джобс став кумиром для мільйонів користувачів продукції Apple в різних куточках світу. Не дивно, що до його думки прислухаються. Нижче наведено кілька цитат Стіва Джобса, через які не важко простежити його основні життєві принципи.
Делегування повноважень – важливе чи… дуже важливе?
Більшість підприємців насправді не люблять працювати з іншими людьми – у тому числі із власними співробітниками! Саме із цієї причини в 96% всіх фірм налічується менше десяти співробітників, а в переважній більшості – менше трьох. А виходить, рішення про зростання прийняти нелегко.