Модель переконання Рейнолдс

Модель переконання Рейнолдс допоможе проявити інтуїцію і дар переконання (який у тій чи іншій мірі є у кожного) для того, щоб вибрати найкращу методику для конкретного випадку. Ця модель була розроблена Андреа Рейнолдс (Andrea Reynolds) у 2003 році…

Читати далі →

Модель CODM для пошуку консенсусу

Якщо ви працюєте в команді і часто приймаєте рішення, то знаєте, наскільки важливо знайти консенсус і виробити єдину стратегію дій. Деякі колеги можуть не погоджуватися з вашою думкою і тоді свідомо чи несвідомо будуть протидіяти цим планам. Як же знайти порозуміння з усією командою, з огляду на те, що кожна людина має свою власну думку, образ мислення і манеру поведінки?..

Читати далі →

Техніка прийняття рішень CATWOE

Що ви робите, коли стикаєтесь з проблемою в бізнесі? Наприклад, у вас є велика текучка персоналу, і ви не знаєте, чому.

Можливо, ви б провели мозковий штурм можливих причин і застосували б ряд різних дій, аби виправити сітуацію. Але що, якщо ви зосередилися не на тій проблемі, або ви просто дивитеся на один симптом більшої проблеми?..

Читати далі →

6 принципів управління від Генрі Форда

Відкриття батька сучасного автомобілебудування Генрі Форда в галузі менеджменту на початку минулого століття були справжньою революцією, без якої сучасний світ не став би таким, як зараз. Видання K.Fund Media обрало шість головних принципів управління Генрі Форда і ділиться ними з вами…

Читати далі →

10 думок Пітера Друкера, що змінюють уявлення про бізнес

Бізнес-мислитель та один із найвпливовіших теоретиків менеджменту XX століття Пітер Друкер (Peter Drucker) залишив після себе багату спадщину. 10 ключових установок, які представлено нижче, не є якимось одкровенням чи таємницею. Всі вони були раніше опубліковані у статтях і книгах Друкера та розійшлися на цитати…

Читати далі →

Як керувати людьми, котрі ваc дратують

Як керувати людьми, котрі ваc дратуютьВ ідеалі кожен хоче працювати з приємними і поступливими співробітниками, але обов’язково доводиться стикатися і з тими, хто вам просто не подобається. Якщо це цінні працівники, то вам доведеться скорегувати свій управлінський підхід заради власного душевного спокою та ефективності команди. Річард Фелоні (Richard Feloni), автор видання Business Insider, наводить вісім порад, що допоможуть налагодити більш продуктивні відносини навіть із людьми, які вас безмірно дратують.

Читати далі →

Переваги та недоліки стратегії

Переваги та недоліки стратегіїБудь-яка дискусія про стратегію неминуче закінчується «внічию», тому що на кожну стратегічну перевагу знайдеться своя слабка сторона або недолік. Автори книги “Стратегічне сафарі. Екскурсія по нетрях стратегічного менеджменту” (Strategy Safari: A Guided Tour Through The Wilds of Strategic Management) пропонують поглянути на сутність стратегії, аналізуючи її переваги і недоліки у різних системних розрізах.

Читати далі →

9 основних способів навіювання почуття необхідності змін

9 основних способів навіювання почуття необхідності змінПрофесор Гарвардської школи бізнесу, фахівець з лідерства Джон Коттер (John Kotter) у своїй книзі “Попереду змін” (Leading Change) пропонує практичні рекомендації всім, хто розробляє і впроваджує проекти зміни у своїх організаціях. Серед них – способи навіювання почуття необхідності змін, які мають взяти на озброєння справжні лідери своїх компаній.

Читати далі →

Чому так важливо знати «суперсилу» своїх підлеглих

Чому так важливо знати суперсилу своїх підлеглих Чому хороший співробітник може повністю проявитися в одній компанії, але виявляється абсолютно неефективним в іншій? Відповідь на це запитання спробував відшукати Макс Бурцев, власник і креативний директор рекламної агенції Arriba, на сторінках свого блога. Він приходить до висновку, що вся справа у неправильному управлінні навичками підлеглого з боку керівництва.

Читати далі →

Чи завжди потрібно наймати підприємців?

Чи завжди потрібно наймати підприємців?Більшість засновників компаній, по мірі зростання бізнесу, починають перейматися, що їх дітище потроху втрачає свій «підприємницький дух». Що більше з’являється нових співробітників, то менше, як їм здається, вони «розуміють» культуру і деталі, які відрізняють їх від конкурентів.

Читати далі →