Edwards Deming Institute опублікував відео відомого мислителя та управлінця, доктора Едвардса Демінга (Edwards Deming), на якому той розповідає про п’ять смертельних хвороб менеджменту. Відео було зняте у 1984-му році, але більшість проблем, про які розповідає доктор Демінг, залишаються надзвичайно актуальними до сьогодні.
Категорія: Управлінський інструментарій
Управлінський інструментарій
5 принципів управління, яке базується на фактах
Різні люди керують по-різному. Трапляються замріяні менеджери, які щиро вірять у можливість досягнення тих чи інших цілей, навіть коли всі обставини вказують на протилежне. Бувають самозакохані тирани, яким не так вже й важливо, досягне компанія успіху чи ні – для них набагато важливіше, щоб всі навколо підкорялися їм без жодного сумніву чи суперечки. Трапляються навіть менеджери, які бояться приймати рішення самостійно, обережно перекладаючи цю відповідальність на підлеглих.
Метод «Work-Out»: безустанний і нескінченний пошук ідей
Назва методу “Work-Out” пішла від часто повторюваного Джеком Уелчем (Jack Welch) висловлення “We’ll work it out” (“Ми вирішимо цю проблему”). До речі, назва пісні Beatles “We Can Work It Out” має схоже значення…
5 стратегічних питань від Джека Уелча
Коли легендарний Джек Уелч (Jack Welch) керував GE, він змушував щорічно відповідати своїх топ-менеджерів на п’ять питань. При цьому відповідь на кожне з питань повинна була скласти не менше п’яти сторінок машинописного тексту. Джек уважає, що саме ці п’ять простих питань допомогли йому застосувати стратегічне мислення на практиці.
Шість складових якісного рішення
Що зумовлює прийняття правильного управлінського рішення? Як досягнути рішення, яке забезпечить максимальну додану цінність? Директор консалтингової компанії Strategic Decisions Group Карл Спетцер (Carl Spetzler) розробив методику прийняття рішень, використання якої дозволяє менеджерам зробити обгрунтований вибір у найрізноманітніших галузях – від злиттів та поглинань до формування міжнародної стратегії. В інтерв’ю, яке Спетцер дав сайту BNET, розглянуто складові і нюанси цієї методики.
Оцініть, наскільки ви відповідаєте культурі своєї компанії
Серед топ-менеджменту останнім часом спостерігається висока плинність. Навіть талановиті й успішні менеджери, здається, отримують все більше приводів для того, щоб іти з компаній. Причина найчастіше криється не в
непрофесійності, а в чомусь ширшому, у сфері бізнес-культури. Відомий бізнес-автор Маршал Голдсміт (Marshall Goldsmith) провів інтерв’ю, спеціально присвячене цьому питанню, з Нетом Стоддартом (Nat Stoddard) та Клер Вайкофф (Claire Wyckoff), авторами книги “Правильний лідер: обрання керівників, які підходять” (The Right Leader: Selecting Executives that Fit)
Вантажівка без вітрового скла або Компанії на роздоріжжі
Сігурд Рінд (Sigurd Rinde), незалежний європейський експерт із маркетингу, в одній зі своїх заміток досить цікаво й образно описав систему обліку і процес управління компанією в наш неспокійний час. Отже, приємних, а головне – корисних, вам асоціацій.
Правила особистої ефективності під час кризи
Якщо ви бачите людину, управлінця, який у період кризи посміхається, – напевне він щось знає. Наприклад, що буде потім, після кризи, або що буде саме з ним. А, можливо, у нього є сценарії А-В-С та він, спостерігаючи за ситуацією, визначає який саме сценарій має місце.
Метод Кепнера-Трего (К-Т)
Нещодавно увазі наших шановних читачів було представлено модель “сміттєвого кошика” – модель прийняття рішень в організації, яка була вперше описана американським професором Джеймсом Марчем. Але одну з найбільш відомих і корисних моделей прийняття рішень запропонували Чарлз Х. Кепнер і Бенджамін Трего.
Модель “сміттєвого кошика”
“Перша навичка керівника – прийняття ефективних рішень”, – писав у свій час Пітер Друкер. Із необхідністю прийняття різних рішень, природно, зіштовхуються не тільки керівники, але саме їхня роль у цьому процесі найбільш важлива для організації. Вашій увазі я хочу запропонувати одну з моделей прийняття рішень.