Автор: Ivan
Дата: 2008-02-27 12:08:12
"Будь-ласка, наведіть будь-хто відомі вам стани конкурентної переваги)" Я так підозрюю Ви мали на увазі Будь-які? Якщо так та можу сказатинаступне:
Конкурентну перевагу у класичній економічній теорії поділяють на два рівні: нихзький та високий. До низького рівня відносять: дешеві ресурси (трудові, матеріальні тощо) а до високих (науковий потенціал, ноу-хау тощо). Проте, в частині того що низький рівень та високий рівень настільки вирізняються, то я не згоден, оскільки, в сфері ідентичних продукців, перевага саме в того виробника, який має нижчі операційні витрати, або змінні адже якщо розглядати доступ конкурентів на ринок, то максимізує прибуток саме той, хто надасть краще і дешевше сервісне обслуговування (товари тривалого використання) або дешевше їх доставить до споживача і менше затратить на торгову полщу для товарів першої необхідності.
Щодо науквого потенціалу, то ви павильно зазначили, що вихід нового продукту, це довготривалий процес, і момент виходу альтернативи може так і ненастати...
щодо адмін витрат і витрат на маркетинг, збут і все решта... то відповім вам з точки зору логістики: управляти матеріальними та нематеріальними потоками - це дуже корисно, але для того щоб вони рухались, то як мінімум потрібно щоб хто-небудь їх тягнув :))).
P.S. Я також задоволиней, що вийшла досить конструктивна розмова...
|
|