Автор: Смерек В.Я. (ГіперМудрець)
Дата: 2008-07-22 21:51:28
Досить цікава стаття про корпоративну соціальну відповідальність (як доречі і багато інших статей Людмили Савицької). Але оскільки я вже писав кілька коментарів до статей присвячених темі корпоративної соціальної відповідальності, то тут обмежуся лише одним зауваженям. А саме автор в короткому анонсі до цієї статті говорить такі слова: "...Между тем компании, реализующие идею корпоративной социальной ответственности последовательно и полномасштабно, получают фактически неисчерпаемые возможности для стратегической дифференциации". Так от на мою думку досягнути зараз стратегічної диференціації компаніям з допомогою корпоративної соціальної відповідальності проблематично - адже для західним компаній така відповідальність стала вже фактично стандартом (принаймі для великих компаній) і тому по аналогії як це сталося з якістю продукції сприймається не як конкурентна перевага, не як важлива ознака для позиціювання, а як сама собою необхідна річ. Для пострадянских компаній це ще зарано використовувати для диференціації. Адже наші люди наразі не чутливі до такого параметра. Це доречі прямо і непрямо підтверджують не зовсім вдалі і просто невдалі спроби (які мали і мають місце на наших теренах) виробити собі імідж соціально відповідальної компанії (банку).
|
|